@Rhubarbje sorry aanvaard. Sorry dat je er meteen iets negatiefs inziet. Hopelijk zie je niet alles i/h leven zo.quote:sorry maar dit klinkt erg fishy
dit denk je normaal toch niet omdat de kans zo klein is?
hoe komt iemand aan jouw bon? en waarom zouden ze die gebruiken om iets te claimen?
volgens mij word hier iets niet verteld..
@Dennis101 hehe, klopt ik zit me idd te stressen en wellicht om niets. Als ik zo naar de bon kijk zie ik serienummers staan.. ik kan ook teveel films kijken hahaha (te veel complot theorien gezien denk ik)quote:Hoe wil je überhaupt bewijzen dat een bepaalde bon van jou is. Meestal staat er geen naam op een bon. Dus geen idee waarom je nou zit te stressen.
Meestal staat er op een bon ook geen serienummer, dus dat maakt niet uit.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:26 schreef NIeuwsgierig1 het volgende:
[..]
@Dennis101 hehe, klopt ik zit me idd te stressen en wellicht om niets. Als ik zo naar de bon kijk zie ik serienummers staan.. ik kan ook teveel films kijken hahaha (te veel complot theorien gezien denk ik)
maar even serieus: een kruisvergelijking in een database of bepaalde serienummers van producten al zijn geclaimd?
en zo niet, hopelijk heb ik nu een top beveiligingsidee bedacht voor de verzekeraars
@Rhubarbje Top! stijlvol, hartelijk dank..quote:als je echt 0.0 aanleiding hebt om dit te denken zou ik eens langs een psych gaan voor een onderzoekje ivm een angststoornis
En toch is het misschien zo gek nog niet. Als je je op een doordeweekse vrijdagavond ineens onaangenaam begint te worden door een hypothetisch en vergezocht geval... Toen ik de OP las, moest ik eerlijk gezegd ook even denken aan een afspraak met een medisch geschooldequote:Op vrijdag 9 november 2012 20:27 schreef NIeuwsgierig1 het volgende:
@Rhubarbje Top! stijlvol, hartelijk dank..
@ElisaB het is niet opeens. Het nam andere vormen aan dan nodig, zoals ik al eerder vertelde. Overigens wat doe jij op een vrijdagavond op een dergelijk forum als deze...quote:En toch is het misschien zo gek nog niet. Als je je op een doordeweekse vrijdagavond ineens onaangenaam begint te worden door een hypothetisch en vergezocht geval... Toen ik de OP las, moest ik eerlijk gezegd ook even denken aan een afspraak met een medisch geschoolde
Ik zou me wat minder druk maken als ik jou was, trek het je niet aan en gewoon bonnetje indienen klaarquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:44 schreef NIeuwsgierig1 het volgende:
[..]
@ElisaB het is niet opeens. Het nam andere vormen aan dan nodig, zoals ik al eerder vertelde. Overigens wat doe jij op een vrijdagavond op een dergelijk forum als deze...
Enfin, ik heb het dus te ver gezocht en wellicht wat vatbaarder dan jullie super vrouwen in het algemeen. Neem mij aub niet kwalijk zeg.
Wat is dat toch: 't valt me op dat alleen 2 vrouwen hier zo wantrouwend op reageren ivm de mannen?!
#Typisch... en jullie 2 zijn de enige die niet eens inhoudelijk antwoord hebben gegeven op mijn daadwerkelijke vragen... #geenLeven en #offtopic
Om mij meteen naar een psych te verwijzen, is wel heel radicaal en oordeel vellend. En kom aub niet zeggen dat je je zorgen maakt om je medevrouw!
Jongens! Hartelijk dank, zoals de heren al simpelweg lieten weten, volstond een simpele reactie dat ik het te ver zoek ook.
Fijn weekend nog
djeez chillquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:44 schreef NIeuwsgierig1 het volgende:
[..]
@ElisaB het is niet opeens. Het nam andere vormen aan dan nodig, zoals ik al eerder vertelde. Overigens wat doe jij op een vrijdagavond op een dergelijk forum als deze...
Enfin, ik heb het dus te ver gezocht en wellicht wat vatbaarder dan jullie super vrouwen in het algemeen. Neem mij aub niet kwalijk zeg.
Wat is dat toch: 't valt me op dat alleen 2 vrouwen hier zo wantrouwend op reageren ivm de mannen?!
#Typisch... en jullie 2 zijn de enige die niet eens inhoudelijk antwoord hebben gegeven op mijn daadwerkelijke vragen... #geenLeven en #offtopic
Om mij meteen naar een psych te verwijzen, is wel heel radicaal en oordeel vellend. En kom aub niet zeggen dat je je zorgen maakt om je medevrouw!
Jongens! Hartelijk dank, zoals de heren al simpelweg lieten weten, volstond een simpele reactie dat ik het te ver zoek ook.
Fijn weekend nog
Meid, wat een toestandquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:44 schreef NIeuwsgierig1 het volgende:
[..]
Fijn weekend nog
Jij bent zeker een vrouwquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:44 schreef Audreyoot het volgende:
Ligt er ook maar een net een beetje aan de hoogte van de claim <¤600 doen ze vaak niet moeilijk. Verder vaag verhaal en ik snap ook de gedachtegang niet echt.
We zijn gedoemdquote:
Ja, is wel een kopiequote:Op vrijdag 9 november 2012 20:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We zijn gedoemd
Heb jij het bonnetje nog? Misschien kunnen we mekaar ruilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |