Dit.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:22 schreef Sjeen het volgende:
Jullie hadden allebei je iPhone 4s in je koffer zitten?
iedereen heeft hem in zn broekzak om muziek te luisteren / facebooken / bellen vanaf vliegveld.. maar TS stopt hem in de koffer.. uhuhquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:25 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dit.
Lekker geloofwaardig TS
En niet alleen TS maar zijn broertje ookquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:28 schreef 314 het volgende:
[..]
iedereen heeft hem in zn broekzak om muziek te luisteren / facebooken / bellen vanaf vliegveld.. maar TS stopt hem in de koffer.. uhuh
Die andere gaat in mijn ogen niet over fraude... Iets met voordeel van de twijfel enzoquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:11 schreef rhubarbje het volgende:
Volgens mij zit hier meer achter...
Verzekeringsvraagje
2 verse accounts met praktisch dezelfde vraag over verzekeringsfraude (op 1 avond)?
tja kanquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Die andere gaat in mijn ogen niet over fraude... Iets met voordeel van de twijfel enzo
Ik deel je mening, beetje vaag allemaalquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
laten we hopen dat ik het allemaal wat te donker in zie...
Dat gelooft ook niemand...quote:Op zaterdag 10 november 2012 08:16 schreef Sjeen het volgende:
Negatief en verslavingsgevoelig, toe maar... Eerder logisch nadenkend, ik zou mijn telefoon (of camera bijvoorbeeld) nooit in ruimbagage doen. Dus zo heel raar is die vraag niet.
Nu heb je het over een roadtrip... Wil je nu serieus beweren dat jullie allebei je telefoon in je koffer achter in de auto hadden liggen? Right...
Als losstaande vraag wel, maar niet nu ik deze leesquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Die andere gaat in mijn ogen niet over fraude... Iets met voordeel van de twijfel enzo
Hetgeen op hetzelfde neerkomt als de vraag in dit topicquote:Is het mogelijk dat ongeacht welke verzekeringsmaatschappij dat zij dan kunnen zien dat de item die ik wil declareren met mijn kopie bon reeds geclaimd is?
Handbagagekoffers die als handbagage meegaan? Hoe kun je die dan kwijtraken?quote:Op zaterdag 10 november 2012 08:34 schreef Biancavia het volgende:
En wie neemt er nou op een roadtrip van die handbagagekoffers mee? Dat is toch helemaal niet handig?
Haha dat viel me ook al op!quote:Op zaterdag 10 november 2012 09:24 schreef Lienekien het volgende:
Deze TS schiet op dezelfde overdreven manier in de verdediging. Kan haast niet anders dan dezelfde zijn. Te veel overeenkomsten, te groot toeval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |