SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:07 schreef pannenkoekeneter het volgende:
die chick in de OP is zo lekker
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:09 schreef Geo4kant het volgende:
Touch me and then just suck me.. until i get my satisfaction.
Calvin Harris enige dj uit dat lijstje die ik nog live mee moet makenquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:10 schreef pannenkoekeneter het volgende:
calvin harris, afrojack, quintino, chuckie, fedde le grand![]()
![]()
![]()
![]()
zodra ik 18 ben ga ik echt al die feesten bezoekenquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Calvin Harris enige dj uit dat lijstje die ik nog live mee moet maken
Bovenstaand lijstje djs noemenquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Calvin Harris enige dj uit dat lijstje die ik nog live mee moet maken
wat noem jij dj's danquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bovenstaand lijstje djs noemen
een echte fan van bepaalde artiesten ben je dus nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Joh, zoveel. Maar iig niet dat rijtje namen. Artiesten, verder kom ik niet.
Moet je zeker doen haha.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:12 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
zodra ik 18 ben ga ik echt al die feesten bezoeken.
ben trouwens vergeten armin op te noemen hij is ook goed maar beetje commercieel aan het worden
ryan marciano is ook baas en eigenlijk alle andere die je nu noemt ookquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet je zeker doen haha.Ik heb nog maar een paar DJs die ik nog live wil zien. Sowieso deadmau5, Ryan Marciano & Sunnery James, avicii, Evil Activities en nog wel een paar
Klopt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:14 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
een echte fan van bepaalde artiesten ben je dus niet
Lekker commercieel #boeiendquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:15 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ryan marciano is ook baas en eigenlijk alle andere die je nu noemt ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |