=Squote:Op zaterdag 10 november 2012 23:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Omfggggg want ik woon ook echt in Duitsland omg
.o/quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Omfggggg want ik woon ook echt in Duitsland omg
Ja niet meer doenquote:
watquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:05 schreef Trollscience het volgende:
godverdomme ik durf niet meer in het donker te lopen ik zie overal dat kk konijn
dat wordt slapen met de lichten aan
Donnie Darko eng vindenquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:05 schreef Trollscience het volgende:
godverdomme ik durf niet meer in het donker te lopen ik zie overal dat kk konijn
dat wordt slapen met de lichten aan
Schubertrode? Ja.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik ook.gaan we langs Schubenogiets?
Ja preciesquote:
Een topic verder.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:07 schreef AppelCake het volgende:
Waar zijn de mensen hier die ik waardeer?
Weggejaagd met je kutposts.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:07 schreef AppelCake het volgende:
Waar zijn de mensen hier die ik waardeer?
groei er eentjequote:Op zaterdag 10 november 2012 23:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat niet meer doen dan?
Heftigquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als we samen komen, hebben we orkaan Sandy 2.
werkt dat zo niet dan?quote:
Hij is op zich wel leuk, alleen ik snap het verhaal nog steeds niet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb hem ik kan hem gaan kijken.
Jou waardeer ik.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:09 schreef Ro-ald het volgende:
Ik kijk The Lion King en ik drink bier
Welke?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:09 schreef Ro-ald het volgende:
Ik kijk The Lion King en ik drink bier
Samen kijken?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij is op zich wel leuk, alleen ik snap het verhaal nog steeds niet.
zo vind ik hem niet eng maar ik zie hem gwn overal in het donker ik durf nu ook niet te blowen omdat ik bang ben dat ik bad ga :Squote:
Ja jij hebt biologie, ik al jaren niet meerquote:
Biologie.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja jij hebt biologie, ik al jaren niet meer
Maar ik lette nooit op.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja jij hebt biologie, ik al jaren niet meer
kruip dan tegen Snow aanquote:
Beter opletten dan heh.quote:
JAAA omgquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:11 schreef 2Happy4U het volgende:
morgen met Hypo Twilight marathon kijken
Jaja. En nee is niet eng, gewoon heel... apart. Volgens mij wel schrikmomenten want dat konijn komt soms tevoorschijn.quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
JAAA omg
Van 14.00 tot 23.30 alleen maar Twilight.![]()
![]()
![]()
Twilightquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:11 schreef 2Happy4U het volgende:
morgen met Hypo Twilight marathon kijken
Ik heb dat ook, verschrikkelijk is dat. Ik kan zo boos worden als mensen van die screamervideos laten zien ofzo, dat schaadt echt mijn vertrouwen.quote:
Ja ik kan niet tegen schrikmomenten.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jaja. En nee is niet eng, gewoon heel... apart. Volgens mij wel schrikmomenten want dat konijn komt soms tevoorschijn.
Ik heb een tijdje gehad dat ik woede aanval kreeg na schrikken.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, verschrikkelijk is dat. Ik kan zo boos worden als mensen van die screamervideos laten zien ofzo, dat schaadt echt mijn vertrouwen.
Gewoon kijken.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja ik kan niet tegen schrikmomenten.
Joaahhhhquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
JAAA omg
Van 14.00 tot 23.30 alleen maar Twilight.![]()
![]()
![]()
Kopenhagen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:11 schreef Rockiejj het volgende:
Op zoek naar een leuk vakantieplekje.
Tips voor twee tieners die niet heel erg van stappen houden maar wel van gezelligheid.
haten opquote:
Je moet mijn fouten niet nadoen.quote:
Nou, niet echt schrikken ofzo. Soms heb je wel dat opeens een stem hoort maar grafisch niet echt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jaja. En nee is niet eng, gewoon heel... apart. Volgens mij wel schrikmomenten want dat konijn komt soms tevoorschijn.
Vind ik niet erg.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar ik ga dan wel helemaal tegen je aankruipen hoor.
hoezo ik ga met Hypo? ;squote:
waarom rip?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
So gaymaar wel romantiesj ja! RIP in vrede heppie.
Dat verhaalquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nou, niet echt schrikken ofzo. Soms heb je wel dat opeens een stem hoort maar grafisch niet echt.
ja ik ga toch met haar naar de bios?>+???????????quote:
Wejo gaat ze bij jou op schoot zitten?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ja ik ga toch met haar naar de bios?>+???????????
Bijna ten einde jaquote:
Niet jijjjjjjquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Zo eng ben ik nou ook weer niet hoor. Gemenerd.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Genoeg vetjes om dat te kunnen doen ja.
misschien, moet ze wel samen met mijn buik dan schikken, mijn buik hangt op mijn benen als ik zitquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wejo gaat ze bij jou op schoot zitten?
Wacht wat, jij vindt Twilight tof?!?!?!?!quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bijna ten einde jamaar laatste film wordt tof
Dat schikt wel.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
misschien, moet ze wel samen met mijn buik dan schikken, mijn buik hangt op mijn benen als ik zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |