Heb je een MSaccount aangemaakt?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik draai inmiddels ook met volle tevredenheid win8
Echter krijg ik de store niet geopend, wat ik ook doe het wil niet werken. Iemand enig idee? Alle handleidingen op i-net heb ik al geprobeerd.
wat gaat er fout dan ? foutmelding ? of hangt de boel gewoon ?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik draai inmiddels ook met volle tevredenheid win8
Echter krijg ik de store niet geopend, wat ik ook doe het wil niet werken. Iemand enig idee? Alle handleidingen op i-net heb ik al geprobeerd.
Normaal gesproken zou je zoiets een keer deinstalleren en weer opnieuw installeren, maar of dat kan?quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
Als ik er op klik gebeurd er niks, en ja account aangemaakt.
Net even wsreset gedaan en dan krijg ik dit:
Deze app is niet gestart vanwege een probleem met de licentie. Probeer het over enkele ogenblikken opnieuw.
Wtf
Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:22 schreef cherrycoke het volgende:
leuk dat je win8 weer via malafide KMS servers kan activeren
beetje jammer
kwestie van tijd voordat die de nek omgedraaid wordenquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:22 schreef cherrycoke het volgende:
leuk dat je win8 weer via malafide KMS servers kan activeren
beetje jammer
Oh? Ik draai al drie jaar Windows 7 met een loader en dat werkt perfect.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:42 schreef mschol het volgende:
[..]
kwestie van tijd voordat die de nek omgedraaid worden
Ik heb een volledige versie en op een nieuwe HD geinstalleerd.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:32 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou je zoiets een keer deinstalleren en weer opnieuw installeren, maar of dat kan?
Werkt de rest van je Windows wel gewoon? Misschien zijn een paar bestanden corrupt geworden, anders weet ik het ook niet meer.
in de store even naar app updates via de charm bar, en dan kiezen voor sync licenses ?quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
Als ik er op klik gebeurd er niks, en ja account aangemaakt.
Net even wsreset gedaan en dan krijg ik dit:
Deze app is niet gestart vanwege een probleem met de licentie. Probeer het over enkele ogenblikken opnieuw.
Wtf
gaaf! maar hoe kom je nu in Metro?quote:Op maandag 19 november 2012 16:12 schreef ArnosL het volgende:
Het Pokki startmenu uit de Windows Store
dan installeer je bepaalde updates niet.. ik heb vaak genoeg loaders gebruikt, en die werden na verloop van tijd allemaal de nek om gedraaid door updates..quote:Op zaterdag 17 november 2012 08:53 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Oh? Ik draai al drie jaar Windows 7 met een loader en dat werkt perfect.
Daar zat ik net ook even naar te kijken, maar gewoon dat knopje naast 'shut down' dusquote:Op maandag 19 november 2012 16:19 schreef Xetran het volgende:
[..]
gaaf! maar hoe kom je nu in Metro?
edit: wow ok, noobvraag het staat gewoon daar.
Een loader heeft niet zo zeer direct te maken met Windows 7 zelf dus een update zal niet gelijk de activatie weg halen.quote:Op maandag 19 november 2012 16:24 schreef mschol het volgende:
[..]
dan installeer je bepaalde updates niet.. ik heb vaak genoeg loaders gebruikt, en die werden na verloop van tijd allemaal de nek om gedraaid door updates..
en een loader is wat anders als een malifide KMS host..
quote:It works on 32-bit and 64-bit systems
It's compatible with Windows 7 SP1 and all system updates
It's compatible with all system languages
It can be used to pre-activate Windows
It allows you to install custom OEM information
It features application integrity checking
It supports hidden partitions and some complex setups
It can work alongside Linux's GRUB or any other boot manager
It works with VMware, VirtualBox and Hyper-V
It works with most hard drive encryption software e.g. TrueCrypt or BitLocker
It allows you to add your own certificates and serials externally
It will install just the certificate and serial for users with an existing SLIC 2.1
It features automated system profiling (The application matches everything up for you)
It won't modify any system files
It runs before Windows is launched
No extra processes are run so you have nothing eating at your RAM
All key parts of the loader are encrypted with a custom encryption
Every user has a unique version of the loader installed on his or her system
die loader heb ik ook een tijd gebruikt, en na een bepaalde (optionele) update was windows gedeactiveert en kon je heractiveren shaken... (hele activatie gebeuren werd de nek om gedraaid)quote:Op maandag 19 november 2012 22:58 schreef Niekess het volgende:
[..]
Een loader heeft niet zo zeer direct te maken met Windows 7 zelf dus een update zal niet gelijk de activatie weg halen.
Zo'n loader is eigenlijk een klein scriptje die opstart gelijk na het opstarten van de laptop, nog voor Windows zelf. Het bevat certificaten waardoor Windows 7 denkt dat hij geactiveerd is.
Hier is een lijstje met wat de Loader allemaal doet, zit natuurlijk nog wel wat meer achter..
Dit lijstje komt van de maker van de bekendste loader. (Hij heeft geen plannen voor een Windows 8 Loader voor wie het wil weten..)
[..]
nee kan niet, waarom wil je terug ?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:25 schreef YouriF het volgende:
Ik heb Windows 8 pro op mn PC, maar wil toch graag terug naar windows 7. Kan dat ook zonder een installatie waarbij je alles verwijderd en en dus een 'schone' Windows installeert?
Als je geüpgrade hebt en nog je windows.old hebt wel zo ver ik weet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:25 schreef YouriF het volgende:
Ik heb Windows 8 pro op mn PC, maar wil toch graag terug naar windows 7. Kan dat ook zonder een installatie waarbij je alles verwijderd en en dus een 'schone' Windows installeert?
Omdat ik Windows 7 fijner vind werken op een PC. Metro startscherm gebruik ik nooit, ik word er gek van dat wanneer ik met mn muis in een hoek kom en meteen allemaal dingen op mn scherm komen en ik vind het vervelend dat ik niet gewoon alles kan vinden om het bureaublad. Als je bijvoorbeeld iets nodig hebt dat niet op je bureaublad staat moet je eerst met je muis in de hoek, op zoeken klikken, dan kom je weer in een ander venster waar je het juiste programma moet aanklikken en zelfs weer kan kiezen uit 3 categorieën.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:29 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee kan niet, waarom wil je terug ?
Jammer..die heb ik meteen verwijderdquote:Op woensdag 21 november 2012 14:32 schreef Xetran het volgende:
[..]
Als je geüpgrade hebt en nog je windows.old hebt wel zo ver ik weet.
Volgens mij kan dat nietquote:Op woensdag 21 november 2012 14:49 schreef very het volgende:
Iemand enig idee hoe ik aero uit zet in windows 8? Ik heb nog niet echt gezocht (ben nu niet thuis), dus misschien is het makkelijk te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |