Picsquote:
Kom je het slagroom bij me weglikken?quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Jullie zijn zelf lekkere bossche bollen
Rokjequote:Op zaterdag 10 november 2012 15:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Nee.quote:
Somsquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
In dat geval wil ik een hapjequote:Op zaterdag 10 november 2012 15:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
nee ik ga kfcen straks :$quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom je het slagroom bij me weglikken?
Ben je een negerin dan?quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee ik ga kfcen straks :$
Lekkerquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee ik ga kfcen straks :$
Ik heb nog geen pics van je gezienquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat je dat niet weet :$
Ja, maar zijn slagroom mag hij voor zichzelf houdenquote:
Je snapt dat zodra je je mond op me zit je al het slagroom over je heen krijgt?quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, maar zijn slagroom mag hij voor zichzelf houden
Ach ja dat moet dan maarquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je snapt dat zodra je je mond op me zit je al het slagroom over je heen krijgt?
dat hangt er vanafquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Speel jij mee in de film *alleen maar nette mensen*?![]()
of ik iemand mag mishandelenquote:
Ja, dat mag.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
of ik iemand mag mishandelen
Zo lang ik het maar niet ben. Ik ben liefquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
of ik iemand mag mishandelen
feeeertjuuuuuhhhh.. Gezellig gehad?quote:
dat maak ik zelf wel uit.. is mijn lefuhhhhquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lang ik het maar niet ben. Ik ben lief
Ik zweef op n wolkje enz.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
feeeertjuuuuuhhhh.. Gezellig gehad?
Ohquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat maak ik zelf wel uit.. is mijn lefuhhhh
ik zit in de auto lekker manhoertjequote:Op zaterdag 10 november 2012 15:14 schreef Murdera het volgende:
ROKJE VUIGE SLET.
Kom je in ons bedje.![]()
Als Joy goed haar best doetquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:14 schreef Murdera het volgende:
ROKJE VUIGE SLET.
Kom je in ons bedje.![]()
Fijnste gevoel wat er is.quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zit in de auto lekker manhoertje
ik moet pissen en we staan in de file.. verder goed hoorquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Fijnste gevoel wat er is.Hoe is t met jou?
Mag ik niet eens even pauze!!!!!quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja h0i. Wat doe je hier als het veel werk is ?
Jawel hoorquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mag ik niet eens even pauze!!!!!
dance wit me lassquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:22 schreef Tamashii het volgende:
ghiihihihi .met prince op de achtergrond.
Een beetje met het sop te klieren?quote:
IK KRIJG TIETUH.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een beetje met het sop te klieren?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah
Geen douchegel met fruitgeurtjes hier
De uber zeldzame type 3/4 blijktquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wilde een smiley doen, maar diabetes is helemaal niet leuk.
Welke heb je?
Je mist nog een paar regels. Je gaat te snel.quote:
Ik weet alleen dat zinnetjequote:Op zaterdag 10 november 2012 15:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je mist nog een paar regels. Je gaat te snel.
Ga maar oefenen.quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De uber zeldzame type 3/4 blijkt4 dec naar de internist en alles..
Succes alvastquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De uber zeldzame type 3/4 blijkt4 dec naar de internist en alles..
Ik wil dat ook.. ik ga zo lekker douchen als de koekjes klaar zijnquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niks mis met in bad zitten anders
ohhhquote:
Ik heb geen badquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil dat ook.. ik ga zo lekker douchen als de koekjes klaar zijn
ff lekker scrubben enzulks
Ik heb ook geen badquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb geen bad![]()
Ik heb genoeg van het opruimen, ik kap ermee
Over een week hebben wij een badquote:
Wat enorm vervelendquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Over een week hebben wij een bad
en saunaen massagedouche
Ja pfoeh. zwaarquote:
Misschien moet je mensen uitnodigen.. dan kan je samenquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja pfoeh. zwaar
Ik weet nu al dat ik toch maar 1x per jaar ofzo in bad ga, en sauna nog minder vaak
Ik hou het nog wel langer volquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit er 5 minuten in, en dan wil ik er weer uit. Als ik de 5 minuten al haal
quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:44 schreef Vinniiee het volgende:
Weet iemand waarom ik 12 oplaadbare batterijen heb?
Inb4: voor je vibo
Lola, wil je in de sauna:?quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien moet je mensen uitnodigen.. dan kan je samen
Mp3speler? Oude telefoon? Zaklamp voor de kelder?quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:44 schreef Vinniiee het volgende:
Omdat camera/bestuurbare autoquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:44 schreef Vinniiee het volgende:
Nee, heb ik niet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mp3speler? Oude telefoon? Zaklamp voor de kelder?
Goeiequote:Op zaterdag 10 november 2012 15:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat camera/bestuurbare auto
Dan wil ik er ook bij. Naakt, en ik blijf staan. en veel te dicht bij lola, dat als we praten, ze heel ongemakkelijk om mijn penis heen moet proberen te praten.quote:
Voor je boombox op Je schouder.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet.
[..]
GoeieDie heb ik wel gehad ja
Die heb ik ook nietquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Voor je boombox op Je schouder.
fietslichtjesquote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan wil ik er ook bij. Naakt, en ik blijf staan. en veel te dicht bij lola, dat als we praten, ze heel ongemakkelijk om mijn penis heen moet proberen te praten.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je wil ze alle 12 in 1 rij anaal inbrengen?
Ik geef het op.
Die moet ik nog monterenquote:
LOLquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oefenen met de bestuurbare wagen.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oefenen met de bestuurbare wagen.
Het liedje van Kinderen voor Kinderenquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niks mis met in bad zitten anders
quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het liedje van Kinderen voor Kinderen.
Kinderen tegen kinderenquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het liedje van Kinderen voor Kinderen.
Ja er zijn inderdaad meerdere biertjes die tripels hebben. Welke heb je genomen? Leffe?quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeker
Alleen je had meerdere soorten, dus ik heb er maar gewoon 1 gepakt
quote:
Leffe ja. Maar ik dacht te zien dat zelfs Leffe meerdere soorten heeft.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja er zijn inderdaad meerdere biertjes die tripels hebben. Welke heb je genomen? Leffe?
kloptquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Leffe ja. Maar ik dacht te zien dat zelfs Leffe meerdere soorten heeft.
Mijn liefjon was blijven slapenquote:
Hoe die jongen mijn hele week weer goed maakt is gewoon een mirakelquote:
Dafuqquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:03 schreef Murdera het volgende:
Wat een naam voor een film.
John dies at the end.![]()
http://theawesomer.com/pa(...)bedded&v=Vy83MPk7Wpg
Geniaal.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:03 schreef Murdera het volgende:
Wat een naam voor een film.
John dies at the end.![]()
http://theawesomer.com/pa(...)bedded&v=Vy83MPk7Wpg
Dat is wel fijnquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:02 schreef Raene het volgende:
[..]
Hoe die jongen mijn hele week weer goed maakt is gewoon een mirakel.
Ja hij heeft een verjaardag vanavond bij vrienden in Apeldoornquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is wel fijn![]()
Maar issie nu al weer weg dan ?
Ik zal hem de groeten doen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:06 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja hij heeft een verjaardag vanavond bij vrienden in Apeldoorn.. We willen nog wel een weekje weg samen voor het einde van de wereld het jaar
.
Wut?quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:06 schreef Fera het volgende:
Morgen begint de ellende genaamd carnaval weer.
Ja heb je ook heel toevallig een verjaardag bij Dennis vanavondquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zal hem de groeten doen.
Wel fijn dat hij je week weer goed maakt
Carnavalquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:06 schreef Fera het volgende:
Ik spreek carnaval uit als kernafvalquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:06 schreef Fera het volgende:
Luilakquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:07 schreef AldoTheApache het volgende:
godverdommeZit nog steeds in mijn badjas en pyjama
Haha neequote:Op zaterdag 10 november 2012 16:08 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja heb je ook heel toevallig een verjaardag bij Dennis vanavond?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:09 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik spreek carnaval uit als kernafval.
CARNAVAL!
Had gekunt tochquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:09 schreef Vinniiee het volgende:
Haha neeWas ook meer een slecht grapje
CARNAVALquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:09 schreef Raene het volgende:
[..]
CARNAVAL!
Zou wel heel erge toeval zijn geweestquote:
[..]
CARNAVAL!
[..]
CARNAVAL!
MET HART EN ZIEL.quote:
Pics.quote:
Gief nu.quote:
Yaaaaay.quote:
Pics? Baarden.quote:
Ohja das waarquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet toch niet waar je huis woont meisjuh
Uiteraardquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:28 schreef Raene het volgende:
[..]
Ohja das waar... Ik heb net een brief eruit gestuurd voor die vacature die je me had gepasst
. Gaat iedereen voor me duimen
?
Uiteraard wat voor wat voor functie is dat?quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:28 schreef Raene het volgende:
[..]
Ohja das waar... Ik heb net een brief eruit gestuurd voor die vacature die je me had gepasst
?
Oh hell yeahquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:28 schreef Raene het volgende:
[..]
?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:28 schreef Raene het volgende:
[..]
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen hoogstaande prestaties maar wel lekker![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
KoekkiesOM NOHM NOHM NOHM NOHMZSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen hoogstaande prestaties maar wel lekker![]()
![]()
![]()
KoekkiesNomz!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen hoogstaande prestaties maar wel lekker
Zit ik hier met mijn maaltijd salade
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
KoekkiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen hoogstaande prestaties maar wel lekkerLooks yummy!
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Zit ik hier met mijn chocolade letterquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nomz!
Zit ik hier met mijn maaltijd salade
Al heb ik wel voor erna 2 van die marsepein dingen, en schuimpjes en chipsquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zit ik hier met mijn chocolade letter
KoekkiesMe wantsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen hoogstaande prestaties maar wel lekkerCan I please?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Zeg Joof, hoeveel van die lenzenvloeistof gebruik jij altijd? Ik heb hier nog 4x400ml flessen en 1x100ml fles staan die niet aangebroken zijnquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Al heb ik wel voor erna 2 van die marsepein dingen, en schuimpjes en chips
Ik heb net zo'n grote fles gehaald gisteren of eergisteren.. Daar doe ik anderhalve maand mee ofzo..quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeg Joof, hoeveel van die lenzenvloeistof gebruik jij altijd? Ik heb hier nog 4x400ml flessen en 1x100ml fles staan die niet aangebroken zijn
Dan heb ik voorlopig genoegquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb net zo'n grote fles gehaald gisteren of eergisteren.. Daar doe ik anderhalve maand mee ofzo..
Heb jij zo'n laag bakje of zo'n soort kokertje?
Volgens mij ben jij de enige die dat zou zeggen.quote:
Dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige die dat zou zeggen.
Zegt dat iets over mij, jou of de rest?quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige die dat zou zeggen.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Uiteraard wat voor wat voor functie is dat?
Doktersassistentequote:
Over jou, uiteraard.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zegt dat iets over mij, jou of de rest?
Tofquote:
Oké, tof! Dus wel in je vakgebied.quote:
En erg dichtbij waar mijn vriend woontquote:
Gaafquote:
Cool!quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:46 schreef Raene het volgende:
[..]
En erg dichtbij waar mijn vriend woont.
Dat zou tof zijn natuurlijk....quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:46 schreef Raene het volgende:
[..]
En erg dichtbij waar mijn vriend woont.
Jawohlquote:
62 kilometer rijden, hij woont in Hoofddorpquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Cool!Hoe groot is de afstand tussen jullie eigenlijk?
Oké. Geen idee dat het nog zo ver uit elkaar lag.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:47 schreef Raene het volgende:
[..]
62 kilometer rijden, hij woont in Hoofddorp.
Ja, ik grapte laatst al tegen hem toen we zagen hoeveel zooi van mij bij hem lag..quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zou tof zijn natuurlijk....
Is er geen optie tot samenwonen?quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:47 schreef Raene het volgende:
[..]
62 kilometer rijden, hij woont in Hoofddorp.
Wat zat er in? Ik zit er redelijk vol van altijd. En een lekker vol gevoel, als in: "Ik heb gezond gedaan".quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo'n maaltijdsalade zet ook geen zoden aan de dijk
Niet geschikt voor iemand als ik volgensmij
Voor mij is het ook genoegquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat zat er in? Ik zit er redelijk vol van altijd. En een lekker vol gevoel, als in: "Ik heb gezond gedaan".
Ehm, appeltjes, kipreepjes en heul veul groene blaadjes..quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat zat er in? Ik zit er redelijk vol van altijd. En een lekker vol gevoel, als in: "Ik heb gezond gedaan".
Klopt. Had ik ook de hele tijd last van.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:49 schreef Samzz het volgende:
Wtf, FOK! is helemaal maf in de mobiele lay-out...
Klopt. Vanmiddag lag de mobiele lay-out er zelfs even uit.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:49 schreef Samzz het volgende:
Oké. Klinkt wel lekker. Wat kaasblokjes erbij.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ehm, appeltjes, kipreepjes en heul veul groene blaadjes..
Heerlijk met stukjes kip, en appel en sla en paprika wortel en pasta oidquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:48 schreef Fera het volgende:
[..]
KoekkiesNu wil ik kerstkoekjes bakken met mijn vaderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen hoogstaande prestaties maar wel lekker![]()
Tis al op. maar echt vol zit ik er niet vanquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Klinkt wel lekker. Wat kaasblokjes erbij.
Dat zou fijn zijnquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is er geen optie tot samenwonen?
Ja ik moest heulemaal naar boven lopen om achter mijn pc te gaan zittenquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:49 schreef Samzz het volgende:
Paprika.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heerlijk met stukjes kip, en appel en sla en paprika wortel en pasta oid
ik zit ook wel vaak vol hoor
Eet je er nog wat bij? Brood ofzo.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tis al op. maar echt vol zit ik er niet van
Ik zou nog een kaas/bacon tosti kunnen makenquote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou nog een kaas/bacon tosti kunnen maken
Klinkt echt kei lekker.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:53 schreef Raene het volgende:
Ik ga zometeen pasta met ricotta en spinazie en mijn awesome pittige bolognese saus eten.
Vriendje heeft me gedwongen tot boodschappen.
Koffie kerel, was da nou?quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel lekker, ben een beetje chaotisch vandaag geloof ik
M'n bioritme, fml
Hoe gaat het hiero?
Pannenkoeken klinkt ook freaking awesome andersquote:
Wanneer ben jij niet chaotisch?quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel lekker, ben een beetje chaotisch vandaag geloof ik
M'n bioritme, fml
Hoe gaat het hiero?
Ik maak het meestal zelfquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Paprika.![]()
Verder wel heeeeel lekker.Ik neem wel eens zo'n kant en klare uit de supermarkt. Met garnaaltjes, sesam, chilisaus en noedels. En sla ofcourse. Of met reepjes gerookte zalm.
Kom hier eten.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pannenkoeken
Daar heb ik zin in. Maar dat eten we vast niet
We hebben dezelfde smaak.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:54 schreef Raene het volgende:
[..]
Pannenkoeken klinkt ook freaking awesome anders![]()
! Met spek en kaas.. ooohhh en met appeltjes en kaneeel
.
Ik slaap gewoon op hele rare tijden en daar word ik een beetje duf van geloof ikquote:
Ik heb laatst voor het eerst pannenkoek met banaan gemaaktquote:
Do want.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik maak het meestal zelf
Met avacado en walnoten/cashewnootjes en rozijntjes en appel en knapperige ijsbergsla is ook erg lekker
Met 3 kwartier kan ik er zijnquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Kom hier eten.M'n moeder maakt altijd teveel.
Vaak wel lekker om de volgende ochtend als ontbijt te eten of mee te nemen als lunch.
Geef mij wat van je opruimrush!quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wanneer ben jij niet chaotisch?![]()
Joa, gaat lekkerIk had eerst geen zin in opruimen, totdat ik een opruimrush kreeg
Lekker! Maar bij mij mislukken die altijd.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:55 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb laatst voor het eerst pannenkoek met banaan gemaakt..
Ohja, weet je al wat voor morgen trouwens?quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Vaak wel lekker om de volgende ochtend als ontbijt te eten of mee te nemen als lunch.
Wat voor werk doe jij dan?quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik slaap gewoon op hele rare tijden en daar word ik een beetje duf van geloof ik
Hele week om 8u 's avonds naar bed en er dan om 12u a 1u 's nachts weer uit
En gister om 5u naar bed en ben er nu een uurtje uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heel vaak. Ook niet altijd even fijn.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geef mij wat van je opruimrush!
Ik heb dat dus nooit he
Ik heb dat ook zelden hoor. 1x in de 2 maand ofzoquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geef mij wat van je opruimrush!
Ik heb dat dus nooit he
Mijn moeder maakte ook altijd teveel... pannenkoeken mee naar schoolquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ligt eraan ... Wanneer op de dag wilde je afspreken?quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohja, weet je al wat voor morgen trouwens?Bijna vergeten, en na 8 uur gaat WA uit want belgenland enzo..
Handig! Kom bij mij wonen!quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heel vaak. Ook niet altijd even fijn.Zelfs bij andere mensen thuis gaan m'n handen jeuken.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
Wij eten vanavond tortelloni met walnoten/kaas en pastasausSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker! Kun je mij dat recept PM'en? Ik ben nog wel op zoek naar vegetarische recepten.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
's middags sowiesoquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ligt eraan ... Wanneer op de dag wilde je afspreken?
Dat heb ik vaak.. Ik heb serieus een keer bij een mannelijke vriend gezegd.. fuck off het huis uit.. ik ga nu schoonmakenquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heel vaak. Ook niet altijd even fijn.Zelfs bij andere mensen thuis gaan m'n handen jeuken.
Je bent gewaarschuwd.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Handig! Kom bij mij wonen!
quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:58 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat heb ik vaak.. Ik heb serieus een keer bij een mannelijke vriend gezegd.. fuck off het huis uit.. ik ga nu schoonmaken.
Dat is wel goed. Mijn moeder wilde wel nasi maken enz. Maar ze heeft avonddienst, dus we eten denk ik toch niet samen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
's middags sowiesouurtje of 1 a 2?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:58 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat heb ik vaak.. Ik heb serieus een keer bij een mannelijke vriend gezegd.. fuck off het huis uit.. ik ga nu schoonmaken.
Ik doe het als ze niet thuis zijn ...quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:58 schreef Raene het volgende:
[..]
Nee maar daar was het echt drama, mensen die op tv komen waren er niks bij.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, kom eens op bezoek
Zo erg is het hier dan ook weer niet.. 2 gasten in huis, mjah, zegt genoeg denk ikquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:59 schreef Raene het volgende:
[..]
Nee maar daar was het echt drama, mensen die op tv komen waren er niks bij.
Klinkt smerig.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:59 schreef Raene het volgende:
[..]
Nee maar daar was het echt drama, mensen die op tv komen waren er niks bij.
Oeh, homemade nasiquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel goed. Mijn moeder wilde wel nasi maken enz. Maar ze heeft avonddienst, dus we eten denk ik toch niet samen.
Waarom doen vrouwen dat nooit in mijn huisquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:58 schreef Raene het volgende:
[..]
Niet erg spectaculair, gewoon een pakje van de Honig.quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt smerig.Gitaar is ook niet heul netjes of zo.
Man naar mijn hart.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom doen vrouwen dat nooit in mijn huis![]()
Oh wacht, misschien omdat mn huis altijd erg schoon is
Nog altijd beter als uit blik..quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet erg spectaculair, gewoon een pakje van de Honig.
Echt alles ligt overal ... Zeg maar.quote:
Het is eigenlijk heel simpelquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:58 schreef Fera het volgende:
[..]Lekker! Kun je mij dat recept PM'en? Ik ben nog wel op zoek naar vegetarische recepten.
Ik heb altijd de regel, een huis moet zo schoon zijn, dat als er onverwacht een vrouw op bezoek komt, zij zich comfortabel voelt en graag naar de wc gaat. Tot nu toe alleen nog maar complimenten over gehad.quote:
Oh godquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Echt alles ligt overal ... Zeg maar.
"een vrouw", of de koningin?quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb altijd de regel, een huis moet zo schoon zijn, dat als er onverwacht een vrouw op bezoek komt, zij zich comfortabel voelt en graag naar de wc gaat. Tot nu toe alleen nog maar complimenten over gehad.
Oké. Dat gaat me wel lukken.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is eigenlijk heel simpel
Want tortelloni met walnoten/kaasvulling van de Appie
Deze verpakkingen:
[ afbeelding ]
En dan een pasta saus naar keuze die je lekker vindt en dan een beetje voor de lekker parmezaanse kaas erover
Goede instelling.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb altijd de regel, een huis moet zo schoon zijn, dat als er onverwacht een vrouw op bezoek komt, zij zich comfortabel voelt en graag naar de wc gaat. Tot nu toe alleen nog maar complimenten over gehad.
Wel goeie instelling!quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt last van een fok!arm?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een vrouw = een vrouwenspersoon welke potentie heeft om naakt in mijn bed te belanden.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
"een vrouw", of de koningin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |