Oh nee, gewoon middelbare. Praag is de moeite geloof ik, Londen, Parijs en München zijn sowieso een beetje veel van hetzelfde.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:05 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
oh ik dacht aan basisschool door schoolreisje.
Dit jaar gaan we naar munchen, parijs, londen, madrid of praag
Ja lach maar! Wacht maar tot jij wat ouder bentquote:
Duurt nog wel een aantal jaartjes voor ik jouw leeftijd bereikquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja lach maar! Wacht maar tot jij wat ouder bent
Lichamelijk wel ja, geestelijk zit je er al dik overheenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Duurt nog wel een aantal jaartjes voor ik jouw leeftijd bereik
YAY roald is er, en is ie het geld een beetje waard?quote:
Nee, ik weet jouw marktplaats username nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
hoi.
Troll je me via marktplaats?
HAHAHA, ik wist gewoon dat die vraag ging komenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
hoi.
Troll je me via marktplaats?
Ja het is echt een aanrader!quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:07 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
YAY roald is er, en is ie het geld een beetje waard?
Dit jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:08 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
HAHAHA, ik wist gewoon dat die vraag ging komen![]()
Ohh, dan ben je niet diegene die me als model wou. Jammer dit.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee, ik weet jouw marktplaats username niet
mmmm heb tot nu toe alleen maar positieve dingen gehoord, ga er dan toch maar heenquote:
Immortal Technique sowieso. Trouwens stom dat ik niet Jedi Mind Tricks heb opgezet in de auto toen, bedenk me net dat ik die ook nog had op die USB stick.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:07 schreef Nestalgie het volgende:
immortal technique - obnoxious
dat refrijn
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ohh, dan ben je niet diegene die me als model wou. Jammer dit.
Ik blijf Daniel Craig een miscast vinden met zijn Balkanhoofd. James Bond hoort gewoon een stereotype Engelse gentleman te zijn.quote:
Daniel Crackhoer vind ik ook niet zo'n beste casting voor Mr. Bond.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik blijf Daniel Craig een miscast vinden met zijn Balkanhoofd. James Bond hoort gewoon een stereotype Engelse gentleman te zijn.
Soms voel ik mij ook oud jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lichamelijk wel ja, geestelijk zit je er al dik overheen
Ja ben ik met je eens,maar het is als nog een goede/leuke film.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik blijf Daniel Craig een miscast vinden met zijn Balkanhoofd. James Bond hoort gewoon een stereotype Engelse gentleman te zijn.
serieus? what happened?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Immortal Technique sowieso. Trouwens stom dat ik niet Jedi Mind Tricks heb opgezet in de auto toen, bedenk me net dat ik die ook nog had op die USB stick.
Oja, die auto lag een paar weken daarna in de kreukels, ik ben aangereden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |