quote:Op zondag 30 december 2012 11:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Is dat die kut die naakt zou gaan voor serious request en dat niet deed nadat heel veel users geld hadden betaald?
link topic?quote:Op zondag 30 december 2012 12:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Jup, toen gooide Danny er een abo tegenaan voor iedereen die had gedoneerd. Kon je eerst je notes niet mee inzien. Iedereen over de zeik. Toen kon je later alsnog je notes inzien.
FusionFreak gaat nu door het leven als -Hakuna-quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:39 schreef nowkia het volgende:
jammer... dat is wel een hilarische user.
Lees het topic nou eens ...quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het artikel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is trouwens een dubbel topic. Deze is eerder aangemaakt, maar zit niet in de reeks.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Die had een iets met een FOK!kster gekregen, sindsdien beide niet meer gezien.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:58 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Waar is sandrrr of sanderrr gebleven?
Wat goed.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik zie dat Skitzofrenix in november weer online is geweest. Ze leeft dus nog wel gelukkig (daar ga ik tenminste van uit).
Sanddr, die zie ik nog wel eens.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:58 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Waar is sandrrr of sanderrr gebleven?
Die is alweer een paar jaartjes weg, godzijdank. Die knakker was slecht voor mijn bloeddruk.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:31 schreef AndreaW het volgende:
Niet alles doorgelezen, maar waar is Meki?
Heeft een permban vanwege het posten van Bocu no Pico materiaal.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:54 schreef Arashimashou het volgende:
Klipnap, waar is onze Klipnap gebleven?
[ afbeelding ]
Wist altijd wel wat toe te voegen op ONZ.
Het is niet anders...quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heeft een permban vanwege het posten van Bocu no Pico materiaal.
Oh dat was hetquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heeft een permban vanwege het posten van Bocu no Pico materiaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |