quote:Op zondag 11 november 2012 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Zouden we dit aan oma moeten vertellen, denk je?
Dit lees ik nu pasquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
De schok was zo groot dat ik last van verlammingsverschijnselen kreeg, heb de stekker van mijn computer met mijn voet uit het stopcontact getrapt, ben onder een kokendhete douche gaan staan en heb mijn hoofd tot bloedens toe tegen de muur gebonkt. Ik heb nog steeds last van tintelingen in m'n ledematen en het gevoel in m'n vingertoppen is pas een half uur geleden weer terug gekomen.
Het gaat nu wel weer wat beter nu ik erover gepraat heb. Morgen probeer ik wel weer wat te eten, denk niet dat ik het vandaag al binnen weet te houden.quote:
Sterktequote:Op zondag 11 november 2012 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het gaat nu wel weer wat beter nu ik erover gepraat heb. Morgen probeer ik wel weer wat te eten, denk niet dat ik het vandaag al binnen weet te houden.
Tis dus niet terminaal?quote:Op zondag 11 november 2012 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het gaat nu wel weer wat beter nu ik erover gepraat heb. Morgen probeer ik wel weer wat te eten, denk niet dat ik het vandaag al binnen weet te houden.
Honing moet erbij Moots Mootie !quote:Op zondag 11 november 2012 00:23 schreef mootie het volgende:
Ik zou beginnen met een kopje thee en beschuit. Misschien een geraspt appeltje.
Op Poes en Woes kan je wel bouwenquote:Op zondag 11 november 2012 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop trouwens dat Poezewoes dit niet doorbrieft aan opa. Mocht het me lukken deze vervelende episode achter me te laten zou ik niet willen dat het m'n vriendschap met opa in de weg zou staan omdat hij weet wat ik gezien heb.
Dat geloof ik ook wel, de info die zij ons geeft over de chat is altijd betrouwbaar gebleken, maar ik dacht: ik zeg het toch maar even.quote:Op zondag 11 november 2012 00:28 schreef Ratelbandolero het volgende:
[..]
Op Poes en Woes kan je wel bouwen
Voor vrienden hoef je dit soort dingen niet achter te houden. Eigenlijk is het redelijk achterbaks dat hij dit al die tijd voor je verborgen heeft.quote:Op zondag 11 november 2012 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop trouwens dat Poezewoes dit niet doorbrieft aan opa. Mocht het me lukken deze vervelende episode achter me te laten zou ik niet willen dat het m'n vriendschap met opa in de weg zou staan omdat hij weet wat ik gezien heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |