Ik ben al blutquote:Op zondag 11 november 2012 13:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Oh, extra veel shoppen dan is de tijd zo voorbij
Wat heeft ie dan?quote:Op zondag 11 november 2012 15:03 schreef Angel-Joy het volgende:
Ziekenhuis wil een vriend van mij niet helpen omdat geen noodsituatie
Gisteren samen met mij de fiets afgedonderd, teennagel eraf omdat hij zijn schoenen kwijt was(Lang verhaal).quote:
Kan ie niet naar de huisarts? Beetje te veel gedronken?quote:Op zondag 11 november 2012 15:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gisteren samen met mij de fiets afgedonderd, teennagel eraf omdat hij zijn schoenen kwijt was(Lang verhaal).
Maar nu is het ontstoken
Gaat hij nu doenquote:Op zondag 11 november 2012 15:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kan ie niet naar de huisarts? Beetje te veel gedronken?
Ja dat wel,maar hoe raak je nou een schoen kwijt?quote:Op zondag 11 november 2012 15:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gaat hij nu doen
Ja nouja, beetje wel jamijn schuld
Maar hij heeft zijn schoenen al terug, scheelt weer toch?
Vraag het maar aan hemquote:Op zondag 11 november 2012 15:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja dat wel,maar hoe raak je nou een schoen kwijt?
quote:Op zondag 11 november 2012 15:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vraag het maar aan hem![]()
Oh beide schoenen, niet eentje
Nee. Ga zelf ook langs de deuren danquote:Op zondag 11 november 2012 15:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik houd de lichten uit.![]()
En stuur ook wat snoep naar mij dan?
Ik ben te groot,om langs de deuren te gaanquote:Op zondag 11 november 2012 15:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee. Ga zelf ook langs de deuren dan
Je bent groot voor jouw leeftijd.quote:Op zondag 11 november 2012 15:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben te groot,om langs de deuren te gaan
Ja denk hetquote:Op zondag 11 november 2012 15:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je bent groot voor jouw leeftijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |