Sterktequote:Op zondag 11 november 2012 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het gaat nu wel weer wat beter nu ik erover gepraat heb. Morgen probeer ik wel weer wat te eten, denk niet dat ik het vandaag al binnen weet te houden.
Tis dus niet terminaal?quote:Op zondag 11 november 2012 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het gaat nu wel weer wat beter nu ik erover gepraat heb. Morgen probeer ik wel weer wat te eten, denk niet dat ik het vandaag al binnen weet te houden.
Honing moet erbij Moots Mootie !quote:Op zondag 11 november 2012 00:23 schreef mootie het volgende:
Ik zou beginnen met een kopje thee en beschuit. Misschien een geraspt appeltje.
Op Poes en Woes kan je wel bouwenquote:Op zondag 11 november 2012 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop trouwens dat Poezewoes dit niet doorbrieft aan opa. Mocht het me lukken deze vervelende episode achter me te laten zou ik niet willen dat het m'n vriendschap met opa in de weg zou staan omdat hij weet wat ik gezien heb.
Dat geloof ik ook wel, de info die zij ons geeft over de chat is altijd betrouwbaar gebleken, maar ik dacht: ik zeg het toch maar even.quote:Op zondag 11 november 2012 00:28 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Op Poes en Woes kan je wel bouwen
Voor vrienden hoef je dit soort dingen niet achter te houden. Eigenlijk is het redelijk achterbaks dat hij dit al die tijd voor je verborgen heeft.quote:Op zondag 11 november 2012 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop trouwens dat Poezewoes dit niet doorbrieft aan opa. Mocht het me lukken deze vervelende episode achter me te laten zou ik niet willen dat het m'n vriendschap met opa in de weg zou staan omdat hij weet wat ik gezien heb.
Nou ja, hij was natuurlijk weer bang dat Miranda er achter zou komen.quote:Op zondag 11 november 2012 00:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor vrienden hoef je dit soort dingen niet achter te houden. Eigenlijk is het redelijk achterbaks dat hij dit al die tijd voor je verborgen heeft.
Think about that.
Huh ? volgens Poes en Woes of een ander deed Hop het met Marandaquote:Op zondag 11 november 2012 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, hij was natuurlijk weer bang dat Miranda er achter zou komen.
quote:Op zondag 11 november 2012 00:33 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Huh ? volgens Poes en Woes of een ander deed Hop het met Maranda
Ik durf het haast niet te zeggen, maar die Miranda lijkt me een behoorlijke slet als ik het zo hoor.quote:
En Pb is er nog niet overheengeweest?quote:Op zondag 11 november 2012 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik durf het haast niet te zeggen, maar die Miranda lijkt me een behoorlijke slet als ik het zo hoor.
Dat lijkt me onwaarschijnlijk van niet.quote:Op zondag 11 november 2012 00:39 schreef mootie het volgende:
[..]
En Pb is er nog niet overheengeweest?
Het is net zoiets als Wie is de Mol.quote:Op zondag 11 november 2012 00:39 schreef QuarterBack het volgende:
Ik heb er alweer al spijt van dit te proberen te volgen
Ja daar had ik ook al zo mijn twijfels overquote:Op zondag 11 november 2012 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is net zoiets als Wie is de Mol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |