grof gebekt vandaagquote:Op zondag 11 november 2012 17:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kut, ik zei piemel.
Oh shit, nu zeg ik kut
lekker, ik at vandaag soep met gehaktbroodquote:
Deed ik ook gewoon bij BCC.quote:Op zondag 11 november 2012 17:44 schreef Oceanview het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)en-gooien-ipads.html
gehaktbroodquote:Op zondag 11 november 2012 17:47 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
lekker, ik at vandaag soep met gehaktbrood
is lekker hoor, brooddeeg met Italiaanse kruiden erin en dan aan de binnenkant lekker gekruid gehaktquote:
Klink wel lekker ja,maar volgens mij heb ik dat nog nooit gegeten.quote:Op zondag 11 november 2012 17:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
is lekker hoor, brooddeeg met Italiaanse kruiden erin en dan aan de binnenkant lekker gekruid gehakt
Wijn is ook wel leuk.quote:Op zondag 11 november 2012 17:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik deed dat altijd met potjes spaghettisaus. Was veel spannender.
is vrij simpel om te maken, als je een keer wat tijd over hebt gewoon op internet opzoekenquote:Op zondag 11 november 2012 17:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Klink wel lekker ja,maar volgens mij heb ik dat nog nooit gegeten.
quote:Op zondag 11 november 2012 17:50 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
is vrij simpel om te maken, als je een keer wat tijd over hebt gewoon op internet opzoeken
Ja vooral die flessen met lange hals kun je het goed mee.quote:
Lachen was dat altijd.quote:Op zondag 11 november 2012 17:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja vooral die flessen met lange hals kun je het goed mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |