abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119268674
Ik hen intussen even met W8 gespeeld op een computer van een ander en ik moet eerlijk zeggen dat het alles behalve tegenviel. Eigenlijk ging het vrij gemakkelijk als je vanaf de UI start (met al die vlakken dus) maar toch heb je elke keer de neiging met je vingers het scherm aan te raken i.p.v je muis te gebruiken gewoon omdat de UI er eigenlijk om vraagt.

Ook leuk is natuurlijk dat al die vensters je in een keer een goed overzicht geven wat allemaal draait en wat er allemaal gebeurd. Bij vorige edities moest je altijd een programma starten om te weten wat het was en of er iets gebeurde. (vb. messenger)
  vrijdag 16 november 2012 @ 19:50:01 #77
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_119287545
Ik draai inmiddels ook met volle tevredenheid win8 :)
Echter krijg ik de store niet geopend, wat ik ook doe het wil niet werken. Iemand enig idee? Alle handleidingen op i-net heb ik al geprobeerd.
  vrijdag 16 november 2012 @ 20:09:01 #78
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_119288408
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 19:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
Echter krijg ik de store niet geopend, wat ik ook doe het wil niet werken. Iemand enig idee? Alle handleidingen op i-net heb ik al geprobeerd.
Heb je een MSaccount aangemaakt?
pi_119289570
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 19:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
wat gaat er fout dan ? foutmelding ? of hangt de boel gewoon ?
misschien eens wsreset.exe uitvoeren, in je startscherm gewoon beginnen met typen van wsreset.exe en doe zou deze gevonden moeten worden.
pi_119291014
W8 heeft wel potentie naar mijn mening, als het geheel iets bijgeschaaft wordt kan er een leuke OS ontstaan.
  vrijdag 16 november 2012 @ 22:45:14 #81
34663 SpeedyGJ
pi_119296974
Als ik er op klik gebeurd er niks, en ja account aangemaakt.
Net even wsreset gedaan en dan krijg ik dit:
Deze app is niet gestart vanwege een probleem met de licentie. Probeer het over enkele ogenblikken opnieuw.
Wtf :?
  vrijdag 16 november 2012 @ 23:22:37 #82
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_119298871
leuk dat je win8 weer via malafide KMS servers kan activeren

beetje jammer
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  vrijdag 16 november 2012 @ 23:32:57 #83
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_119299348
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
Deze app is niet gestart vanwege een probleem met de licentie. Probeer het over enkele ogenblikken opnieuw.
Normaal gesproken zou je zoiets een keer deinstalleren en weer opnieuw installeren, maar of dat kan?

Werkt de rest van je Windows wel gewoon? Misschien zijn een paar bestanden corrupt geworden, anders weet ik het ook niet meer.
pi_119302889
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 november 2012 23:22 schreef cherrycoke het volgende:

beetje jammer
Wat is daar mis mee?
pi_119302957
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 november 2012 23:22 schreef cherrycoke het volgende:

beetje jammer
kwestie van tijd voordat die de nek omgedraaid worden :')
pi_119305041
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 01:42 schreef mschol het volgende:

[..]

kwestie van tijd voordat die de nek omgedraaid worden :')
Oh? Ik draai al drie jaar Windows 7 met een loader en dat werkt perfect.
  zaterdag 17 november 2012 @ 09:16:53 #87
34663 SpeedyGJ
pi_119305211
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 23:32 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Normaal gesproken zou je zoiets een keer deinstalleren en weer opnieuw installeren, maar of dat kan?

Werkt de rest van je Windows wel gewoon? Misschien zijn een paar bestanden corrupt geworden, anders weet ik het ook niet meer.
Ik heb een volledige versie en op een nieuwe HD geinstalleerd.
Of ik dat kan deinstalleren moet ik even bekijken of dat gaat lukken, daar kijk ik vanavond wel even naar.
Voor de rest werkt alle onderdelen na behoren, geen foutmeldingen etc dus lijkt me meer een probleem met het programma zelf.
Ik ga vanuit voor een product wat ik heb gekocht, dat het gewoon moet werken...ben voor de rest wel tevreden over win 8.
Ik was eerst negatief hierover maar sinds ik heb draaiend heb valt me dat zeker niet af, vooral de start vind ik wel beter geworden :)
Naast dat al die handigheidjes en de vernieuwing van de taakbeheer, heerlijk!
pi_119305479
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
in de store even naar app updates via de charm bar, en dan kiezen voor sync licenses ?
pi_119388057
Het Pokki startmenu uit de Windows Store _O_
pi_119388391
quote:
2s.gif Op maandag 19 november 2012 16:12 schreef ArnosL het volgende:
Het Pokki startmenu uit de Windows Store _O_
gaaf! maar hoe kom je nu in Metro? :P

edit: wow ok, noobvraag het staat gewoon daar.
pi_119388600
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 08:53 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Oh? Ik draai al drie jaar Windows 7 met een loader en dat werkt perfect.
dan installeer je bepaalde updates niet.. ik heb vaak genoeg loaders gebruikt, en die werden na verloop van tijd allemaal de nek om gedraaid door updates..
en een loader is wat anders als een malifide KMS host..
pi_119388695
quote:
7s.gif Op maandag 19 november 2012 16:19 schreef Xetran het volgende:

[..]

gaaf! maar hoe kom je nu in Metro? :P

edit: wow ok, noobvraag het staat gewoon daar.
Daar zat ik net ook even naar te kijken, maar gewoon dat knopje naast 'shut down' dus :P
pi_119409760
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 16:24 schreef mschol het volgende:

[..]

dan installeer je bepaalde updates niet.. ik heb vaak genoeg loaders gebruikt, en die werden na verloop van tijd allemaal de nek om gedraaid door updates..
en een loader is wat anders als een malifide KMS host..
Een loader heeft niet zo zeer direct te maken met Windows 7 zelf dus een update zal niet gelijk de activatie weg halen. :P

Zo'n loader is eigenlijk een klein scriptje die opstart gelijk na het opstarten van de laptop, nog voor Windows zelf. Het bevat certificaten waardoor Windows 7 denkt dat hij geactiveerd is. ;)

Hier is een lijstje met wat de Loader allemaal doet, zit natuurlijk nog wel wat meer achter..
Dit lijstje komt van de maker van de bekendste loader. (Hij heeft geen plannen voor een Windows 8 Loader voor wie het wil weten..)

quote:
It works on 32-bit and 64-bit systems
It's compatible with Windows 7 SP1 and all system updates
It's compatible with all system languages
It can be used to pre-activate Windows
It allows you to install custom OEM information
It features application integrity checking
It supports hidden partitions and some complex setups
It can work alongside Linux's GRUB or any other boot manager
It works with VMware, VirtualBox and Hyper-V
It works with most hard drive encryption software e.g. TrueCrypt or BitLocker
It allows you to add your own certificates and serials externally
It will install just the certificate and serial for users with an existing SLIC 2.1
It features automated system profiling (The application matches everything up for you)
It won't modify any system files
It runs before Windows is launched
No extra processes are run so you have nothing eating at your RAM
All key parts of the loader are encrypted with a custom encryption
Every user has a unique version of the loader installed on his or her system
pi_119420945
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 22:58 schreef Niekess het volgende:

[..]

Een loader heeft niet zo zeer direct te maken met Windows 7 zelf dus een update zal niet gelijk de activatie weg halen. :P

Zo'n loader is eigenlijk een klein scriptje die opstart gelijk na het opstarten van de laptop, nog voor Windows zelf. Het bevat certificaten waardoor Windows 7 denkt dat hij geactiveerd is. ;)

Hier is een lijstje met wat de Loader allemaal doet, zit natuurlijk nog wel wat meer achter..
Dit lijstje komt van de maker van de bekendste loader. (Hij heeft geen plannen voor een Windows 8 Loader voor wie het wil weten..)

[..]

die loader heb ik ook een tijd gebruikt, en na een bepaalde (optionele) update was windows gedeactiveert en kon je heractiveren shaken... (hele activatie gebeuren werd de nek om gedraaid)
pi_119429906
Ik heb Windows 8 pro op mn PC, maar wil toch graag terug naar windows 7. Kan dat ook zonder een installatie waarbij je alles verwijderd en en dus een 'schone' Windows installeert?
pi_119464569
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:25 schreef YouriF het volgende:
Ik heb Windows 8 pro op mn PC, maar wil toch graag terug naar windows 7. Kan dat ook zonder een installatie waarbij je alles verwijderd en en dus een 'schone' Windows installeert?
nee kan niet, waarom wil je terug ?
pi_119464657
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 16:25 schreef YouriF het volgende:
Als je geüpgrade hebt en nog je windows.old hebt wel zo ver ik weet.
pi_119465241
Iemand enig idee hoe ik aero uit zet in windows 8? Ik heb nog niet echt gezocht (ben nu niet thuis), dus misschien is het makkelijk te vinden.
People assume too much.
pi_119468265
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 14:29 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

nee kan niet, waarom wil je terug ?
Omdat ik Windows 7 fijner vind werken op een PC. Metro startscherm gebruik ik nooit, ik word er gek van dat wanneer ik met mn muis in een hoek kom en meteen allemaal dingen op mn scherm komen en ik vind het vervelend dat ik niet gewoon alles kan vinden om het bureaublad. Als je bijvoorbeeld iets nodig hebt dat niet op je bureaublad staat moet je eerst met je muis in de hoek, op zoeken klikken, dan kom je weer in een ander venster waar je het juiste programma moet aanklikken en zelfs weer kan kiezen uit 3 categorieën.
In windows 7: Je klikt op de startknop en voert je zoekterm in.
quote:
7s.gif Op woensdag 21 november 2012 14:32 schreef Xetran het volgende:

[..]

Als je geüpgrade hebt en nog je windows.old hebt wel zo ver ik weet.
Jammer..die heb ik meteen verwijderd
pi_119468388
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 14:49 schreef very het volgende:
Iemand enig idee hoe ik aero uit zet in windows 8? Ik heb nog niet echt gezocht (ben nu niet thuis), dus misschien is het makkelijk te vinden.
Volgens mij kan dat niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')