Ik had het fout, het was gisterquote:
quote:
Niemand denkt ooit aan mijquote:
Goed bezigquote:Op woensdag 21 november 2012 12:54 schreef Vanyel het volgende:
Woensdag.
Een groote pan met koe in water (bouillon maken voor de uiensoep) en een iets minder grote met 25 tomaten voor saus/soep/whatever![]()
Ik zeur d'r helemaal niet overquote:
Zullen we 't doen?quote:Op woensdag 21 november 2012 12:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Woensdag.
Een groote pan met koe in water (bouillon maken voor de uiensoep) en een iets minder grote met 25 tomaten voor saus/soep/whatever![]()
quote:
ow............quote:
Nog wel. Maar over 20 minuten moet ik naar de tandarts, dus je bent net op tijd om afscheid van me te nemenquote:Op maandag 26 november 2012 10:48 schreef Abby79 het volgende:
Halloooo? hallooooo allooooo loooo ooo
Leeft er nog iemand hier?
quote:Op maandag 26 november 2012 10:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nog wel. Maar over 20 minuten moet ik naar de tandarts, dus je bent net op tijd om afscheid van me te nemen
Oh dear... sterktequote:Op maandag 26 november 2012 10:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nog wel. Maar over 20 minuten moet ik naar de tandarts, dus je bent net op tijd om afscheid van me te nemen
Je hebt mij nog nooit gezienquote:Op maandag 26 november 2012 15:45 schreef Abby79 het volgende:
Een tandarts die bang is voor de patient, dat zie je ook niet vaak
Je hebt tandartsen die wél zelf snijden als het nodig is en tandartsen die niet zelf snijden. De mijne doet het duidelijk niet. Die ander doet het wel als het nodig is. Ze hebben zelfs een angstpsycholoog in huis om bange poeperds (zoals ik) te begeleiden tijdens de behandeling.quote:Op maandag 26 november 2012 18:52 schreef Nirak het volgende:
Is het dan wel verstandig dat een andere tandarts het wel doet? Dadelijk zitten er nog resten kieswortel die de kaakchirurg er dan uit moet snijden.....
Maarrrsterkte!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |