abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119470573
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:15 schreef YouriF het volgende:

[..]

Omdat ik Windows 7 fijner vind werken op een PC. Metro startscherm gebruik ik nooit, ik word er gek van dat wanneer ik met mn muis in een hoek kom en meteen allemaal dingen op mn scherm komen en ik vind het vervelend dat ik niet gewoon alles kan vinden om het bureaublad. Als je bijvoorbeeld iets nodig hebt dat niet op je bureaublad staat moet je eerst met je muis in de hoek, op zoeken klikken, dan kom je weer in een ander venster waar je het juiste programma moet aanklikken en zelfs weer kan kiezen uit 3 categorieën.
In windows 7: Je klikt op de startknop en voert je zoekterm in.

[..]

Jammer..die heb ik meteen verwijderd
1 app die jij nodig hebt: Pokki

-je gaat gelijk naar bureaublad
-je hebt weer een startknop (waar je ook kan zoeken)
-je hotcorners worden uitgeschakeld in desktop mode
People assume too much.
pi_119470587
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:19 schreef YouriF het volgende:

[..]

Volgens mij kan dat niet
KAK!
People assume too much.
pi_119473565
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 14:49 schreef very het volgende:
Iemand enig idee hoe ik aero uit zet in windows 8? Ik heb nog niet echt gezocht (ben nu niet thuis), dus misschien is het makkelijk te vinden.
wat bedoel je met Aero ?
pi_119473673
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 16:15 schreef YouriF het volgende:

[..]

Omdat ik Windows 7 fijner vind werken op een PC. Metro startscherm gebruik ik nooit, ik word er gek van dat wanneer ik met mn muis in een hoek kom en meteen allemaal dingen op mn scherm komen en ik vind het vervelend dat ik niet gewoon alles kan vinden om het bureaublad. Als je bijvoorbeeld iets nodig hebt dat niet op je bureaublad staat moet je eerst met je muis in de hoek, op zoeken klikken, dan kom je weer in een ander venster waar je het juiste programma moet aanklikken en zelfs weer kan kiezen uit 3 categorieën.
In windows 7: Je klikt op de startknop en voert je zoekterm in.

In Windows druk je op de windowstoets of linksonderin zodat je in het startscherm komt en je kunt ook beginnen met typen.

Daarnaast kun je je startscherm customizen zodat alleen de zaken daarop staan die jij wilt hebben, de rest kun je gewoon verwijderen. Daarnaast heb je nog windowstoest + X of rechtsklik in linkerhoek onderin. En met veel gebruikte programma's op taksbar gepinned kom ik bijna nooit in het startscherm.

Maar met Pokki heb je weer enigszins een startmenu terug denk ik. Zelf niet geprobeerd.
pi_119475148
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 18:37 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

wat bedoel je met Aero ?
De transparantie van de taskbar en vensters
People assume too much.
pi_119475945
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 19:11 schreef very het volgende:

[..]

De transparantie van de taskbar en vensters
dat is sowieso toch al disabled in de final WIndows 8 versie ?
pi_119476711
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 19:28 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

dat is sowieso toch al disabled in de final WIndows 8 versie ?
Nee..althans, voor de taskbar niet
People assume too much.
pi_119476909
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 19:42 schreef very het volgende:

[..]

Nee..althans, voor de taskbar niet
bij mij is deze altijd niet transparant geweest sinds de final, volgens mij zelfs al de release preview.
pi_119477034
Ik heb Windows Nederland even via Facebook gevraagd wanneer de Surface tablets komen en wat ze in Nederland gaan kosten, maar dat is bij hun nog niet bekend. Ik had verwacht dat dat nu wel een keer het geval zou zijn, zeker met Sinterklaas en Kerst de komende maand.

Zullen ze wel een hoop inkomsten mislopen op deze manier.
pi_119477165
quote:
2s.gif Op woensdag 21 november 2012 19:49 schreef ArnosL het volgende:
Ik heb Windows Nederland even via Facebook gevraagd wanneer de Surface tablets komen en wat ze in Nederland gaan kosten, maar dat is bij hun nog niet bekend. Ik had verwacht dat dat nu wel een keer het geval zou zijn, zeker met Sinterklaas en Kerst de komende maand.

Zullen ze wel een hoop inkomsten mislopen op deze manier.
De Surface Pro zal nog wel even op zich laten wachten, die is in de US ook nog niet beschikbaar. De Surface RT is in Duitsland voor 479 euro te koop zonder keyboard, dus ik verwacht dat de prijzen hier hetzelfde gaan zijn.
pi_119477331
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 19:51 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

De Surface Pro zal nog wel even op zich laten wachten, die is in de US ook nog niet beschikbaar. De Surface RT is in Duitsland voor 479 euro te koop zonder keyboard, dus ik verwacht dat de prijzen hier hetzelfde gaan zijn.
Dat is voor een 10 inch versie mag ik hopen? Ik wil eigenlijk een 7 inch versie voor hopelijk zo'n ¤250. Dan zal het wel een RT versie zijn, maar dat is toch makkelijker op een tablet dan een bureaublad erbij.
pi_119477435
quote:
2s.gif Op woensdag 21 november 2012 19:54 schreef ArnosL het volgende:

[..]

Dat is voor een 10 inch versie mag ik hopen? Ik wil eigenlijk een 7 inch versie voor hopelijk zo'n ¤250. Dan zal het wel een RT versie zijn, maar dat is toch makkelijker op een tablet dan een bureaublad erbij.
Er is geen 7 inch Surface. De RT is ook 10.6 inch. Verschil tussen RT en Pro is de processor. Op de Pro kun je ook "gewone" windows applicaties draaien. Op de RT enkel de Windows 8 App store applicaties en de Office 2013 die erop is meegeleverd.
pi_119477776
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 19:56 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

Er is geen 7 inch Surface. De RT is ook 10.6 inch. Verschil tussen RT en Pro is de processor. Op de Pro kun je ook "gewone" windows applicaties draaien. Op de RT enkel de Windows 8 App store applicaties en de Office 2013 die erop is meegeleverd.
Dan een 7 inch RT tablet van een andere fabrikant :) 'Gewone' Windows applicaties draaien is voor mij niet nodig, het zal toch vrijwel alleen voor internetten, muziek luisteren en office documenten bekijken zijn. Office documenten maken doe ik op m'n laptop.
pi_119477861
quote:
2s.gif Op woensdag 21 november 2012 20:03 schreef ArnosL het volgende:

[..]

Dan een 7 inch RT tablet van een andere fabrikant :) 'Gewone' Windows applicaties draaien is voor mij niet nodig, het zal toch vrijwel alleen voor internetten, muziek luisteren en office documenten bekijken zijn. Office documenten maken doe ik op m'n laptop.
Ik hoop inderdaad dat er nog andere RT form factors gaan komen.
pi_119477930
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 19:46 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

bij mij is deze altijd niet transparant geweest sinds de final, volgens mij zelfs al de release preview.
Nou, ik heb hier gewoon de Pro versie voor me, en de taskbar is toch echt transparant :{
People assume too much.
  Donald Duck held woensdag 21 november 2012 @ 20:09:38 #116
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_119478112
Simpel transparant zou kunnen, maar het echte Aero-effect van matglas zou er niet meer moeten zijn.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_119478234
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 20:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Simpel transparant zou kunnen, maar het echte Aero-effect van matglas zou er niet meer moeten zijn.
Hoe krijg ik die eruit dan?
People assume too much.
pi_119479319
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 20:12 schreef very het volgende:

[..]

Hoe krijg ik die eruit dan?
misschien is het een functie van je display driver, misschien is daar iets in de settings aan te passen ? Bij windows zat het altijd in de color picker van je personalize scherm (rechtsklik desktop). En anders misschien even optimize for performance kiezen bij control panel, performance information and tools, adjust visual effects
  woensdag 21 november 2012 @ 22:04:36 #119
8369 speknek
Another day another slay
pi_119484224
Nou ik heb eindelijk mijn tablet / win 8 hybrid, een Samsung Ativ Smart Pc Pro. Maar ik vind windows 8 wel rete-ingewikkeld zeg. Dit was bedoeld als gebruiksvriendelijke versie van Windows? Dan hebben ze hard gefaald imo.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 21 november 2012 @ 22:06:17 #120
8369 speknek
Another day another slay
pi_119484319
En ik krijg Facebook maar niet aangemeld. Dan kom ik aan bij het scherm met 'allow windows to access your profile' en als ik op allow klik gebeurt er niets.. anderen daar last van?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_119484982
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 22:06 schreef speknek het volgende:
En ik krijg Facebook maar niet aangemeld. Dan kom ik aan bij het scherm met 'allow windows to access your profile' en als ik op allow klik gebeurt er niets.. anderen daar last van?
nee, geen last van. Kun je facebook niet koppelen via http://profile.live.com ?
pi_119485005
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 22:04 schreef speknek het volgende:
Nou ik heb eindelijk mijn tablet / win 8 hybrid, een Samsung Ativ Smart Pc Pro. Maar ik vind windows 8 wel rete-ingewikkeld zeg. Dit was bedoeld als gebruiksvriendelijke versie van Windows? Dan hebben ze hard gefaald imo.
wat vind je dan zo ingewikkeld ?
pi_119485528
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 22:06 schreef speknek het volgende:
In de browser? Daar kun je toch gewoon inloggen en daar hoef je Windows toch geen toestemming voor te geven? Heb ik iig niet gedaan toen ik voor het eerst inlogde.
  woensdag 21 november 2012 @ 22:42:36 #124
8369 speknek
Another day another slay
pi_119486801
Nee bij de Photos of People tiles. Als je daar naartoe gaat krijg je bijvoorbeeld [Pictures library] [Devices] [Facebook photos]
Als ik dan Facebook photos aanklik, krijg je 'connecting to a service' en kun je met facebook connecten, alleen dat werkt dus niet.
  woensdag 21 november 2012 @ 22:45:33 #125
8369 speknek
Another day another slay
pi_119486989
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 22:15 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

nee, geen last van. Kun je facebook niet koppelen via http://profile.live.com ?
Werkt ook niet :/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')