quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:59 schreef martino673 het volgende:
Wachten.. Je bent pas 15 jaar. ;')
Het schijnt ook dat als je wakker wordt met een piemel in je mond wakker wordt dat je ook de kans hebt om homoseksueel te zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:02 schreef Sec.XV het volgende:
Gewoon een schaamhaar uittrekken en daar een aansteker onder houden.
Bij een gele vlam ben je hetero, bij een paarse vlam ben je homosexueel.
En als hij blijft drijven op water ben je bisexueel.
Kan niet missen, succes!
Daar kom je vanzelf wel achter, don't worry.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:57 schreef SixSevenEight het volgende:
Hoe kom ik erachter op welk geslacht ik val?
Dat komt omdat vrouwen mooi zijn, en mannen bah.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:08 schreef CruellaDeVil het volgende:
Waarom zou je als heteroman een andere man niet knap kunnen vinden? Ik denk ook weleens "Damn, wat een mooie vrouw!", maar ik ben toch echt hetero.
Je bent het woord sommige vergeten tussen omdat en vrouwen.quote:Op maandag 12 november 2012 19:38 schreef LKVBHD het volgende:
[..]
Dat komt omdat vrouwen mooi zijn, en mannen bah.
Ik kan een man oppervlakkig wel een ''hunk'' vinden oid...quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:08 schreef CruellaDeVil het volgende:
Waarom zou je als heteroman een andere man niet knap kunnen vinden? Ik denk ook weleens "Damn, wat een mooie vrouw!", maar ik ben toch echt hetero. Een knap persoon wordt toch niet ineens lelijk wanneer hij bekeken wordt door iemand van hetzelfde geslacht?
Mannen zijn daarin anders. Als 100% heteroman, let je niet op hoe knap andere mannen zijn. TS is dus gewoon gay as fuck.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:08 schreef CruellaDeVil het volgende:
Waarom zou je als heteroman een andere man niet knap kunnen vinden? Ik denk ook weleens "Damn, wat een mooie vrouw!", maar ik ben toch echt hetero. Een knap persoon wordt toch niet ineens lelijk wanneer hij bekeken wordt door iemand van hetzelfde geslacht?
kingtoppiequote:Op donderdag 15 november 2012 15:20 schreef Piye het volgende:
[..]
Mannen zijn daarin anders. Als 100% heteroman, let je niet op hoe knap andere mannen zijn. TS is dus gewoon gay as fuck.
is dus 'gay as fuck'?quote:Op woensdag 14 november 2012 01:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan een man oppervlakkig wel een ''hunk'' vinden oid...
Doet verder echt geen reet met me, maakt ook niet echt indruk ofzo...
Vrouwen kunnen wel enorme indruk achter laten.
Homoquote:Op maandag 12 november 2012 19:37 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Daar kom je vanzelf wel achter, don't worry.
Ik dacht tot mijn 12e ook dat ik 'gewoon hetero' was tot ik ineens een
jongen tegenkwam waar ik stapel-verliefd op werd.
En toen begon het wel te dagen![]()
![]()
Neehoor schat, maak je geen zorgen.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:30 schreef CruellaDeVil het volgende:
kingtoppie is dus 'gay as fuck'?
Volgens Piye bent je precies dat.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neehoor schat, maak je geen zorgen.
Ik let er ook totaal niet op, behalve als iemand in beeld komt als vriend / vriendje van iemand / bekende whatsoever.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:25 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Volgens Piye bent je precies dat.
Nee je begrijpt me verkeerd. Je kan best vinden dat een man knap is, maar als je op straat loopt en omkijkt zo van "damn die gast is knap". Ben je gewoon gay as fuck ja. Is ook niet erg trouwens.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:30 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
kingtoppie
[..]
is dus 'gay as fuck'?
Had nou gewoon "Als er iemand gay as fuck is, is het kingtoppie wel." of zo geroepen. Spelbreker.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee je begrijpt me verkeerd. Je kan best vinden dat een man knap is, maar als je op straat loopt en omkijkt zo van "damn die gast is knap". Ben je gewoon gay as fuck ja. Is ook niet erg trouwens.
Jezusquote:Op donderdag 15 november 2012 16:32 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Had nou gewoon "Als er iemand gay as fuck is, is het kingtoppie wel." of zo geroepen. Spelbreker.
quote:Op donderdag 15 november 2012 16:32 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Had nou gewoon "Als er iemand gay as fuck is, is het kingtoppie wel." of zo geroepen. Spelbreker.
Nah, ik moet nog het één en ander programmeren voor morgen.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jezus![]()
Ga maar weer met de poppen spelen meid.
Goed bezig meid, je krijgt straks wel een aai over je bolletje.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:42 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Nah, ik moet nog het één en ander programmeren voor morgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |