whehehequote:Op zondag 11 november 2012 15:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik serveer mezelf wel huehuheue. Surinaamse oester.
Zelfrijzend bakmeel, heb die tokoshit ook een keer geprobeerd maar zelfde probleem. Alhoewel, toen hadden we nog een kut gasfornuis dus misschien als ik dat weer es probeer maar dan met de frituurpan, kan ik de temperatuur tenminste regulerenquote:Op zondag 11 november 2012 15:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
whehehe
Ehm denk dat er toch iets misgaat met je temperatuur, misschien toch iets te hoog waardoor de buitenkant 'verbrand' voordat ie van binnen gaar kan worden.
En wat voor deeg gebruik je? Ook wel belangrijk. Ik haal bij de toko zo'n kant en klare mixhoef je alleen nog water en zout bij te doen en te kneden.
quote:Op zondag 11 november 2012 15:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik serveer mezelf wel huehuheue. Surinaamse oester.
Dat is het voordeel van een frituurpan inderdaad. Ben benieuwdquote:Op zondag 11 november 2012 15:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zelfrijzend bakmeel, heb die tokoshit ook een keer geprobeerd maar zelfde probleem. Alhoewel, toen hadden we nog een kut gasfornuis dus misschien als ik dat weer es probeer maar dan met de frituurpan, kan ik de temperatuur tenminste reguleren.
Hahaha, Yuri's gif game is on point like periodquote:
Waarom never pics mayne, ben benieuwd hoe je voer eruit zietquote:Op zondag 11 november 2012 15:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik maak er altijd netjes wat groente bij
quote:Op zondag 11 november 2012 15:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, Yuri's gif game is on point like period.
quote:Op zondag 11 november 2012 16:07 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ben zo kankerhandig, hele asbak laten donderen.
Mja het is wel te eten.quote:Op zondag 11 november 2012 16:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Volgens mij boft Etha stuk met wat hem telkens wordt voorgeschoteld.
En dan kom jij met je macaroniquote:Op zondag 11 november 2012 16:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mja het is wel te eten.
#rageattackincoming
Oh ja, ik wist iig dat het pasta wasquote:Op zondag 11 november 2012 16:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Wat lul jij nou, ik maak kaolo lekkere pasta, nooit macaroni.
Wat gooi jij er allemaal in dan? Ik kom nooit verder dan bolognese of een combo van 4 kazensaus/spekjes/brocolli/cherrytomaatjes en/of pijnboompitten. Mediterraanse varianten met pesto enzo vind ik niet zo lekkerquote:Op zondag 11 november 2012 16:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Wat lul jij nou, ik maak kaolo lekkere pasta, nooit macaroni.
Hmm, da's gewoon een verkapte macaronisalade toch?quote:Op zondag 11 november 2012 16:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Macaroni met daar doorheen geroerd creme freche en een beetje boter, vervolgens geraspte feta kaas er overheen strooien. Serveren met tomaten-uien salade en smullen van die carbzz. Vrijdag nog gegeten.
Aightquote:Op zondag 11 november 2012 16:24 schreef Ethanolic het volgende:
Kom er later op terug dWc, moet nu bbqen
NEE G. Die salade doe je apart in een bakkie. Gewoon (volkoren, beter) macaroni koken, als het klaar is water eruit gieten, creme freche in de pan doen met een klein beetje boter, roeren en daarover heen feta kaas raspen.quote:Op zondag 11 november 2012 16:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hmm, da's gewoon een verkapte macaronisalade toch?
[..]
Aight. Lul, heb ik ook wel zin in
.
Sowieso volkoren, is dat niet een beetje kaal?quote:Op zondag 11 november 2012 16:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
NEE G. Die salade doe je apart in een bakkie. Gewoon (volkoren, beter) macaroni koken, als het klaar is water eruit gieten, creme freche in de pan doen met een klein beetje boter, roeren en daarover heen feta kaas raspen.
Niggas wat zijn jullie voor skere kokken mangquote:Op zondag 11 november 2012 16:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
NEE G. Die salade doe je apart in een bakkie. Gewoon (volkoren, beter) macaroni koken, als het klaar is water eruit gieten, creme freche in de pan doen met een klein beetje boter, roeren en daarover heen feta kaas raspen.
Vind ik niet man. Ik eet sowieso geen witte rijst, pasta, brood etc. meer.quote:Op zondag 11 november 2012 16:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sowieso volkoren, is dat niet een beetje kaal?Zit nieteens vlees bij
.
Heeft niks met skeer te maken. Mijn moeder maakte het altijd en ik vind het erg lekker. Een hap macaroni en een hap tomaten-uien salade. Orgasmes wanneer die sappen samenkomen.quote:Op zondag 11 november 2012 16:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Niggas wat zijn jullie voor skere kokken mang
Keertje proberen dan, sla 'm op in hetzelfde bestandje als die thuisbezorgdmaaltijdquote:Op zondag 11 november 2012 16:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vind ik niet man. Ik eet sowieso geen witte rijst, pasta, brood etc. meer.
In mijn pasta's zitten sowieso 10+ ingrediënten a mattie.quote:Op zondag 11 november 2012 16:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Niggas wat zijn jullie voor skere kokken mang
yuri_boyka's eettips.txtquote:Op zondag 11 november 2012 16:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Keertje proberen dan, sla 'm op in hetzelfde bestandje als die thuisbezorgdmaaltijd![]()
.
[..]
In mijn pasta's zitten sowieso 10+ ingrediënten a mattie.
Met speciale 'groente' zeker?quote:Op zondag 11 november 2012 17:00 schreef Vaseline_ het volgende:
Spaghetti Carbonara van mij, beta'tjes![]()
Kaats even een receptje dan.quote:Op zondag 11 november 2012 17:00 schreef Vaseline_ het volgende:
Spaghetti Carbonara van mij, beta'tjes![]()
Is geheim nigga.quote:Op zondag 11 november 2012 17:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kaats even een receptje dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |