De markt is over bedoel je?quote:Op zondag 11 november 2012 13:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ze zijn bezig met het opbreken van de gebouwen aan de grote markt

Ja we krijgen een prachtig massief groot kutgebouw daar dat de hele grote markt in gaat nemen. Ze dachten volgens mij van 'geen tram? dan gaan we ze op een andere manier verneuken'quote:Op zondag 11 november 2012 13:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ze zijn bezig met het opbreken van de gebouwen aan de grote markt

Nee, er gaan een paar gebouwen naar de vlakte om vervolgens nog meer gebouwen en extra shit te bouwen omdat Groningen zo'n grootse stad is dat er meer ruimte nodig isquote:

In Groningen is ruimte zat.quote:Op zondag 11 november 2012 13:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, er gaan een paar gebouwen naar de vlakte om vervolgens nog meer gebouwen en extra shit te bouwen omdat Groningen zo'n grootse stad is dat er meer ruimte nodig is

In het centrum heb je vooral de Grote markt en vismarkt voor o.a. de kermis. 1 daarvan gaat nu dus al weg. Dan blijft er niet grandioos veel overquote:

quote:Op zondag 11 november 2012 13:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja we krijgen een prachtig massief groot kutgebouw daar dat de hele grote markt in gaat nemen. Ze dachten volgens mij van 'geen tram? dan gaan we ze op een andere manier verneuken'

Ja Groningen wordt weer op de kaart gezet. Geen spot meer met Groningen hier binnenkort als iedereen inziet wat een progressieve wereldstad Groningen eigenlijk wel niet isquote:

Ook... maar vind dat gebouw niet echt bij Groningen passen.... of uberhaupt niet ook niet ergens andersquote:

quote:Op zondag 11 november 2012 14:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja Groningen wordt weer op de kaart gezet. Geen spot meer met Groningen hier binnenkort als iedereen inziet wat een progressieve wereldstad Groningen eigenlijk wel niet is

Wat is dat voor een gedrocht?quote:

Het achtste wereldwonder. Ik heb er vertrouwen in dat het totaalplaatje een beter plaatje wordt dan het huidige plaatje.quote:

Kunnen ze mooi de rol van Utrecht overnemen zodra Hoogh Catherijne tegen de vlakte gaat.quote:Op zondag 11 november 2012 14:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja Groningen wordt weer op de kaart gezet. Geen spot meer met Groningen hier binnenkort als iedereen inziet wat een progressieve wereldstad Groningen eigenlijk wel niet is

Wat rook/slik/spuit jij?quote:Op zondag 11 november 2012 14:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het achtste wereldwonder. Ik heb er vertrouwen in dat het totaalplaatje een beter plaatje wordt dan het huidige plaatje.

Nee.... gaat HC weg?quote:Op zondag 11 november 2012 14:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kunnen ze mooi de rol van Utrecht overnemen zodra Hoogh Catherijne tegen de vlakte gaat.

In Dordrechtquote:Op zondag 11 november 2012 14:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... gaat HC weg?
En waar moet ik dan etalages kijken

oiquote:

Onlinequote:Op zondag 11 november 2012 14:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... gaat HC weg?
En waar moet ik dan etalages kijken

Ik wil Engel gewoon zienquote:

Je hoeft me niet altijd tegen te spreken hoor. Dit is een prima alternatief. Hoef je zelfs niet voor je huis uit. Gewoon relaxt achter je pc al chillend etalages kijken van over de hele wereld..quote:

Autistquote:Op zondag 11 november 2012 14:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je hoeft me niet altijd tegen te spreken hoor. Dit is een prima alternatief. Hoef je zelfs niet voor je huis uit. Gewoon relaxt achter je pc al chillend etalages kijken van over de hele wereld..

Ik heb -Engel- al wel gezienquote:Op zondag 11 november 2012 14:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil Engel gewoon zienRotterdam is ook een optie of Amsterdam

Ik heet geen Engel, maar ja.quote:Op zondag 11 november 2012 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Engel, was jij toen bij Roy in augustus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |