Twi kent mij. Hij weet dat ik Engel niet wil versieren. Dus niet haten op twi. Wij zijn broeders, door dik en dun. In voor- en tegenspoed.quote:Op zondag 11 november 2012 14:16 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Jij kaapt zijn versierzin weg door er zelf antwoord op te geven?
Naar dukaten, zilverlingen en stuivers.quote:Op zondag 11 november 2012 14:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kwartjes vallen niet meer tegenwoordigOf reken jij nog terug naar guldens?
Oke sorry. Ik wist niet dat ik de fok knokploeg nu op me af kreegquote:Op zondag 11 november 2012 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twi kent mij. Hij weet dat ik Engel niet wil versieren. Dus niet haten op twi. Wij zijn broeders, door dik en dun. In voor- en tegenspoed.
Jullie broederband word me iets te sterk Kaneel. Doe eens een stapje terug.quote:Op zondag 11 november 2012 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twi kent mij. Hij weet dat ik Engel niet wil versieren. Dus niet haten op twi. Wij zijn broeders, door dik en dun. In voor- en tegenspoed.
Versierzinquote:Op zondag 11 november 2012 14:16 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Jij kaapt zijn versierzin weg door er zelf antwoord op te geven?
Dan is het goed.quote:Op zondag 11 november 2012 14:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke sorry. Ik wist niet dat ik de fok knokploeg nu op me af kreegI didn't know!!
quote:Op zondag 11 november 2012 14:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jullie broederband word me iets te sterk Kaneel. Doe eens een stapje terug.
Hoeveel spiegeltjes en kralen zijn dat?quote:Op zondag 11 november 2012 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naar dukaten, zilverlingen en stuivers.
Jaquote:Op zondag 11 november 2012 14:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ah lotgenoot. Zullen we het B-enzym molecuul gaan ordenen met rode en blauwe m&m's?
Ow ja, inconsistentie. Uhm uhm.quote:Op zondag 11 november 2012 14:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoeveel spiegeltjes en kralen zijn dat?
[..]
Jamaar wat doen we met de bruine M&Ms?
Twi heeft altijd een dikke komkommer.quote:Op zondag 11 november 2012 14:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Jaja alsof jij met engel kan praten zonder een dikke komkommer in je broek
Geen idee. Ik weet niet wat de inflatiecorrectie voor dat is.quote:Op zondag 11 november 2012 14:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoeveel spiegeltjes en kralen zijn dat?
Succes, ik ookquote:Op zondag 11 november 2012 14:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ow ja, inconsistentie. Uhm uhm.Ow ik weet het niet uhm. Waarom stel je me nou voor zo'n dilemma
Ik ga me even afzonderen, de druk wordt me teveel
Pics or it didn't happenquote:Op zondag 11 november 2012 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twi heeft altijd een dikke komkommer.
Mmm ik zal het eens aan de indiaan op de hoek vragen.quote:Op zondag 11 november 2012 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twi heeft altijd een dikke komkommer.
[..]
Geen idee. Ik weet niet wat de inflatiecorrectie voor dat is.
Dat wel ja. Jij doet niet aan versieren.quote:Op zondag 11 november 2012 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar jij weet toch ook dat ik Engel niet wil versieren?
Vrouwen die tussen vriendschappen komen.quote:Op zondag 11 november 2012 14:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jullie broederband word me iets te sterk Kaneel. Doe eens een stapje terug.
Oh, dan heb ik er niets van gemerkt doen. Zal de drank geweest zijn.quote:Op zondag 11 november 2012 14:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Jaja alsof jij met engel kan praten zonder een dikke komkommer in je broek
O zo... als het weer mooi en zonnig weer is.... wil ik nog een keertje met de boot van Dordt naar Rotterdam..... dat heb ik al een keer gedaan maar toen was het donker, nat en koud en zagen we bijna niksquote:Op zondag 11 november 2012 14:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil Engel gewoon zienRotterdam is ook een optie of Amsterdam
Cockblockjock in vol galop!quote:Op zondag 11 november 2012 14:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vrouwen die tussen vriendschappen komen.![]()
![]()
Ja dat is wel zo..... maar ik wil soms wat te doen hebben als ik van CS naar de stad loopquote:Op zondag 11 november 2012 14:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je hoeft me niet altijd tegen te spreken hoor. Dit is een prima alternatief. Hoef je zelfs niet voor je huis uit. Gewoon relaxt achter je pc al chillend etalages kijken van over de hele wereld..
Moet je hem overhalen.quote:
Doe dat. Wij hebben alleen Marokkanen.quote:Op zondag 11 november 2012 14:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mmm ik zal het eens aan de indiaan op de hoek vragen.
Dat ook. Maar ik bedoelde dat wat ik aan twitje had verteld enzo.quote:Op zondag 11 november 2012 14:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat wel ja. Jij doet niet aan versieren.
Ja daar was ik ook jaquote:Op zondag 11 november 2012 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Engel, was jij toen bij Roy in augustus?
quote:Op zondag 11 november 2012 14:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O zo... als het weer mooi en zonnig weer is.... wil ik nog een keertje met de boot van Dordt naar Rotterdam..... dat heb ik al een keer gedaan maar toen was het donker, nat en koud en zagen we bijna niks
Kouskous?quote:Op zondag 11 november 2012 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je hem overhalen.
[..]
Doe dat. Wij hebben alleen Marokkanen.
Mannen die met elkaar willen chatten terwijl ik seks wil hebben.quote:Op zondag 11 november 2012 14:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vrouwen die tussen vriendschappen komen.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |