''poef''quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:09 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik vind het ook gewoon niet verantwoord dat Estelle in haar psychische toestand gaat feesten.
Ja want die hebben altijd gelijk natuurlijk! Vergeet ook de story en prive niet he!quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik lees de kranten misschien iets beter
Gelukkig heeft ze Badr nu weer bij zich die haar wel tegen zichzelf zal beschermen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:09 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik vind het ook gewoon niet verantwoord dat Estelle in haar psychische toestand gaat feesten.
Die lees ik niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:10 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Ja want die hebben altijd gelijk natuurlijk! Vergeet ook de story en prive niet he!
Zo waar, maar het is niet duidelijk. Het kan zomaar iemand anders geweest zijn he? De face slap is bekentquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is hij vanmiddag niet vrijgelaten omdat er geen bewijs is, want de zaak is nog niet inhoudelijk behandeld. Hij is voorlopig vrijgelaten in afwachting van het proces, waar zijn schuld nog bewezen moet worden.
Telegraaf? Mag dat nog wel? Qua journalistieke waarheid mbt tot pulp verhalen over bn'ers als dit?quote:
Schat ik heb de hele rotzooi gelezen, in alle kranten staat zo'n beetje hetzelfde verhaalquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:13 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Telegraaf? Mag dat nog wel? Qua journalistieke waarheid mbt tot pulp verhalen over bn'ers als dit?
Ruud = Storyquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Schat ik heb de hele rotzooi gelezen, in alle kranten staat zo'n beetje hetzelfde verhaal![]()
Misschien nemen ze het van elkaar over, wie weet?
Het zou zomaar kunnen dat niet bewezen wordt dat het letsel van Everink niet door toedoen van Badr is ontstaan.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo waar, maar het is niet duidelijk. Het kan zomaar iemand anders geweest zijn he? De face slap is bekent [ afbeelding ]
Nou we hebben nog wel even. Maar klaar is het voor mij niet iig.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen dat niet bewezen wordt dat het letsel van Everink niet door toedoen van Badr is ontstaan.
Dat zou wel jammer zijn, dat is de lol van deze gate er ook meteen af
En op basis van die artikelen, die misschien wel overgenomen worden, op basis van die alleen concludeer jij dat Badr iemand ander "dus tot pulp geschopt heeft"..?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Schat ik heb de hele rotzooi gelezen, in alle kranten staat zo'n beetje hetzelfde verhaal![]()
Misschien nemen ze het van elkaar over, wie weet?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:18 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
En op basis van die artikelen, die misschien wel overgenomen worden, op basis van die alleen concludeer jij dat Badr iemand ander "dus tot pulp geschopt heeft"..?
Psja...
Ik ververs regelmatig de site van de Telegraaf en verwacht ze elk momentquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:18 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik wacht nog op foto's waarop Evert,zouzou, Leon en simpelintje de polonaise doen in de villa van Estelle.
Nee. Roddels zijn beter?quote:
Je hebt vast nog wel een linkje qua nieuwsquote:
Ja wat wil je nu zeggen? Dat Badr een "moeilijke" jongen is? Zoek nog even verder.. Er is nog een filmpje dat ie puber was..Ook al lastig.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Profiel Badr Hari 1/3 Profiel Badr Hari 2/3 Profiel Badr Hari 3/3
Je wilde toch iets anders dan roddels en krantenartikelen, nah hier spreek Badr zelf,quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:25 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Ja wat wil je nu zeggen? Dat Badr een "moeilijke" jongen is? Zoek nog even verder.. Er is nog een filmpje dat ie puber was..Ook al lastig.
Maar wat voegt dat toe aan deze zaak?
Geen zakquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:25 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Ja wat wil je nu zeggen? Dat Badr een "moeilijke" jongen is? Zoek nog even verder.. Er is nog een filmpje dat ie puber was..Ook al lastig.
Maar wat voegt dat toe aan deze zaak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |