Misschien een kort filmpje om ons een goed beeld te geven.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:12 schreef datismijnmening het volgende:
Misschien doe je het niet goed
quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:12 schreef SavageMM het volgende:
[..]
Misschien een kort filmpje om ons een goed beeld te geven.
Nee nou dat vind ik echt te ver gaan hoorquote:
Jij hebt nog geen donshaar op je lul manquote:
Toen ik 11 was niet nee.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt nog geen donshaar op je lul man
Fuckbuddy? Serious?quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:42 schreef MissExpert het volgende:
Meis ik zou me niet teveel zorgen maken. Als ik mezelf vinger vind ik dat ook stukken minder geil dan dat mijn vriend het zou doen. Niet dat het helemaal niks aan is, maar andere kunnen het gewoon beter..
Tipje : zoek een vriend/fuckbuddy oid,
Enne er zijn zat jongens hier op fok die heus wel hun vingers willen uitlenen hoor
Ik doelde op iemand die haar kan laten zien/merken/voelen dat vingeren wel degelijk lekker is.quote:
Ze mag een foto PM'en.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:42 schreef MissExpert het volgende:
Enne er zijn zat jongens hier op fok die heus wel hun vingers willen uitlenen hoor
Same. Ik ben ook te lui voor vingerenquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:06 schreef VerwelktBloempje het volgende:
Omdat ik er niks aan vind, voel er niks van, ben er te lui voor en kom er niet klaar van. Trillende dingen gebruik ik wel en dat lukt wel altijd. Zijn er mensen die hetzelfde hebben als mij?
De naam.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:57 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Oh.
Wat is er dan grappig aan pocket rocket?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:30 schreef westside1993 het volgende:
16 jaar zijn en een viborator hebben![]()
![]()
![]()
wat zegt je moeder ervan als ze dat ding ziet tijdens het schoonmaken?
De pocket rocket is een klein handzaam vibratortje niet echt geschikt om jezelf mee te ontmaagdenquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:27 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]Mag hopen dat ze er niet door ontmaagd is.
ohh LOLquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:53 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
De pocket rocket is een klein handzaam vibratortje niet echt geschikt om jezelf mee te ontmaagden![]()
[ afbeelding ]
in het verkeerde gat bezig?quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:06 schreef VerwelktBloempje het volgende:
Omdat ik er niks aan vind, voel er niks van, ben er te lui voor en kom er niet klaar van. Trillende dingen gebruik ik wel en dat lukt wel altijd. Zijn er mensen die hetzelfde hebben als mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |