abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119046740
Verdomme!

Ben ik net met wat vrienden wat wezen drinken bij een cafeetje hier in de buurt, terwijl we met zijn vijven (1 jongen met fiets en 1 meisje met fiets, de rest was lopen) op de terugweg zijn naar het huis van 1 van mijn vrienden om daar nog even gezellig wat te praten, worden we ineens achtervolgd door vier jongens en een meisje van een jaar of 20, ongeveer mijn eigen leeftijd.

Opeens roept er een lichtgetinte jongeman of hij wat mag vragen, dus ik zeg ja is goed.
Hij loopt naar ons toe en zegt tegen die vriend van mij: "mag ik je fiets,,?
Waarop hij natuurlijk nee antwoordde, waarna die jongen aan zijn jas begint te trekken en zijn vraag luidkeels herhaalt.

Een andere vriend van mij wilde ingrijpen, maar werd voor zijn bek geslagen en vervolgens de vriend die op de fiets zat ook 3 keer, waardoor hij in de bosjes viel naast hem. Zijn fiets werd mee genomen en die kutvrienden van die kerel jatte vervolgens ook nog de fiets van een vriendin van mij door eerst haar vriend een klap op zn bek te verkopen...

Het ergste vind ik nog dat ik zelf te zwak en pussy was om er wat tegen te doen, ik ben maar 1,75 en dus niet zo groot.
En op zo'n moment wil ik wat doen maar dan ben ik gewoon zo geshockeerd ofzo, ik baal van mezelf dat ik me dan gedraag als een zwakkeling en er alleen maar bij heb gestaan als een lamlul... Ik ben een kutvriend :(

Ttdr; 2 fietsen van mijn vrienden zijn gestolen en 3 vrienden die er klappen op hun bek voor hebben moeten krijgen, en ik ben te zwak om er wat tegen te doen dus nu voel ik me schuldig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Viezebuurman op 10-11-2012 11:15:23 ]
pi_119046746
Dat vind ik wel zo lomp hè...

Ga je een fiets jatten om die fiets daarna nog eens te slaan...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_119046765
Mwah, dat je zelf toegeeft dat je een lamlul bent vind ik al heel wat. Adrenaline heeft op iedereen een andere uitwerking, hebben meer mensen. Heeft je lengte overigens niks mee te maken hoor.
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
pi_119046786
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 05:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dat vind ik wel zo lomp hè...

Ga je een fiets jatten om die fiets daarna nog eens te slaan...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tldr staat onderaan, maar ik ga slapen nu trusten!
pi_119046788
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 05:29 schreef NitraatPoep het volgende:
Mwah, dat je zelf toegeeft dat je een lamlul bent vind ik al heel wat. Adrenaline heeft op iedereen een andere uitwerking, hebben meer mensen. Heeft je lengte overigens niks mee te maken hoor.
Tsja, ik denk dat als ik wat groter en breder was of zo, dat ik er eerder wat tegen had gedaan, ach...
  zaterdag 10 november 2012 @ 06:26:03 #6
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_119046825
Op een vechtsport gaan.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_119046894
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2012 05:42 schreef Viezebuurman het volgende:

[..]

Tsja, ik denk dat als ik wat groter en breder was of zo, dat ik er eerder wat tegen had gedaan, ach...
Het is globaal: vechten, vluchten of verstijven, jij had last van het laatste. Geen van de drie verdient dus een grotere waardering eigenlijk omdat het fysische eerste reacties zijn.

Bij de waardering echter is inderdaad zo dat vechten meestal meer gewaardeerd wordt en vluchten of verstijven minder, maar het is nu eenmaal zo dat iedereen daar dus anders op reageert.

Dat jij het niet leuk vind begrijp ik, maar veel anders had je dus niet kunnen reageren op dat moment. Vergeef het jezelf dus gewoon en ga door.

Eventueel kun je altijd nog op vechtsport gaan om weerbaarder te worden en meer zelfvertrouwen op te bouwen.

Succes.
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
pi_119046910
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 november 2012 07:16 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Het is globaal: vechten, vluchten of verstijven, jij had last van het laatste. Geen van de drie verdient dus een grotere waardering eigenlijk omdat het fysische eerste reacties zijn.

Bij de waardering echter is inderdaad zo dat vechten meestal meer gewaardeerd wordt en vluchten of verstijven minder, maar het is nu eenmaal zo dat iedereen daar dus anders op reageert.

Dat jij het niet leuk vind begrijp ik, maar veel anders had je dus niet kunnen reageren op dat moment. Vergeef het jezelf dus gewoon en ga door.

Eventueel kun je altijd nog op vechtsport gaan om weerbaarder te worden en meer zelfvertrouwen op te bouwen.

Succes.
Er zal ook evolutionair voordeel zitten in alledrie die reacties.
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
pi_119046920
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2012 07:30 schreef NitraatPoep het volgende:

[..]

Er zal ook evolutionair voordeel zitten in alledrie die reacties.
Dat denk ik ook. Neem de jager die moet verstijven om niet opgegeten te hoeven worden. De verzamelaar die moet vluchten voor weet ik het wat. En de landbouwer die gaat vechten om te overleven omdat hij afhankelijk is van de langere termijn op zijn land ?

Ik zeg maar wat hoor, ik zou het niet weten verder.
  zaterdag 10 november 2012 @ 07:54:19 #10
338880 haan33
Studerende Boy
pi_119046943
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 november 2012 07:39 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Neem de jager die moet verstijven om niet opgegeten te hoeven worden. De verzamelaar die moet vluchten voor weet ik het wat. En de landbouwer die gaat vechten om te overleven omdat hij afhankelijk is van de langere termijn op zijn land ?

Ik zeg maar wat hoor, ik zou het niet weten verder.
Een jager die verstijft? :') wat een bullshit weer op de zaterdagochtend
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
pi_119046952
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2012 07:54 schreef haan33 het volgende:

[..]

Een jager die verstijft? :') wat een bullshit weer op de zaterdagochtend
Ga jij maar eens voor een beer wegrennen :W
  zaterdag 10 november 2012 @ 08:10:06 #12
381234 Vaatwastablet
Mening van vrijheidsuiting
pi_119046994
Je bent een pussy. En een hele grote pussy.
  zaterdag 10 november 2012 @ 08:32:23 #13
361368 Compliment
Ki Ka Compliment
pi_119047079
Foutieve samentrekking in de tt.
pi_119047091
Pussy :')
pi_119047144
Too long didn't long?

Mja, da's kut maar iedereen reageert anders. Zolang je vrienden je maar niks kwalijk nemen want dat lijkt me niet terecht.
pi_119047181
ik zou hem neer slaan
Roken is lekker
pi_119048420
Wat voor een man ben jij :o niet opkomen voor je vrienden. Neem voortaan een grote mes mee :') :D
pi_119048740
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 08:46 schreef VMSDKR het volgende:
Too long didn't long?

Mja, da's kut maar iedereen reageert anders. Zolang je vrienden je maar niks kwalijk nemen want dat lijkt me niet terecht.
Typefoutje
pi_119048759
Een van die gasten op de grond houden en met een glimlach op je gelaat rustig vertellen dat je het oog van die gast eruithaalt als z'n vrienden niet weglopen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_119048771
Hey, misschien een boksbeugel kopen omdat je zo zwak bent?

[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2012 11:19:08 ]
pi_119048773
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 10:54 schreef koekii het volgende:
Wat voor een man ben jij :o niet opkomen voor je vrienden. Neem voortaan een grote mes mee :') :D
Ja, klopt ik ben een faalman haha.

Gelukkig kwam hij me bekend voor, en ben ik net via facebook achter zijn naam gekomen.
Blijkt dat hij vroeger bij mij op school zat :')
pi_119048793
Lichtgetint? Je bedoelt een Marokkaan?
pi_119048803
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 11:19 schreef SchoneZoon het volgende:
Lichtgetint? Je bedoelt een Marokkaan?
Of een halve Molukker?
  zaterdag 10 november 2012 @ 11:23:35 #24
386047 SarsaEd
Work hard, play hard.
pi_119048863
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 11:17 schreef Viezebuurman het volgende:

[..]

Ja, klopt ik ben een faalman haha.

Gelukkig kwam hij me bekend voor, en ben ik net via facebook achter zijn naam gekomen.
Blijkt dat hij vroeger bij mij op school zat :')
Even traceren en alsnog z'n oog uit z'n hoofd halen.
Als je hem aanspreekt moet je wel beginnen met; "Hoi, mag ik jou iets vragen? Mag ik jouw oogbal hebben?" :')
pi_119048888
Of je zwak of sterk bent een klap in het gezicht volop de neus doet altijd pijn :) .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')