Heb je de Any key al gevonden?quote:
Op maandag 12
november 2012 23:43 schreef
abruzzese het
volgende:
[..]
Wat bedoel je met een restart ????
quote:Op maandag 12 november 2012 23:43 schreef abruzzese het volgende:
[..]
Wat bedoel je met een restart ????
Fixedquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:18 schreef Metro2005 het volgende:
1024x600 resolutie!!!!!!!!!!!!
faal
Niks mis met die resolutie (die op 99% van de netbooks gebruikt wordt) en al helemaal geen beperkende factor als je ziet hoe de gemiddelde windows8 app eruit ziet: (90% witquote:
Nouja...uiteraard wel slecht dat het OS dat niet trekt, maar met zo'n resolutie zou ik gillend gek worden. Al zijn de apps inderdaad beter geschikt voor zo'n lage resolutie...zou je denken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:22 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Niks mis met die resolutie (die op 99% van de netbooks gebruikt wordt) en al helemaal geen beperkende factor als je ziet hoe de gemiddelde windows8 app eruit ziet: (90% wit)
Er is ook verder geen 1 ander OS dat erover valt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rechtermuisknop?quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:09 schreef kurk_droog het volgende:
Vraag, ik had in windows photo viewer eerst een balk rechts met daarin opties voor het knippen van de foto en dergelijke? Weet iemand wat dit is want ik kan het niet meer vinden nu?
Heb het zelf opgelost en als volgt :quote:Op maandag 12 november 2012 23:23 schreef abruzzese het volgende:
Heb Windows 8 upgrade Pro over mijn Windows 7 Home Premium .
Heb 2 USB 3.0 en 2 USB 2.0 .
Pas geleden kon ik nog met mijn externe hardschijf ( Verbatim ) USB 3.0 nog bestanden overzetten met een hoge snelheid van 50 MB en meer .
Maar heb sinds vorige week gaan bestanden overzetten maar tot 25 MB op de poorten USB 3.0 .
Heb de USB drivers van Asus al opnieuw geinstalleerd maar zonder resultaat .
Wat kan ik nog meer proberen om mijn USB 3.0 goed werkend te krijgen ?????
Voelt goed, hè?quote:Op donderdag 15 november 2012 23:59 schreef abruzzese het volgende:
[..]
Heb het zelf opgelost en als volgt :
Ik heb de drivers van de USB poorten / Aparaatbeheer verwijderd en met Windows 8 opnieuw opstarten zijn de USB drivers automatisch door Windows 8 geinstalleerd .
Het is nu mijn eerste keer dat ik geen zinnig antwoord kreeg van Fok Forum en maar eens zelf heb gezocht naar antwoord .
Heb je een MSaccount aangemaakt?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik draai inmiddels ook met volle tevredenheid win8
Echter krijg ik de store niet geopend, wat ik ook doe het wil niet werken. Iemand enig idee? Alle handleidingen op i-net heb ik al geprobeerd.
wat gaat er fout dan ? foutmelding ? of hangt de boel gewoon ?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik draai inmiddels ook met volle tevredenheid win8
Echter krijg ik de store niet geopend, wat ik ook doe het wil niet werken. Iemand enig idee? Alle handleidingen op i-net heb ik al geprobeerd.
Normaal gesproken zou je zoiets een keer deinstalleren en weer opnieuw installeren, maar of dat kan?quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
Als ik er op klik gebeurd er niks, en ja account aangemaakt.
Net even wsreset gedaan en dan krijg ik dit:
Deze app is niet gestart vanwege een probleem met de licentie. Probeer het over enkele ogenblikken opnieuw.
Wtf
Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:22 schreef cherrycoke het volgende:
leuk dat je win8 weer via malafide KMS servers kan activeren
beetje jammer
kwestie van tijd voordat die de nek omgedraaid wordenquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:22 schreef cherrycoke het volgende:
leuk dat je win8 weer via malafide KMS servers kan activeren
beetje jammer
Oh? Ik draai al drie jaar Windows 7 met een loader en dat werkt perfect.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:42 schreef mschol het volgende:
[..]
kwestie van tijd voordat die de nek omgedraaid worden
Ik heb een volledige versie en op een nieuwe HD geinstalleerd.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:32 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou je zoiets een keer deinstalleren en weer opnieuw installeren, maar of dat kan?
Werkt de rest van je Windows wel gewoon? Misschien zijn een paar bestanden corrupt geworden, anders weet ik het ook niet meer.
in de store even naar app updates via de charm bar, en dan kiezen voor sync licenses ?quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
Als ik er op klik gebeurd er niks, en ja account aangemaakt.
Net even wsreset gedaan en dan krijg ik dit:
Deze app is niet gestart vanwege een probleem met de licentie. Probeer het over enkele ogenblikken opnieuw.
Wtf
gaaf! maar hoe kom je nu in Metro?quote:Op maandag 19 november 2012 16:12 schreef ArnosL het volgende:
Het Pokki startmenu uit de Windows Store
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |