Mijn wijn ook nogquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:10 schreef Crazy-M het volgende:
OPEN
en jah, mn flesjes bier zijn nog dicht
quote:
we zijn nog goed bezigquote:
wat heeft die er mee te maken ?quote:
Volgens de TT heul veelquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
we zijn nog goed bezig
[..]
wat heeft die er mee te maken ?
Die man had het eigenlijk drukquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij schiep de TT ofzo.
Tenminste... dat zal wel weer beweerd worden
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Spijker hem vast... dan zal hij pas écht druk voelen!
ja maar de TT is LEUGENSquote:
Hij schiep het bier toch ?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij schiep de TT ofzo.
Tenminste... dat zal wel weer beweerd worden
Iets met bruine snoep?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:29 schreef Lutte het volgende:
Ben onze dikke vriendin is backBijna een jaar weggeweest
Hoe raad ik het?quote:
quote:
Ja hèquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:32 schreef iBenny het volgende:
Gelukkig weten we elke dag wanneer ze moet werken dankzij de urenregistratie via Facebook
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze is klaar met deeg kneden denk ik xD
UItkijken hoor, straks verbrand je haarquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ergens in mijn achterhoofd brandt een lichtje
Anders weet Zero het nog wel xDquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ergens in mijn achterhoofd brandt een lichtje
en hoeveel stond er in het huis ?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:52 schreef Renesite het volgende:
In 2,5 uur tijd huis > huis verhuist. Zo goed als alles is obmver, alleen was/droog/tvs/nog wat troep. Pfffff
Zozoquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:52 schreef Renesite het volgende:
In 2,5 uur tijd huis > huis verhuist. Zo goed als alles is obmver, alleen was/droog/tvs/nog wat troep. Pfffff
Vrij veel. Toch. Standaard zooi an twee personen en dito tierelantijntjesquote:
Das veel, want dat heb ik alleen alquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vrij veel. Toch. Standaard zooi an twee personen en dito tierelantijntjes
Teruglezenquote:
Oi...quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm, m'n moeder moet voor de 6de keer in 10 jaar tijd aan haar nierstenen geholpen worden. Bijkomende zaak: deze keer is haar nier vergrootDus nu moet ze eerst een CT-scan om te kijken hoe dat komt.
Moet René maar doen.. die is hier morgen ookquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:47 schreef Kally het volgende:
Veel liefde geven dit weekend Pat aan mams
niet allemaal in dozen ?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vrij veel. Toch. Standaard zooi an twee personen en dito tierelantijntjes
oiiiiiiquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:39 schreef Cee het volgende:
Hoi! M'n neus zit nu zo ontzettend dicht dat als ik eet ik geen adem meer kan halen en stik.
o flink verkouden dan ?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:39 schreef Cee het volgende:
Hoi! M'n neus zit nu zo ontzettend dicht dat als ik eet ik geen adem meer kan halen en stik.
* Crazy-M gooit doosje tissuesquote:
fok was op laptop ook even doodquote:
quote:heb je ook wel eens het gevoel, dat je aan de kant geschoven wordt, en alleen maar nodig bent als er wat is, voor (geld lenen) ze kunnen mij alleen vinden als ze wat nodig hebben ben er onderhand een beedje klaar mee weetje wat ik op dit moment denk smoor er allemaal maar in grrrrrr!!!!!!!! morgen ben ik m,n woede alweer vergeten
Yep!quote:Op zondag 11 november 2012 17:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar gelukkig staat het dan op FB (neem ik aan?) vereeuwigd!
Op 't mbo welquote:Op zondag 11 november 2012 17:34 schreef Lutte het volgende:
Nee hoor Pat
Weekend is bijna voorbij en ben ik moeër dan toen ik er aan begon![]()
Ja dat is lastig, kun je ook niks plannen met werk natuurlijkquote:Op zondag 11 november 2012 17:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Op 't mbo welhahaa
Ach... zal vrijdag wel eens een keer komen ofzo..Terwijl komende week dus de laatste week is van dit rooster. Echt haat, haat, haat!
Nee.. nouja... de planningen zijn er al tot half december... dusja... eens kijken wat ik moet veranderen..quote:Op zondag 11 november 2012 17:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja dat is lastig, kun je ook niks plannen met werk natuurlijk
Nog erger, allemaal ruilen en zoquote:Op zondag 11 november 2012 17:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee.. nouja... de planningen zijn er al tot half december... dusja... eens kijken wat ik moet veranderen..
quote:Op zondag 11 november 2012 14:14 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, mn koppijn is weg
ik ben er helemaal klaar voor om 11-11 in te luiden en om vol gas te gaan feestendat het maar snel 17:00 mag zijn
Cee, als je me vanavond zoekt, ik ben die ene met die groen oranje sjaal op het willemsplein
Neee... leren leren leren!quote:Op zondag 11 november 2012 19:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je had er genoeg van en hebt hem er maar uit gegooid?
5 toetsen ma tm doquote:Op zondag 11 november 2012 19:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja. Jij had ook een druk weekje 'uh?
Oooooooooohwquote:Op zondag 11 november 2012 19:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Even hoi bij broer zeggennn. En gek moet leren
....haal het uit mijn hoofdquote:Let's go crazy, crazy, crazy till we see the sun
I know we only met but let's pretend it's love
And never, never, never stop for anyone
Tonight let's get some
And live while we're young
quote:Op zondag 11 november 2012 20:09 schreef iBenny het volgende:
Zaterdag bij Timur op 3FM lieten ze een stukje horen van een groepje meiden die kaartjes wilden gaan kopen voor het concert in Nederland. 10 uur gingen die vorige week in de verkoop ofzo. Die meiden zaten als een gek te schreeuwen toen het 10 uur was. Toen ze eindelijk aan de beurt waren om kaartjes te kopen, gegevens hadden ingevuld... bleek het concert uitverkocht te zijn.
Roept er eentje "NEEEEEEEEEEE!", de ander begint te janken en al snel volgen die andere 2 ook. "Woehoe", "Beeeeeehheeeeee", "Mwhehehehehe"....... ik ging kapot om dat fragment
Deze tijd heb ik dus nooit 'bewust' meegemaaktquote:Op zondag 11 november 2012 20:15 schreef Cee het volgende:
Oma vertelt:
"Vroeger" was dat tenminste nog écht spannend en frustrerend, heb nog eens een keer een hele nacht doorgehaald in de kou voor het VVV kantoor voor Take That kaartjes. Mijn god wat een totale chaos was dat toen die deuren open gingen.Stond je daar, helemaal brak en je plas op te houden en op het moment suprême de verdrukking in want iedereen wilde op het zelfde moment door de deur van het kantoor. En dan rennen naar de balie en half huilend met je kaartje in je knuistjes geklemd naar buiten hollen en je vriendinnetjes omhelzen. Na een half uur was de rust weder gekeerd en kreeg je via-via (mobiele telefoons waren er nog niet) door dat er een extra concert was aangekondigd dus ging je als een speer weer terug naar het VVV kantoor. Extra happy met je tweede kaartje. En dan in de bus terug naar huis en daar zag je andere fans lopen die nog niet door hadden gekregen dat er een extra concert was, dus toen gingen we op de ramen van de bus bonzen en gebaren om ze kenbaar te maken dat ze weer als de tering terug naar het VVV kantoor moesten want er was een tweede concert.
Those were the days.
Baardhari?quote:Op zondag 11 november 2012 20:42 schreef Lutte het volgende:
Er is hier in de buurt geschotenOp een kickboksgala.. Groots uitgerukt en zo.
jeugdprins... dat betekend dat je limonade moet kopen voor alle andere feestgangersquote:Leuker nieuws (het is 11/11 dus het mag er eindelijk uit!): m'n neefje is jeugdprins in de stad hiernaast
Mochtiewilluh!quote:Op zondag 11 november 2012 20:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Baardhari?
[..]
jeugdprins... dat betekend dat je limonade moet kopen voor alle andere feestgangers?
Klinkt voor de rest leuk, maar ik zou eerlijk gezegd niet weten wat het inhoud![]()
Das wel grappigquote:Op zondag 11 november 2012 20:48 schreef Lutte het volgende:
Gewoon de grote prins in het klein Mini adjudanten, raad van elf, dansmariekes, hofnar, liedje.. En dan met carnaval op de wagen en langs buurthuizen en zo!
'eh?quote:We leerde elkaar kennen via een chatbox. [..] Toen we elkaar voor het eerst zagen was het liefde op het eerste gezicht.
EinDelIJk!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 november 2012 21:53 schreef iBenny het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd hoe die mannetjes vooraan moeten gaan 'kicken', zo zonder benen
Echt jammer. Ik kan je er uren over vertellen. Het was houtje-touwtje-fan-zijn. Zonder twitter, facebook, met ontberingen, haat en nijd en veel pen en papier.quote:Op zondag 11 november 2012 20:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Deze tijd heb ik dus nooit 'bewust' meegemaakt
Er bestaat een leven zonder Twitter en Facebookquote:Op zondag 11 november 2012 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt jammer. Ik kan je er uren over vertellen. Het was houtje-touwtje-fan-zijn. Zonder twitter, facebook, met ontberingen, haat en nijd en veel pen en papier.
Men wordt thuis al volgestopt. Volgend jaar gewoon wat vaatwastabletten meegeven.quote:Op zondag 11 november 2012 22:43 schreef iBenny het volgende:
Wel 5 mensen aan de deur gehad voor Sint Maarten
Morgen Benny boyquote:Op zondag 11 november 2012 22:43 schreef iBenny het volgende:
Wel 5 mensen aan de deur gehad voor Sint Maarten
Ik ook nietquote:
Vind ik ookquote:Op zondag 11 november 2012 23:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja...
ach... ben er wel klaar mee hoor voor vandaag.
Ik hoef niet áltijd een 10 te hebben
dat ding is keihandigquote:Op zondag 11 november 2012 23:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Wel even de app voor morgenochtend downloaden
Gefeliciteerdquote:Op zondag 11 november 2012 20:42 schreef Lutte het volgende:
Er is hier in de buurt geschotenOp een kickboksgala.. Groots uitgerukt en zo.
Leuker nieuws (het is 11/11 dus het mag er eindelijk uit!): m'n neefje is jeugdprins in de stad hiernaast
hahaha, dat klopt jahquote:Op zondag 11 november 2012 19:12 schreef Cee het volgende:
[..]Oh, ik doe niet mee aan die ongein hoor! Carnaval is in februari/maart en 8 van de 10 keer maak ik dat ik wegkom rond die tijd.
Dus ik ben die ene met de sokken aan in een flat (da's net zo makkelijk zoeken als de groen oranje sjaal).
welk theater?quote:Op maandag 12 november 2012 09:42 schreef iBenny het volgende:
Pat, tot welke rang heb je normaal gesproken normaal/goed zich in een theater voor een musical.
/scheve zin
Ohw okequote:Op maandag 12 november 2012 11:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm, ben ik nog nooit geweest.
Nieuwe of oude?
Niceeeee!quote:Op maandag 12 november 2012 11:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Toets engels achter de rug.
2 foutjes, dus zal een 9 of 9.3 zijn.
Wat betekend dat ik gemiddeld op mijn eerste rapport een 9,3/9,5 zal staan
ff plattegrondje googelen danquote:Op maandag 12 november 2012 11:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw oke.
Mijn ouders willen graag naar die Hazes-musical. En wie anders kun je dan beter om hulp vragen als jouw. Maar jij weet het dus ook niet
Ik denk niet dat dat heel veel uit zal maken. Zolang het maar gewoon goed is te zien.quote:Op maandag 12 november 2012 11:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ff plattegrondje googelen dan
En wat vind je belangrijk, gezichtsuitdrukkingen zijn? Dan zou ik sowieso voor rang 1 gaan. Ik zelf zit altijd op rang 1 het liefst. Vind namelijk de gezichtsuitdrukkingen belangrijk, sleept mij meer mee in het verhaal.
Maar misschien weet Cee wat over dat theater?
quote:Op maandag 12 november 2012 16:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zo'n dom project waar je later niks aan hebt, maar wel grappig staat op je cv
Sterkte aan je zus. En nieuwe trommelvliezenquote:Op maandag 12 november 2012 18:16 schreef Crazy-M het volgende:
Zus heeft 2 vipkaartjes gewonnen voor 7 december, voice of holland
zo erg ?quote:Op maandag 12 november 2012 18:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sterkte aan je zus. En nieuwe trommelvliezen
En zo'n usb heb ik nietquote:Op maandag 12 november 2012 18:16 schreef Renesite het volgende:
Je hebt stroomkabel en USBkabel nodig. Meer zou je niet moeten hebben. Medunkt
Ooooh, bij je oude printer ook niet? Wat vreemd... Aan beide kanten USB?quote:
ene kant zo'n blokje ipv rechthoek.quote:Op maandag 12 november 2012 18:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ooooh, bij je oude printer ook niet? Wat vreemd... Aan beide kanten USB?
Oh, Toch een printerkabeltjequote:Op maandag 12 november 2012 18:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ene kant zo'n blokje ipv rechthoek.
Cquote:Op maandag 12 november 2012 18:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Is het nou
A) Baaaaader Haaari
B) Baaaaaader Harry
C) Badr Haaarrrriii
D) Badr Harry
Badr Haaari toch?
jawel!quote:Op maandag 12 november 2012 21:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Die truien bestaan dus niet he Benny
quote:Op maandag 12 november 2012 22:06 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Elke vezel in mijn lichaam huilt.
[ afbeelding ]
Hopla.
altijd leukkkquote:Op maandag 12 november 2012 23:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Een van de stomste verjaardagen van het jaar ook weer gehad.
Van wie?quote:Op maandag 12 november 2012 23:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Een van de stomste verjaardagen van het jaar ook weer gehad.
Vriend van m'n zusje. Maar daar ligt het niet aan, die ouders van hem zijn vreselijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die koter links in de hoek zegt al genoeg hè.quote:Op maandag 12 november 2012 22:06 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Elke vezel in mijn lichaam huilt.
[ afbeelding ]
Hopla.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:27 schreef iBenny het volgende:
De vrienden van mijn ouders zijn verhuist. Hun zoon wilde graag een voetbalkamer. Een van de muren is klaar...Behalve dat ie inderdaad een beetje groen lijkt is het tof gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Gezellig bij schoonmamme op bezoekquote:Op dinsdag 13 november 2012 10:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Toets gehad... Nu 2,5 uur vrij.. Grrrr
Neuh.... nog wel dingen te doen hoor... Ik weet niet... toetsweek ofzo..quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gezellig bij schoonmamme op bezoek
quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Facebook:
Iemand: Als je het niet meer trekt, moet je duwen
reactie: Dan moet je je laten trekken
ook leuk.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:28 schreef Renesite het volgende:
Ik sta even voor het julianaplein te chillen
Toch weer Ekdom? Ik dacht dat hij eruit moest dit jaar...quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Gerard Ekdom, Michiel Veenstra en Giel Beelen.
Giel is tofquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Toch weer Ekdom? Ik dacht dat hij eruit moest dit jaar...
Wel tof dat Veenstra weer een keer mag, jammer dat Giel ook zonodig weer mee moet doen
Vanaf dit jaar niet meer. Ze gaan voor speciale combinaties ofzoquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Er was een ongeschreven regel van 'na drie jaar verplicht een jaar plaatsmaken', maar die regel blijkt niet zo strikt.
Ja, toen was het een eikel. De mail daarna maakte het dan nog een beetje goedquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Behalve toen die jou wakker maakte!
Whehehequote:(*)
hoe is het met jouw leven dan
20:19
René
Ja
(*)
al verloofd enzo
René
ik word vader
(*)
oooh meen je
René
Patrick is zwanger
(*)
hahahahhahahahahahahah
oke
Was dit een coming out?quote:
Lekker van genieten! En lekker zo doorgaan.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Sommige mensen in mijn klas spreken mij wel eens aan om mijn rare gesprekken op facebook.Morgen vast weer!
quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Sommige mensen in mijn klas spreken mij wel eens aan om mijn rare gesprekken op facebook.Morgen vast weer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |