In Japan kun je wel meer nasty shit kopen.quote:Op zondag 11 november 2012 13:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
In Japan kan je ook gebruikte slipjes van schoolmeisjes uit de automaten trekken.

echt proberen eenerlaatste te worden..... dat is pas moeilijkquote:Op zondag 11 november 2012 13:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja soms moet je ook 3e zijn inderdaad

Hahahaha, wat een kutstreek ook.quote:Op zondag 11 november 2012 13:50 schreef Watertornado het volgende:
http://www.puzzlewarehous(...)w-Country-33401.html
Met 5 extra stukjes. De ratten

Mooi en tof land!quote:

En dan net de poedelprijs missen.. nee lekker is datquote:Op zondag 11 november 2012 13:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
echt proberen eenerlaatste te worden..... dat is pas moeilijk

ik heb weleens een puzzelbol gemaakt... maar door de plaatjes was dat best goed te doen.... een compleet witte bal wordt al lastiger....quote:Op zondag 11 november 2012 13:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou er zijn geen stukjes met een rechte zijde. En als het kickass is gemaakt heeft hij echt geen randen, dus dat het begin weer tegen het eind aangelegd kan worden.

Pff... die heb ik al...............quote:Op zondag 11 november 2012 13:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
En dan net de poedelprijs missen.. nee lekker is dat

Leuk dat lichtspoor van die dragliner. Echt lange sluitertijd heb je dan gepakt.quote:

Ow nou in dat geval heb ik geen gevat weerwoordquote:Op zondag 11 november 2012 13:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Pff... die heb ik al...............

De markt is over bedoel je?quote:Op zondag 11 november 2012 13:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ze zijn bezig met het opbreken van de gebouwen aan de grote markt

Ja we krijgen een prachtig massief groot kutgebouw daar dat de hele grote markt in gaat nemen. Ze dachten volgens mij van 'geen tram? dan gaan we ze op een andere manier verneuken'quote:Op zondag 11 november 2012 13:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ze zijn bezig met het opbreken van de gebouwen aan de grote markt

Nee, er gaan een paar gebouwen naar de vlakte om vervolgens nog meer gebouwen en extra shit te bouwen omdat Groningen zo'n grootse stad is dat er meer ruimte nodig isquote:

In Groningen is ruimte zat.quote:Op zondag 11 november 2012 13:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, er gaan een paar gebouwen naar de vlakte om vervolgens nog meer gebouwen en extra shit te bouwen omdat Groningen zo'n grootse stad is dat er meer ruimte nodig is

In het centrum heb je vooral de Grote markt en vismarkt voor o.a. de kermis. 1 daarvan gaat nu dus al weg. Dan blijft er niet grandioos veel overquote:

quote:Op zondag 11 november 2012 13:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja we krijgen een prachtig massief groot kutgebouw daar dat de hele grote markt in gaat nemen. Ze dachten volgens mij van 'geen tram? dan gaan we ze op een andere manier verneuken'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |