quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het begon al goed vandaag. Ome vogeltjesdans had besloten dat hij naar Sittard wilde rijden, om daar de dingen te doen die hij wilde doen. Lekker koffie drinken je weet zelluf. Maar dat terzijde. Waar het dus om ging, beste kijkbuisfokkertjes, was dat ik heden reeds bij de ijzeren brug aankwam die verdorie en verhip zowaar gesloten bleek te zijn. Dit wegens wegwerkzaamheden. Er was geen hond te zien die er werkte, maar goed, die brug was dus dicht. Dus moest ik verdorie fucking omrijden langs de fucking DSM door waarna ik natuurlijk in een fucking lange file terecht kwam. Maar ik liet de hoop niet kisten![]()
Kom ik verder op de Odasingel. Fuckerdefuck, weer een stuk opgebroken!. Weer omrijden dus. Kanonnen wat een eind. Rijd ik zo dus door, op een gegeven moment denk ik van "nou zal ik toch wel naar rechts kunnen", blijkt ook die weg motherfucking dicht. En natuurlijk ook hier geen hond die een giving fuck staat uit te voeren. Man man man. Weer terugrijden en weer verder om vervolgens weer in een file terecht te komen![]()
En dat allemaal voor een kloterig kopje koffie![]()
Klacht: Geen naakte wegwerksters gezien.
Zij werkt niet aan de weg.quote:
jewel bij die ene motel bij de a27quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zij werkt niet aan de weg.
Sittard ligt niet aan de A27.quote:
maakt niet uit, alleen de a4 en de a2 doen er toe, want amsterdamquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
SITTARD LIGT NIET AAN DE A27
Dat ze bij jou nog steeds met paard en wagen over keien hobbelen, okee. Maar in een geciviliseerd stukje Nderland ligt dat toch echt anders. Maar prijs je gelukkig, kennelijk woon je nog in een zich dapper tegen de grootmachten verzettend gehucht omringd met palen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:48 schreef Nobu het volgende:
Dat kun je verwachten in een ontwikkelingsland. Onterechte klacht.
Sinds wanneer ligt Sittard in Nederland?quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat ze bij jou nog steeds met paard en wagen over keien hobbelen, okee. Maar in een geciviliseerd stukje Nderland ligt dat toch echt anders. Maar prijs je gelukkig, kennelijk woon je nog in een zich dapper tegen de grootmachten verzettend gehucht omringd met palen.
Sinds heel erg lang geloof ik.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:55 schreef Nobu het volgende:
[..]
Sinds wanneer ligt Sittard in Nederland?
Haha, origineel.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:55 schreef Nobu het volgende:
[..]
Sinds wanneer ligt Sittard in Nederland?
Grappig, ik dacht dat het in limburg lag.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Sinds heel erg lang geloof ik.
Je bent nog een stap verwijderd van de verschrikkelijke realiteit.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:58 schreef Nobu het volgende:
[..]
Grappig, ik dacht dat het in limburg lag.
Ik kwam ook niet door bij de odasingel. Moest verdomde omrijden. Kost me weer benzine. Ook opeens overal in sittard.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het begon al goed vandaag. Ome vogeltjesdans had besloten dat hij naar Sittard wilde rijden, om daar de dingen te doen die hij wilde doen. Lekker koffie drinken je weet zelluf. Maar dat terzijde. Waar het dus om ging, beste kijkbuisfokkertjes, was dat ik heden reeds bij de ijzeren brug aankwam die verdorie en verhip zowaar gesloten bleek te zijn. Dit wegens wegwerkzaamheden. Er was geen hond te zien die er werkte, maar goed, die brug was dus dicht. Dus moest ik verdorie fucking omrijden langs de fucking DSM door waarna ik natuurlijk in een fucking lange file terecht kwam. Maar ik liet de hoop niet kisten![]()
Kom ik verder op de Odasingel. Fuckerdefuck, weer een stuk opgebroken!. Weer omrijden dus. Kanonnen wat een eind. Rijd ik zo dus door, op een gegeven moment denk ik van "nou zal ik toch wel naar rechts kunnen", blijkt ook die weg motherfucking dicht. En natuurlijk ook hier geen hond die een giving fuck staat uit te voeren. Man man man. Weer terugrijden en weer verder om vervolgens weer in een file terecht te komen![]()
En dat allemaal voor een kloterig kopje koffie![]()
Klacht: Geen naakte wegwerksters gezien.
Wij hebben de dsm etc laat ze maar in de waan.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat ze bij jou nog steeds met paard en wagen over keien hobbelen, okee. Maar in een geciviliseerd stukje Nderland ligt dat toch echt anders. Maar prijs je gelukkig, kennelijk woon je nog in een zich dapper tegen de grootmachten verzettend gehucht omringd met palen.
Daar mogen jullie Nederland wel eens wat dankbaarder voor zijn. Zonder al die door de staat betaalde bedrijven was er helemaal niks meer in limburg.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:49 schreef He-man- het volgende:
[..]
Wij hebben de dsm etc laat ze maar in de waan.
Zeggen de armoedzaaiers die hier in de mijn kwamen werken.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:22 schreef Nobu het volgende:
[..]
Daar mogen jullie Nederland wel eens wat dankbaarder voor zijn. Zonder al die door de staat betaalde bedrijven was er helemaal niks meer in limburg.
De buren wat een homo tent is dat alleen 14 jarige zowat.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:35 schreef Coca_Cola het volgende:
Haha TS wilde lekker gaan ontbijten bij Murphy's maar dat gaat dus helaas niet. Daarna even wat door de stad lopen en dan wat eten bij De Buren of TR&TA. Daarna weer naar huis. Sittard. Saaie stad, leuk om wat te eten of een kop koffie te nuttigen, maar winkelen
. Verder is het fijn dat de Subway naast HS Zuyd ligt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |