Dat pijltje hoort dat zo?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:10 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie hiervan? Heb ik gemaakt.
zo groot ben je nietquote:
Hard dit.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik schrap je uit mijn vocabulaire.
Ja dat blijktquote:
Liever niet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja dat blijktSchat en lieverd is nog wel toegestaan?
Wat dan?quote:
Maar maarquote:
Een kampvuur?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, iets om echt warm van te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Een kampvuur?Kampvuur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a time of cumming and going.
'Hoi... Dus jij FOK!t ook?'quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar maarMoet toch wel wat zeggen
quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Een kampvuur?Daarmee wordt mijn innerlijk niet warm van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mhm mhmquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daarmee wordt mijn innerlijk niet warm van.
En daar reis ik dan 2 en een half uur voor.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:14 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
'Hoi... Dus jij FOK!t ook?'
'ja.. ja.. Ik zit ook op FOK!'
[...]
'Nou... doei heh...'
'Ja.. Doei.. Was gezellig ja..'
Is goed genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |