abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119484982
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 22:06 schreef speknek het volgende:
En ik krijg Facebook maar niet aangemeld. Dan kom ik aan bij het scherm met 'allow windows to access your profile' en als ik op allow klik gebeurt er niets.. anderen daar last van?
nee, geen last van. Kun je facebook niet koppelen via http://profile.live.com ?
pi_119485005
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 22:04 schreef speknek het volgende:
Nou ik heb eindelijk mijn tablet / win 8 hybrid, een Samsung Ativ Smart Pc Pro. Maar ik vind windows 8 wel rete-ingewikkeld zeg. Dit was bedoeld als gebruiksvriendelijke versie van Windows? Dan hebben ze hard gefaald imo.
wat vind je dan zo ingewikkeld ?
pi_119485528
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 22:06 schreef speknek het volgende:
En ik krijg Facebook maar niet aangemeld. Dan kom ik aan bij het scherm met 'allow windows to access your profile' en als ik op allow klik gebeurt er niets.. anderen daar last van?
In de browser? Daar kun je toch gewoon inloggen en daar hoef je Windows toch geen toestemming voor te geven? Heb ik iig niet gedaan toen ik voor het eerst inlogde.
  woensdag 21 november 2012 @ 22:42:36 #124
8369 speknek
Another day another slay
pi_119486801
Nee bij de Photos of People tiles. Als je daar naartoe gaat krijg je bijvoorbeeld [Pictures library] [Devices] [Facebook photos]
Als ik dan Facebook photos aanklik, krijg je 'connecting to a service' en kun je met facebook connecten, alleen dat werkt dus niet.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 21 november 2012 @ 22:45:33 #125
8369 speknek
Another day another slay
pi_119486989
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 22:15 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

nee, geen last van. Kun je facebook niet koppelen via http://profile.live.com ?
Werkt ook niet :/
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_119488237
Als je Windows 7 hebt kun je voor 30 euro upgraden. Kun je deze versie ook op dvd branden en schoon installeren?
pi_119493691
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 22:45 schreef speknek het volgende:

[..]

Werkt ook niet :/
Lukt het je op een andere/oude pc misschien wel via de website? heeft samsung de browser misschien volgezet met vage plugins die deze approval verstoren?

[ Bericht 8% gewijzigd door het_fokschaap op 22-11-2012 08:38:33 ]
  donderdag 22 november 2012 @ 08:34:17 #128
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_119493706
quote:
7s.gif Op woensdag 21 november 2012 23:09 schreef Sloggi het volgende:
Als je Windows 7 hebt kun je voor 30 euro upgraden. Kun je deze versie ook op dvd branden en schoon installeren?
Ja
Smile like you mean it
www.wefut.com
  donderdag 22 november 2012 @ 08:56:56 #129
8369 speknek
Another day another slay
pi_119494003
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2012 08:31 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

Lukt het je op een andere/oude pc misschien wel via de website? heeft samsung de browser misschien volgezet met vage plugins die deze approval verstoren?
Inmiddels lukt het wel. Misschien dat de Facebook server het niet deed ofzo. Ik weet alleen eigenlijk niet of ik hem wil behouden, want ik vind het helemaal niet fijn als al mijn accounts aan elkaar verbonden worden :').
Tot nu toe was mijn hotmail account ook voor dubieuze programma's en spam omdat ik er toch nooit naar kijk.. kut microsoft :').
pi_119494502
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2012 08:56 schreef speknek het volgende:

[..]

Inmiddels lukt het wel. Misschien dat de Facebook server het niet deed ofzo. Ik weet alleen eigenlijk niet of ik hem wil behouden, want ik vind het helemaal niet fijn als al mijn accounts aan elkaar verbonden worden :').
Tot nu toe was mijn hotmail account ook voor dubieuze programma's en spam omdat ik er toch nooit naar kijk.. kut microsoft :').
effectief worden ze ook niet gekoppeld, ze worden alleen aan elkaar gelinked in Windows. Overigens kun je de links ook weer ongedaan maken vanuit de personen tile.
pi_119496343
quote:
14s.gif Op donderdag 22 november 2012 08:34 schreef Reemi het volgende:

[..]

Ja
Ok. Ik twijfel nog een beetje of ik over ga stappen. Metro lijkt me niet echt fijn op een gewone laptop.
pi_119498914
quote:
7s.gif Op donderdag 22 november 2012 10:48 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ok. Ik twijfel nog een beetje of ik over ga stappen. Metro lijkt me niet echt fijn op een gewone laptop.
dan gebruik je toch de desktop. Zit er ook gewoon in.
pi_119498976
Begin je niet altijd met Metro en kun je van daaruit naar je bureaublad?
pi_119499152
quote:
7s.gif Op donderdag 22 november 2012 12:18 schreef Sloggi het volgende:
als je je pc in slaapstand zet vanuit desktop kom je niet in metro.
pi_119499176
quote:
7s.gif Op donderdag 22 november 2012 12:18 schreef Sloggi het volgende:
Pokki downloaden uit de Windows Store en je begint altijd vanuit de desktop + je hebt weer een startknop.

Dus dan zit je alleen de eerste keer na het installeren in de metro interface. De metro interface gebruik ik ook bijna nooit meer, omdat het meer geschikt is voor tablets. Als ik dan toch een app nodig ben zoek ik hem wel op via 'windows' + F.
pi_119499203
Die startknop kan me gestolen worden. Ik zal 8 komende maand eens downloaden.
pi_119500053
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 17:20 schreef very het volgende:

[..]

1 app die jij nodig hebt: Pokki

-je gaat gelijk naar bureaublad
-je hebt weer een startknop (waar je ook kan zoeken)
-je hotcorners worden uitgeschakeld in desktop mode
Bedankt, dit maakt Windows 8 een stuk fijner op een PC.
Alles verwijderen en windows 7 installeren was eigenlijk ook geen optie, dan zou ik een een week nodig hebben om alles weer te installeren
pi_119500072
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 13:01 schreef YouriF het volgende:

[..]

Bedankt, dit maakt Windows 8 een stuk fijner op een PC.
Alles verwijderen en windows 7 installeren was eigenlijk ook geen optie, dan zou ik een een week nodig hebben om alles weer te installeren
Your welcome ;)
People assume too much.
pi_119500232
Voor de geintereseerde

quote:
Microsoft activeert Windows 8 Pro per ongeluk gratis via WMC-update

Door Olaf van Miltenburg, donderdag 22 november 2012 08:51, views: 30.025
Submitter: Senaxx

Lezers van Reddit hebben een manier gevonden om gratis Windows 8 Pro te activeren. Microsoft zelf blijkt nog niet geauthoriseerde versies van Windows 8 Pro namelijk te activeren als de gebruiker de gratis Windows Media Center-upgrade toepast.

De methode maakt gebruik van KMS of Key Management Service. Dit is een dienst die Microsoft aanbiedt aan enterprises om de uitrol van Windows over verschillende computers voor systeembeheerders te vergemakkelijken. De dienst werkt met een host en clients. De clients die van Windows 8 voorzien worden, kunnen het besturingssysteem na het invoeren van een KMS-key 180 dagen gebruiken. De software geeft dan de melding dat Windows geactiveerd is tot de datum waarop de periode van 180 dagen afloopt.

Reddit-gebruiker Noveleven beschrijft echter dat als een gebruiker daarna de Windows Media Center-update uitvoert, die Microsoft tot 31 januari 2013 gratis aanbiedt, de activatie permanent is. "Als je de upgradesleutel installeert, vervangt deze de bestaande product-key en alleen de nieuwe sleutel wordt gebruikt voor toekomstige checks", aldus Noveleven.

Tweakers heeft de omzeiling nog niet kunnen proberen, maar een redacteur van WindowsWave claimt dat de methode werkt. Microsoft heeft nog niet gereageerd op de berichten.

donderdag 22 november 2012 @ 13:36:38 #140
8369 speknek
Another day another slay
pi_119501042
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 22:16 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

wat vind je dan zo ingewikkeld ?
Voornaamste irritatie is denk ik een gebrek aan windows control. Of in ieder geval heel omslachtig, bijvoorbeeld helemaal van boven naar beneden slepen (wat niet altijd goed registreert) om programma's af te sluiten; van links naar rechts naar weer links (en dan precies goed plaatsen anders heb je een window split) slepen voor een soort taakbalk; en dat je van bovenaf moet slepen voor extra opties, maar dat de settings weer rechts staan, maar niet allemaal, want soms staat het in de opties, argh.

Ik begin er inmiddels al meer aan te wennen, maar ook steeds meer de mening te krijgen dat de Metro Windows 8-style UI apps best wel nutteloos zijn in hoe beperkt ze zijn. Dat je bijvoorbeeld in je photos app een foto niet kan openen in photoshop, laat staan in de verkenner. Reader die geen enkele pdf functionaliteit heeft behalve readen, etc. Wat dat betreft doet Google het wel oneindig keer beter. Die maakt apps die makkelijk te gebruiken zijn en alle functionaliteit behouden.
pi_119514139
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 13:36 schreef speknek het volgende:

[..]

Voornaamste irritatie is denk ik een gebrek aan windows control. Of in ieder geval heel omslachtig, bijvoorbeeld helemaal van boven naar beneden slepen (wat niet altijd goed registreert) om programma's af te sluiten; van links naar rechts naar weer links (en dan precies goed plaatsen anders heb je een window split) slepen voor een soort taakbalk; en dat je van bovenaf moet slepen voor extra opties, maar dat de settings weer rechts staan, maar niet allemaal, want soms staat het in de opties, argh.

Ik begin er inmiddels al meer aan te wennen, maar ook steeds meer de mening te krijgen dat de Metro Windows 8-style UI apps best wel nutteloos zijn in hoe beperkt ze zijn. Dat je bijvoorbeeld in je photos app een foto niet kan openen in photoshop, laat staan in de verkenner. Reader die geen enkele pdf functionaliteit heeft behalve readen, etc. Wat dat betreft doet Google het wel oneindig keer beter. Die maakt apps die makkelijk te gebruiken zijn en alle functionaliteit behouden.
Het gebruik van de gestures zal inderdaad wennen zijn. Heb zelf helaas nog geen touch based laptop of hybride.

Wat betreft de reader, die is ivm adobe reader zelf erg gelimiteerd, maar ik verwacht dat adobe zelf wel met een windows 8 app gaat komen met meer functies.
  vrijdag 23 november 2012 @ 12:28:33 #142
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_119534245
Ik heb W8 in een VM geinstalleerd. Ik merk dat ik die metro interface na een tijdje moe was en nu al iedere keer standaard naar de desktop ga.
Dan heb ik toch liever de w7 desktop.

Jammer
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_119554842
W8 geinstalleerd op m'n Samsung Ultrabookje met W7. Hij loopt nu geregeld vast en sluit meestal niet meer af. Heeft iemand een idee wat er mis is (want ik hoor verder geen klachten).
pi_119555535
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 21:39 schreef beggar het volgende:
W8 geinstalleerd op m'n Samsung Ultrabookje met W7. Hij loopt nu geregeld vast en sluit meestal niet meer af. Heeft iemand een idee wat er mis is (want ik hoor verder geen klachten).
Lijkt me een driver probleempje. Heb je vooral je devices al gezocht naar de meest recente windows 8 stuurprogramma's ? Ik heb veel issues gehoord bv. met Nvidia drivers voor de quadro serie, welke met de laatste beta drivers van nvidia opgelost zouden zijn.
pi_119558400
Hoe kom ik erachter welke drivers problemen veroorzaken? Of welke nvidia drivers ik heb?
  Donald Duck held vrijdag 23 november 2012 @ 22:52:05 #146
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_119558548
Op W7 kun je de Upgrade Assistant draaien, die test het systeem op incompatibiliteit.
Dat programmaatje draait vast ook wel onder W8 zelf.
http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-8/upgrade-to-windows-8
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_119558565
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 22:49 schreef beggar het volgende:
Hoe kom ik erachter welke drivers problemen veroorzaken? Of welke nvidia drivers ik heb?
apparaatbeheer in configuratiescherm staat welke beeldschermadapter je hebt en in de eigenschappen daarvan vind je de driver versie.

lastig om te zo te bepalen welke driver dit gaat zijn, maar vaak is het wel een display driver dus zeker een eerste begin.
pi_119558798
Je kunt ook zien hoeveel data je tot nog toe hebt verbruikt. Als je met de rechtermuisknop op je netwrrkverbinding klikt kun je selecteren dat je je dataverbruik kunt zien.

Wel grappig opzich :P
pi_119657829
Ik mis eigenlijk nog de optie om Internet favorieten te synchroniseren met Internet Explorer en Windows Phone :Y
  dinsdag 27 november 2012 @ 22:44:59 #150
8369 speknek
Another day another slay
pi_119693595
Ik moet zeggen dat ik, nu ik het wat meer gewend ben, windows 8 toch wel cool vind.

Het voelt best lekker om mijn tablet hybrid los te koppelen van de keyboard dock en dan als een maniakale picasso alle kanten op te swipen.

Heb nu ook al twee keer bewonderenswaardig gefluister gehoord in de trein :P

Ik denk nog steeds dat het niet erg gebruikersvriendelijk is, dat ze hele gelimiteerde apps gemaakt hebben waarbij de helft van de functionaliteit ook nog eens verborgen achter onzichtbare context swipes zit, maar het voelt wel erg lekker allemaal.
pi_119693755
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 22:44 schreef speknek het volgende:
Ik moet zeggen dat ik, nu ik het wat meer gewend ben, windows 8 toch wel cool vind.

Het voelt best lekker om mijn tablet hybrid los te koppelen van de keyboard dock en dan als een maniakale picasso alle kanten op te swipen.

Heb nu ook al twee keer bewonderenswaardig gefluister gehoord in de trein :P

Ik denk nog steeds dat het niet erg gebruikersvriendelijk is, dat ze hele gelimiteerde apps gemaakt hebben waarbij de helft van de functionaliteit ook nog eens verborgen achter onzichtbare context swipes zit, maar het voelt wel erg lekker allemaal.
ik wacht nog steeds op m'n tablet, wil graag een surface RT of Pro.

maar de apps zullen vast beter worden, gelukkig kunnen ze gewoon geupdate worden op basis van feedback. En worden ze niet geupdate dan komen er vast andere apps die het beter doen. Het is nog een jong ecosysteem.
pi_119706544
Iemand enig idee hoe ik dit kan aanpassen?
Als ik op een image rechtermuisklik doe om het op te willen slaan, dan wil ik wel eens per ongeluk klikken op Email Image. Deze opent dan de metro-app voor mail. Hier zit ik niet op te wachten. Het liefst haal ik zelfs de hele optie om te mailen vanuit rechtermuisklik weg (kan dat?), maar anders wil ik gewoon een popup ofzo die me laat kiezen waarmee ik ga mailen. Dat is makkelijker weg te klikken. Het irritante van die metro-mail app is dat wanneer ik die dan afsluit, dat ik dan gelijk in mn metro-menu zit ipv op de website met het plaatje.
People assume too much.
pi_119707227
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:31 schreef very het volgende:
Iemand enig idee hoe ik dit kan aanpassen?
Als ik op een image rechtermuisklik doe om het op te willen slaan, dan wil ik wel eens per ongeluk klikken op Email Image. Deze opent dan de metro-app voor mail. Hier zit ik niet op te wachten. Het liefst haal ik zelfs de hele optie om te mailen vanuit rechtermuisklik weg (kan dat?), maar anders wil ik gewoon een popup ofzo die me laat kiezen waarmee ik ga mailen. Dat is makkelijker weg te klikken. Het irritante van die metro-mail app is dat wanneer ik die dan afsluit, dat ik dan gelijk in mn metro-menu zit ipv op de website met het plaatje.
mogelijk kun je in je control panel/default programs de url:mailto link aanpassen. Die staat bij mij overigens op Outlook. Mogelijk dat deze bij jou op de Mail app staat.

Geen idee overigens wat er gebeurt als je de link verwijderd, zelf niet geprobeerd.
En anders kun je hier misschien wat mee:
http://www.nirsoft.net/utils/shexview.html

Ook niet zelf geprobeerd overigens :D
pi_119709893
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:54 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

mogelijk kun je in je control panel/default programs de url:mailto link aanpassen. Die staat bij mij overigens op Outlook. Mogelijk dat deze bij jou op de Mail app staat.

Geen idee overigens wat er gebeurt als je de link verwijderd, zelf niet geprobeerd.
En anders kun je hier misschien wat mee:
http://www.nirsoft.net/utils/shexview.html

Ook niet zelf geprobeerd overigens :D
Thanks...al ben ik iets te noob in dit soort dingen om duidelijk te begrijpen wat er allemaal op die site staat ahaha
People assume too much.
pi_119718933
Hoi allemaal,

ik heb vanmorgen van al mijn partities 1 partitie gemaakt. Ik heb daarna een bootable windows 8 usb in mijn laptop gestopt en heb via het instaleerscherm de partitie geformateerd. Als ik nu windows 8 daarop wil instaleren krijg ik de melding 'Kan Windows niet op de schijf installeren. De geselecteerde schijf heeft een GPT-partitiestijl.'.

Is het mogelijk hiervan een MBR te maken via prompt oid?
pi_119721075
Waar slaat het op dat youtube stopt met afspelen wanneer je uit het internet gaat?
pi_119722153
quote:
11s.gif Op woensdag 28 november 2012 19:06 schreef maurisioo het volgende:
Waar slaat het op dat youtube stopt met afspelen wanneer je uit het internet gaat?
omdat je de video's niet lokaal gecached hebt... :{
pi_119722185
Dan ga je van metro naar de desktop mode denk ik. Als je in desktop mode blijft gaat youtube gewoon door
pi_119722230
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 18:13 schreef Drankster het volgende:
Hoi allemaal,

ik heb vanmorgen van al mijn partities 1 partitie gemaakt. Ik heb daarna een bootable windows 8 usb in mijn laptop gestopt en heb via het instaleerscherm de partitie geformateerd. Als ik nu windows 8 daarop wil instaleren krijg ik de melding 'Kan Windows niet op de schijf installeren. De geselecteerde schijf heeft een GPT-partitiestijl.'.

Is het mogelijk hiervan een MBR te maken via prompt oid?
http://technet.microsoft.com/nl-nl/library/cc737510(v=ws.10).aspx
pi_119722509
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 19:31 schreef ArnosL het volgende:
Dan ga je van metro naar de desktop mode denk ik. Als je in desktop mode blijft gaat youtube gewoon door
oh...hij bedoelt als je de internet app uit gaat :)

mja, die app gaat in suspend mode en werkt niet in de background door. daar zul je een officiële youtube app voor moeten gebruiken zodra deze uitkomt.

maar inderdaad, de desktop explorer kun je hier wel voor gebruiken. Of je moet de internet app snappen naast een andere app.
pi_119724828
quote:
Ik zie de disk er niet tussen staan. Ik zie wel:

Volume 0: E (0B)
Volume 1: C (200MB)
Volume 2: Recovery (25Gb)
Volume 3: D (29Gb de USB met W8).
pi_119725084
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 20:21 schreef Drankster het volgende:

[..]

Ik zie de disk er niet tussen staan. Ik zie wel:

Volume 0: E (0B)
Volume 1: C (200MB)
Volume 2: Recovery (25Gb)
Volume 3: D (29Gb de USB met W8).
is het een tweede aparte fysieke schijf ? volgens mij kijk je nu alleen naar partities op één disk.
wat geeft list disk ?
pi_119725209
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 20:25 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

is het een tweede aparte fysieke schijf ? volgens mij kijk je nu alleen naar partities op één disk.
wat geeft list disk ?
Nee het is 1 schijf list disk zegt het volgende:

Disk 0: online 698Gb
Disk 1: online 29gb (USB)
pi_119725356
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 20:27 schreef Drankster het volgende:

[..]

Nee het is 1 schijf list disk zegt het volgende:

Disk 0: online 698Gb
Disk 1: online 29gb (USB)
ik zou dan in ieder geval denken dat het om volume 0 gaat die je moet verwijderen.
pi_119725863
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 20:30 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

ik zou dan in ieder geval denken dat het om volume 0 gaat die je moet verwijderen.
Klopt, bij de windows instaleerscherm geeft hij aan 'Niet-toegewezen ruimte van station 0: 673,4Gb'
Verwijderen en formateren kan ik niet klikken, als ik nieuw klik en 120Gb kies doet hij niks.

Ik wil nu een partitie ' C' maken in prompt alleen weet ik niet wat ik bij de vraagtekens moet zetten:
create partition primary [size=120000] [offset=??] [ID=?? | GUID] [noerr]
pi_119727349
en met diskpart heb je volume 0 verwijderd en daarna select disk0 en dan convert mbr gedaan ?
pi_119728125
Ik mis eigenlijk een RSS reader app die zowel op Windows 8 werkt, en op de Windows Phone :Y
pi_119729048
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 19:31 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

omdat je de video's niet lokaal gecached hebt... :{
Dat snap ik dan ook nog wel :')

quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 19:31 schreef ArnosL het volgende:
Ah, wel lastig. Die muziekapp van microsoft blijft wel gewoon draaien. :{
pi_119729168
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 21:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik mis eigenlijk een RSS reader app die zowel op Windows 8 werkt, en op de Windows Phone :Y
ik gebruik geen RSS meer, maar twitter.

Heb op Windows Phone een group aangemaakt waarin ik een zooi news twitter accounts gelinked heb. En die Group is op m'n homescreen gepinned.

In Windows 8 kun je niet direct zo'n group aanmaken, maar je kunt wel een twitteraccount op je homescreen pinnen. Die verschillende twitteraccounts zou je dan wel weer kunnen groeperen op je homescreen, maar het zou mooier zijn als de groups feature van Windows Phone ook beschikbaar zou zijn op Windows 8, zodat het je maar 1 tile kost en dat alle nieuwsitems daarop verschijnen.
pi_119729804
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 21:43 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Dat snap ik dan ook nog wel :')

[..]

Ah, wel lastig. Die muziekapp van microsoft blijft wel gewoon draaien. :{
Tsja, die muziekapp vind ik eigenlijk ook niets. Je moet eerst een playlist aanmaken, anders speelt ie niet automatisch het volgende nummer/concert af. Best irritant.
pi_119729846
quote:
2s.gif Op woensdag 28 november 2012 21:58 schreef ArnosL het volgende:

[..]

Tsja, die muziekapp vind ik eigenlijk ook niets. Je moet eerst een playlist aanmaken, anders speelt ie niet automatisch het volgende nummer/concert af. Best irritant.
Klopt. Maar je kunt wel een album af laten spelen.
pi_119729877
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 21:59 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Klopt. Maar je kunt wel een album af laten spelen.
Ik heb alleen maar live sets van DJ's op m'n laptop, daarbij gaat ie niet automatisch door :')
pi_119729930
quote:
2s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:00 schreef ArnosL het volgende:

[..]

Ik heb alleen maar live sets van DJ's op m'n laptop, daarbij gaat ie niet automatisch door :')
Ja dat is wel lastig. Ach, verwacht binnenkort wel een goede vervangende app. :)
pi_119730012
quote:
2s.gif Op woensdag 28 november 2012 22:00 schreef ArnosL het volgende:

[..]

je kunt toch in een map gaan met die app en dan kiezen voor select all en dan play.
en vanuit desktop mode kun je ook gewoon meerdere nummers selecteren en openen kiezen. Helaas kun je niet een map rechtsklikken en kiezen afspelen, die optie is er dan wel weer voor mediaplayer vreemd genoeg.
pi_119733152
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 21:10 schreef het_fokschaap het volgende:
en met diskpart heb je volume 0 verwijderd en daarna select disk0 en dan convert mbr gedaan ?
Ik heb hem verwijderd ja maar hij staat niet tussen de lijst van volumes die ik eventueel zou willen/kunnen converten...
pi_119733723
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 23:09 schreef Drankster het volgende:

[..]

Ik heb hem verwijderd ja maar hij staat niet tussen de lijst van volumes die ik eventueel zou willen/kunnen converten...
volgens mij moet je niet het volume converten, maar de disk...mogelijk moet je de andere volumes op die disk ook verwijderen voor dat je kunt converten.
pi_119734421
-edit-

Het is gelukt! De HDD is helemaal leeg en Windows 8 is nu aan het instaleren. Many thanks het_fokschaap.

[ Bericht 90% gewijzigd door Drankster op 28-11-2012 23:50:21 ]
pi_119741734
Hallo allemaal,

Ik heb laatst windows 8 geinstalleerd op mijn laptop. Deze heb ik nu draaien naast een windows 7 installatie. Nu heb ik gemerkt dat youtube het niet doet via FOK!, maar ik denk dat dit het geval kan zijn doordat metro geen flash plugin heeft of kan gebruiken.

Nu heb ik Chrome gedownload en geïnstalleerd, maar nu doet Youtube het helemaal niet meer. Als ik naar een willekeurig filmpje ga dan zie ik dit:

Hij laadt het filmpje niet eens en het lijkt alsof hij vast loopt net voor het begin of net voor de reclame. Volgens mij hoort mijn flash player het in desktop modus wel te doen, dus dat snap ik niet helemaal. Ik heb Chrome al opnieuw proberen te installeren, maar het werkt niet. Kon ook geen chrome metro versie vinden. Geen idee of die er al is?

Wat wel raar is, ik heb het net getest, als iemand een youtube filmpje op FOK! zet. Dan kan ik het wel afspelen.

Dan heb ik nog een vraag. Ik heb op mijn laptop handige functie toetsen zitten, die ik vaak gebruikte alleen deze werken ook niet meer. Moet ik hier een update voor installeren via de website van de fabrikant? Het is niet alleen de functie toets, maar ook een combinatie die ik gebruik om eenvoudig een screenshot te maken met een programma (Puush) die niet meer werkt. (dat kan nog wel door geen ondersteuning) Dat was CTRL + SHIFT + F4
Feyenoord Rotterdam
  donderdag 29 november 2012 @ 11:58:29 #179
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_119742488
Het is al een keer besproken in deze reeks, maar hoe kun je de Store instellen op internationaal?

Ben nu bezig om een nieuwe zakelijke laptop in te richten, maar daar vind ik W8 niet echt op ingesteld. De noodzaak voor een Microsoft-account bijvoorbeeld, maar ook de E-mail app. Wat een draak van een applicatie is dat zeg, zeker voor zakelijk gebruik. Veel te weinig mogelijkheden, je kunt niet eens je handtekening opmaken. En veel apps die zich alleen richten op persoonlijk gebruik (social, foto's, muziek, games). Al waren die uiteraard ook beschikbaar in eerdere Windows-versies, ze zijn nu te prominent.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_119748446
Ben ik weer, ik heb mijn W8 acount gekoppeld met mijn hotmail acount. Nu ben ik alleen automatisch aangemeld bij MSN via de app 'berichten'. Hoe kan ik MSN verwijderen of zorgen dat ik uitlog? Ik ben al zo'n 10 jaar niet meer op MSN geweest en heb dus allemaal van die nepacounts die je gaan vertellen hoe leuk ze het vinden dat je hun hebt toegevoegd wat niet zo is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')