Maar ik lette nooit op.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja jij hebt biologie, ik al jaren niet meer
kruip dan tegen Snow aanquote:
Beter opletten dan heh.quote:
JAAA omgquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:11 schreef 2Happy4U het volgende:
morgen met Hypo Twilight marathon kijken
Jaja. En nee is niet eng, gewoon heel... apart. Volgens mij wel schrikmomenten want dat konijn komt soms tevoorschijn.quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
JAAA omg
Van 14.00 tot 23.30 alleen maar Twilight.![]()
![]()
![]()
Twilightquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:11 schreef 2Happy4U het volgende:
morgen met Hypo Twilight marathon kijken
Ik heb dat ook, verschrikkelijk is dat. Ik kan zo boos worden als mensen van die screamervideos laten zien ofzo, dat schaadt echt mijn vertrouwen.quote:
Ja ik kan niet tegen schrikmomenten.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jaja. En nee is niet eng, gewoon heel... apart. Volgens mij wel schrikmomenten want dat konijn komt soms tevoorschijn.
Ik heb een tijdje gehad dat ik woede aanval kreeg na schrikken.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, verschrikkelijk is dat. Ik kan zo boos worden als mensen van die screamervideos laten zien ofzo, dat schaadt echt mijn vertrouwen.
Gewoon kijken.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja ik kan niet tegen schrikmomenten.
Joaahhhhquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
JAAA omg
Van 14.00 tot 23.30 alleen maar Twilight.![]()
![]()
![]()
Kopenhagen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:11 schreef Rockiejj het volgende:
Op zoek naar een leuk vakantieplekje.
Tips voor twee tieners die niet heel erg van stappen houden maar wel van gezelligheid.
haten opquote:
Je moet mijn fouten niet nadoen.quote:
Nou, niet echt schrikken ofzo. Soms heb je wel dat opeens een stem hoort maar grafisch niet echt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jaja. En nee is niet eng, gewoon heel... apart. Volgens mij wel schrikmomenten want dat konijn komt soms tevoorschijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |