Je kunt niet meer 3D winkey-tabben!quote:Op maandag 10 december 2012 21:46 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja, want je kan helemaal niks meer wat je in windows 7 kon
neequote:Op maandag 10 december 2012 21:48 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je kunt niet meer 3D winkey-tabben!
Juist jaquote:Op dinsdag 11 december 2012 00:03 schreef edcetera het volgende:
als alle alternatieven beter zijn?
Maar dat is mijn mening.
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:50 schreef Timmos het volgende:
Ik gooi de vraag hier even, wil het 3 jaar oude vista topic niet kicken..
Laptop is toe aan wat versnelling, dus alle troep eraf, is 1 simpele manier voor.. Of nja, 2, een nieuw OS/laptop maar daar wordt naar gekeken/voor gespaard..
Ik heb hier de software nog die ik bij de laptop kreeg, staat 2007 op.. Als ik die gebruik om opnieuw te installeren, moet ik dan ook weer alle updates vanaf 2007 downloaden en de hele mikmak? Daar zit ik namelijk niet op te wachten..
Beweeg je muis eens naar de linker- of rechterkant van je scherm, dan verschijnen er als het goed is pijltjes. Anders kan je geloof ik ook gewoon met de pijltjestoetsen naar de vorige en volgende foto.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:30 schreef einzeinz het volgende:
Naar het schijnt werkt Windows 8 beter dan Windows 7.
De programmeercode is beter waardoor hij iets zuiniger is dan 7.
Nu goed, los daarvan! Ik heb dus ook 8 gekocht vanmorgen.
Ik heb momenteel 2 vragen.
Vraag 1:
Ik heb foto's op mijn computer staan. Wanneer ik die open kan ik niet naar de volgende en de vorige. Wat moet ik doen?
Ik moet de foto sluiten en vervolgens een andere openen!
Ik heb die app niet (meer), maar je kan in apps altijd de instellingen wijzigen door de Charm-bar te openen en op instellingen te klikken, en vaak dingen als bestemmingen toevoegen door ergens op een loze plek met je rechtermuisknop te klikken, en dan bij het menu dat tevoorschijn komt op iets als 'Toevoegen' klikken.quote:Vraag 2:
Bij reizen zitten een aantal bestemmingen. Ik wil die graag aanvullen met nieuwe bestemmingen. Hoe krijg ik die daar?
(Vastmaken aan startscherm is het niet, dan krijg ik een nieuwe blok in m'n metro interface).
Als je in de livetile bedoelt, dan moet je de NU.nl-app installeren via de Store. Als je gewoon nieuws wil bekijken kan ik je de NOS-app aanraden, die is mooi vormgegeven, snel, en werkt goed.quote:+ Ik wil ook ander nieuws weergeven dan enkel het nieuws van Bing.
Ja eh, wie heeft overzicht op de sourcecode van Windows? Microsoft! Het is zal best wel, maar dan mag je er wel wat benchmarks bij vermelden.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:30 schreef einzeinz het volgende:
Naar het schijnt werkt Windows 8 beter dan Windows 7.
De programmeercode is beter waardoor hij iets zuiniger is dan 7.
Ik zei tegen de verkoper dat ik vorig jaar in september een nieuwe laptop kocht (Sony Vaio met i5 processor)quote:Op zondag 16 december 2012 13:33 schreef fyah het volgende:
[..]
Ja eh, wie heeft overzicht op de sourcecode van Windows? Microsoft! Het is zal best wel, maar dan mag je er wel wat benchmarks bij vermelden.
microsoft account is niet verplicht. Wel als je bepaalde apps wilt gebruiken en cloud sync, maar geen verplichting. En daarnaast kun je toch een microsoft account aanmaken met wat simpele gegevens die niet kloppen ?quote:Op zondag 16 december 2012 13:39 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Ik zei tegen de verkoper dat ik vorig jaar in september een nieuwe laptop kocht (Sony Vaio met i5 processor)
Ik vroeg hem vervolgens of mijn computer krachtig genoeg zou zijn om Windows 8 te draaien?
De verkoper reageerde al direct met 'Absoluut, Windows 8 is beter geprogrammeerd dan Windows 7 waardoor hij veel zuiniger is en nog sneller opstart'.
De verkoper voegde er aan toe dat hij ook omwille van die reden anderhalve maand geleden is overgestapt en er best tevreden over is.
Dus ik heb dan maar Windows 8 gekocht
Ziet er stukken beter uit dan Apple
Wat ik jammer vind is dat je werkelijk overal moet inloggen met je Microsoft-account
super legitquote:Op zondag 16 december 2012 13:39 schreef einzeinz het volgende:
[..]
De verkoper reageerde al direct met 'Absoluut, Windows 8 is beter geprogrammeerd dan Windows 7 waardoor hij veel zuiniger is en nog sneller opstart'.
De verkoper voegde er aan toe dat hij ook omwille van die reden anderhalve maand geleden is overgestapt en er best tevreden over is.
Ik vind het enorm handigquote:Op zondag 16 december 2012 13:39 schreef einzeinz het volgende:
Wat ik jammer vind is dat je werkelijk overal moet inloggen met je Microsoft-account
Geloofde je dat? Van dat programmeren? Echt?quote:Op zondag 16 december 2012 13:39 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Ik zei tegen de verkoper dat ik vorig jaar in september een nieuwe laptop kocht (Sony Vaio met i5 processor)
Ik vroeg hem vervolgens of mijn computer krachtig genoeg zou zijn om Windows 8 te draaien?
Dus ik heb dan maar Windows 8 gekocht
Ziet er stukken beter uit dan Apple
Windows 8 is op mijn 6 jaar oude HP NC6320 sneller als Windows 7. Dat komt men name omdat het hele Aero gebeuren eruit is gesloopt. Windows 8 moet op tablets namelijk ook snel aanvoelen en is dus wat lichter gebouwd.quote:Op maandag 24 december 2012 12:13 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Geloofde je dat? Van dat programmeren? Echt?
Het is toch niet beter geprogrammeerd? Er zit een andere, lichtere, schil omheen. Dat heeft niks met de kwaliteit van de programmeercode te maken.quote:Op maandag 24 december 2012 12:15 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Windows 8 is op mijn 6 jaar oude HP NC6320 sneller als Windows 7. Dat komt men name omdat het hele Aero gebeuren eruit is gesloopt. Windows 8 moet op tablets namelijk ook snel aanvoelen en is dus wat lichter gebouwd.
Klopt, maar ja... verkopersquote:Op maandag 24 december 2012 12:19 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Het is toch niet beter geprogrammeerd? Er zit een andere, lichtere, schil omheen. Dat heeft niks met de kwaliteit van de programmeercode te maken.
Aan de andere kant, als iemand met een i5 processor binnen komt en vraagt of er windows 8 op kan. Dan kun je diegene waarschijnlijk alles wel wijsmaken.quote:Op maandag 24 december 2012 12:19 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Klopt, maar ja... verkopers
Iets met klok en klepel
Jawel, de schil is nauwelijks sneller geworden. Het is wat minder doorzichtig, maar de effecten bestaan nog steeds.quote:Op maandag 24 december 2012 12:19 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Het is toch niet beter geprogrammeerd? Er zit een andere, lichtere, schil omheen. Dat heeft niks met de kwaliteit van de programmeercode te maken.
Onzin, de tablets die de Aero-effecten gebruiken, zijn de niet-RT-tablets. Dit zijn veredelde ultrabooks met volwaardige processoren erin, zoals ze met Windows 7 ook bestaan.quote:Op maandag 24 december 2012 12:15 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Windows 8 is op mijn 6 jaar oude HP NC6320 sneller als Windows 7. Dat komt men name omdat het hele Aero gebeuren eruit is gesloopt. Windows 8 moet op tablets namelijk ook snel aanvoelen en is dus wat lichter gebouwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |