1 2 3 4 5 6 7 8 9 | De volledige selectie: Doel: Tim Krul (Newcastle United), Kenneth Vermeer (Ajax) Verdediging: John Heitinga (Everton), Daryl Janmaat (Feyenoord), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Joris Mathijsen (Feyenoord), Ricardo van Rhijn (Ajax), Ron Vlaar (Aston Villa), Jetro Willems (PSV) Middenveld: Ibrahim Afellay (Schalke 04), Urby Emanuelson (AC Milan), Marco van Ginkel (Vitesse), Nigel de Jong (AC Milan), Rafael van der Vaart (Hamburger SV) Aanval: Eljero Elia (Werder Bremen), Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04), Dirk Kuyt (Fenerbahçe), Robin van Persie (Manchester United) en Arjen Robben (Bayern München). |
UND....quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wij zijn de beste van Gelsunkiersjen.
FC Holland!quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wer hat die beste Verteidigung?
ik mis alleen een pollquote:
gomez speelt nietquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:55 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik denk 1-2
0-1 Gómez
0-2 Gómez
1-2 Persie
Edit: hmm Gomez is er niet bij toch?
hoe je het speltquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:01 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Oh.
Dan scoren Klose en euzel
Hij zit niet bij de selectie volgens mij.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:05 schreef Anonymousz het volgende:
lgens is gomez mog steeds geblesseerd maar ik kan het mis hebb
reus of klose gaat in de spits denk ikquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:09 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hij zit niet bij de selectie volgens mij.
En bij Bayern was hij er vandaag ook nog niet bij dacht ik
Stuur volgende keer gewoon een DM of post het meteen in een topicquote:
is goedquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stuur volgende keer gewoon een DM of post het meteen in een topic
Wij kunnen niks overnemen uit een TR hoe goed ie ook bedoeld is
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |