Ok, je hebt dus een vaderfiguur nodig.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:53 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik zie hem alleen 's avonds tijdens het eten en soms zie ik hem 's ochtends voor ik wegga. We hebben geen ruzie ofzo maar hij is gewoon met andere dingen bezig, en dat begrijp ik. Dus nee ik heb geen vaderfiguur nodig.
Nee, bij die jongen die graag seks met haar zou willen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:01 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Bij een 27-jarige gast? Of haal ik nu twee verschillende verhalen in dit topic door elkaar? (Heb niet het hele topic doorgelezen).
Ik moest even berekenen... Seks met 15-jarigen valt niet onder pedofilie.quote:
Nee pedo niet, maar beiden zijn goed van het padje...quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik moest even berekenen... Seks met 15-jarigen valt niet onder pedofilie.
Wanneer leren mensen het nou... Er wordt echt te snel "PEDOOOOO" geroepen.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:21 schreef vandermar het volgende:
Strap-on voor en verneder hem even keihard anaal.
quote:De keeper van Den Haag van Den Haag, De keeper van Den Haag Heeft een dildo in zn maag. Dat is toch, dat is toch Dat is toch niet gezond Zon dildo, zon dildo Zon dildo in je kon
Mijn vader is oud.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:10 schreef Haantje_pappie het volgende:
Als ik haar vader was had k haar toch wel effe getemd
ok hij heeft sex nodigquote:
En anders had je je vader wel als sexueel object gezien?quote:
bffquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:19 schreef BabeWatcher het volgende:
wat zou ik toch graag BFF van loveyourlife willen zijn, maar ws zal ik iets te oud voor haar zijn
BabeWatcher is een man van 40+ die sex met je wil.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:37 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
bff
best friend forever......... waarom!?!?!?!
hij had het over ts niet over mij ik vroeg alleen waarom hij best friends met ts wil zijnquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:43 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
BabeWatcher is een man van 40+ die sex met je wil.
Oh gefeliciteerd! Of was het een fictieve situatie?quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:20 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Nee pedo niet, maar beiden zijn goed van het padje...
Ik bedoel, ben zelf ruim boven de 27 maar stel je toch voor, een vriendin van 14...
Hoe was het op school schatje?
Ja, op mijn werk fantastisch, uit eten geweest vanwege mijn 12,5 jarig jubileum...
Vanavond naar een concert van Justin Bieber? Lijkt me enig
loveyourlife is lievquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:37 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
bff
best friend forever......... waarom!?!?!?!
Hoe oud ik ben heb ik al vaak genoeg gepost, en dat is nog steeds onder de 40.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:43 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
BabeWatcher is een man van 40+ die sex met je wil.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |