1 app die jij nodig hebt: Pokkiquote:Op woensdag 21 november 2012 16:15 schreef YouriF het volgende:
[..]
Omdat ik Windows 7 fijner vind werken op een PC. Metro startscherm gebruik ik nooit, ik word er gek van dat wanneer ik met mn muis in een hoek kom en meteen allemaal dingen op mn scherm komen en ik vind het vervelend dat ik niet gewoon alles kan vinden om het bureaublad. Als je bijvoorbeeld iets nodig hebt dat niet op je bureaublad staat moet je eerst met je muis in de hoek, op zoeken klikken, dan kom je weer in een ander venster waar je het juiste programma moet aanklikken en zelfs weer kan kiezen uit 3 categorieën.
In windows 7: Je klikt op de startknop en voert je zoekterm in.
[..]
Jammer..die heb ik meteen verwijderd
wat bedoel je met Aero ?quote:Op woensdag 21 november 2012 14:49 schreef very het volgende:
Iemand enig idee hoe ik aero uit zet in windows 8? Ik heb nog niet echt gezocht (ben nu niet thuis), dus misschien is het makkelijk te vinden.
In Windows druk je op de windowstoets of linksonderin zodat je in het startscherm komt en je kunt ook beginnen met typen.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:15 schreef YouriF het volgende:
[..]
Omdat ik Windows 7 fijner vind werken op een PC. Metro startscherm gebruik ik nooit, ik word er gek van dat wanneer ik met mn muis in een hoek kom en meteen allemaal dingen op mn scherm komen en ik vind het vervelend dat ik niet gewoon alles kan vinden om het bureaublad. Als je bijvoorbeeld iets nodig hebt dat niet op je bureaublad staat moet je eerst met je muis in de hoek, op zoeken klikken, dan kom je weer in een ander venster waar je het juiste programma moet aanklikken en zelfs weer kan kiezen uit 3 categorieën.
In windows 7: Je klikt op de startknop en voert je zoekterm in.
dat is sowieso toch al disabled in de final WIndows 8 versie ?quote:Op woensdag 21 november 2012 19:11 schreef very het volgende:
[..]
De transparantie van de taskbar en vensters
Nee..althans, voor de taskbar nietquote:Op woensdag 21 november 2012 19:28 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat is sowieso toch al disabled in de final WIndows 8 versie ?
bij mij is deze altijd niet transparant geweest sinds de final, volgens mij zelfs al de release preview.quote:
De Surface Pro zal nog wel even op zich laten wachten, die is in de US ook nog niet beschikbaar. De Surface RT is in Duitsland voor 479 euro te koop zonder keyboard, dus ik verwacht dat de prijzen hier hetzelfde gaan zijn.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:49 schreef ArnosL het volgende:
Ik heb Windows Nederland even via Facebook gevraagd wanneer de Surface tablets komen en wat ze in Nederland gaan kosten, maar dat is bij hun nog niet bekend. Ik had verwacht dat dat nu wel een keer het geval zou zijn, zeker met Sinterklaas en Kerst de komende maand.
Zullen ze wel een hoop inkomsten mislopen op deze manier.
Dat is voor een 10 inch versie mag ik hopen? Ik wil eigenlijk een 7 inch versie voor hopelijk zo'n ¤250. Dan zal het wel een RT versie zijn, maar dat is toch makkelijker op een tablet dan een bureaublad erbij.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:51 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
De Surface Pro zal nog wel even op zich laten wachten, die is in de US ook nog niet beschikbaar. De Surface RT is in Duitsland voor 479 euro te koop zonder keyboard, dus ik verwacht dat de prijzen hier hetzelfde gaan zijn.
Er is geen 7 inch Surface. De RT is ook 10.6 inch. Verschil tussen RT en Pro is de processor. Op de Pro kun je ook "gewone" windows applicaties draaien. Op de RT enkel de Windows 8 App store applicaties en de Office 2013 die erop is meegeleverd.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:54 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Dat is voor een 10 inch versie mag ik hopen? Ik wil eigenlijk een 7 inch versie voor hopelijk zo'n ¤250. Dan zal het wel een RT versie zijn, maar dat is toch makkelijker op een tablet dan een bureaublad erbij.
Dan een 7 inch RT tablet van een andere fabrikantquote:Op woensdag 21 november 2012 19:56 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Er is geen 7 inch Surface. De RT is ook 10.6 inch. Verschil tussen RT en Pro is de processor. Op de Pro kun je ook "gewone" windows applicaties draaien. Op de RT enkel de Windows 8 App store applicaties en de Office 2013 die erop is meegeleverd.
Ik hoop inderdaad dat er nog andere RT form factors gaan komen.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:03 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Dan een 7 inch RT tablet van een andere fabrikant'Gewone' Windows applicaties draaien is voor mij niet nodig, het zal toch vrijwel alleen voor internetten, muziek luisteren en office documenten bekijken zijn. Office documenten maken doe ik op m'n laptop.
Nou, ik heb hier gewoon de Pro versie voor me, en de taskbar is toch echt transparantquote:Op woensdag 21 november 2012 19:46 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
bij mij is deze altijd niet transparant geweest sinds de final, volgens mij zelfs al de release preview.
Hoe krijg ik die eruit dan?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Simpel transparant zou kunnen, maar het echte Aero-effect van matglas zou er niet meer moeten zijn.
misschien is het een functie van je display driver, misschien is daar iets in de settings aan te passen ? Bij windows zat het altijd in de color picker van je personalize scherm (rechtsklik desktop). En anders misschien even optimize for performance kiezen bij control panel, performance information and tools, adjust visual effectsquote:
nee, geen last van. Kun je facebook niet koppelen via http://profile.live.com ?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:06 schreef speknek het volgende:
En ik krijg Facebook maar niet aangemeld. Dan kom ik aan bij het scherm met 'allow windows to access your profile' en als ik op allow klik gebeurt er niets.. anderen daar last van?
wat vind je dan zo ingewikkeld ?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:04 schreef speknek het volgende:
Nou ik heb eindelijk mijn tablet / win 8 hybrid, een Samsung Ativ Smart Pc Pro. Maar ik vind windows 8 wel rete-ingewikkeld zeg. Dit was bedoeld als gebruiksvriendelijke versie van Windows? Dan hebben ze hard gefaald imo.
In de browser? Daar kun je toch gewoon inloggen en daar hoef je Windows toch geen toestemming voor te geven? Heb ik iig niet gedaan toen ik voor het eerst inlogde.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:06 schreef speknek het volgende:
En ik krijg Facebook maar niet aangemeld. Dan kom ik aan bij het scherm met 'allow windows to access your profile' en als ik op allow klik gebeurt er niets.. anderen daar last van?
Werkt ook niet :/quote:Op woensdag 21 november 2012 22:15 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, geen last van. Kun je facebook niet koppelen via http://profile.live.com ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |