Dus? Geen probleem. Klinkt mij als gezonde spanning.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:02 schreef VerwelktBloempje het volgende:
Ik kan uiteraard goed zingen
Dan is er weinig om je zorgen om te maken, toch?quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:02 schreef VerwelktBloempje het volgende:
Heel begrijpelijk dat je zenuwachtig bent. We hebben het hier over 80 mensen. Het overgrote deel van de mensen is zenuwachtig om een prestatie te geven voor een groep. Dus zingen voor 80 man is een nog groter stap. Dus het is heel normaal dat je zenuwachtig bent. Zelfs ervaren zangers zullen nog wel iets van zenuwen voelen. Gewoon ervoor gaan.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:02 schreef VerwelktBloempje het volgende:
Plaats hier een filmpje, dan zullen 80 fokkers ernaar kijken dan ben je er meer vertrouwt mee.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:00 schreef VerwelktBloempje het volgende:
Ik moet morgen optreden (zingen) voor zo'n 80 (?) mensen ongeveer, en ik ben ontzettend zenuwachtig. Ik ben bang dat alles fout gaat en dat mensen me raar gaan vinden. Iemand goede advies?...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |