Misselijkmakendquote:Estelle viert vrijlating Badr Hari
AMSTERDAM - De villa van Estelle Cruijff is vrijdag versierd ter ere van de vrijlating van haar vriend Badr Hari.
Ik vind het wel liefquote:
Ongepast is het, hij heeft 3 maanden in de bak gezeten omdat hij iemand zwaar heeft mishandeld en waar hij nu onder voorwaarden vrij is, dat lijkt mij geen reden voor ballonnen en champagne.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:50 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ik vind het wel lief![]()
Maar ik denk dat de meeste hier denken dat ze het allemaal uit angst doet
Ben benieuwd welk scenario hij gaat volgenquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:51 schreef alors het volgende:
Vanavond overigens Yves Gijrath bij Pauw en Witteman.
En respectloos naar de slachtoffers.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ongepast is het, hij heeft 3 maanden in de bak gezeten omdat hij iemand zwaar heeft mishandeld en waar hij nu onder voorwaarden vrij is, dat lijkt mij geen reden voor ballonnen en champagne.
Daarom juist.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
En respectloos naar de slachtoffers.
Ho ho, dat moet nog bewezen worden, je moet die laster campagne van Everink en co niet zomaar gelovenquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ongepast is het, hij heeft 3 maanden in de bak gezeten omdat hij iemand zwaar heeft mishandeld en waar hij nu onder voorwaarden vrij is, dat lijkt mij geen reden voor ballonnen en champagne.
Daar gaan we weerquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:54 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ho ho, dat moet nog bewezen worden, je moet die laster campagne van Everink en co niet zomaar geloven
Al zou hij onschuldig dan nog is het respectloos.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:54 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ho ho, dat moet nog bewezen worden, je moet die laster campagne van Everink en co niet zomaar geloven
Die snap ik nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al zou hij onschuldig dan nog is het respectloos.
Als je ten onrechte beschuldigd wordt van zware mishandeling en je komt vrij dan vind ik het ongepast naar de slachtoffers om de ballonnen en champagne tevoorschijn te halen.quote:
Je moet alleen respect hebben voor mensen die dat verdienen en niet voor mensen die hem middels een complot willen laten hangen voor dingen die hij niet gedaan heeftquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al zou hij onschuldig dan nog is het respectloos.
Dat doet Estelle (of fokquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je ten onrechte beschuldigd wordt van zware mishandeling en je komt vrij dan vind ik het ongepast naar de slachtoffers om de ballonnen en champagne tevoorschijn te halen.
Rustig rustig, het is niet voor niets dat Badr (even) vrij is. Er zijn meer coke snuivertjes in het vizier.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:06 schreef zouzou het volgende:
Nog steeds dat Badr Hari heeft het gedaan gedaan ..! ook als hij vrij nu is...
Maar waarom niemand die over Ferhat iets zegt,die is ook verdacht,
en de tapgespreken waar Joost die zegt tegen Everink dat hij moet blijven zegen dat Badr Hari heeft het gedaan,die moet hangen is dat niet ....CRIMINEEL????
Hij is niet vrijgesproken, stomme baguette.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:06 schreef zouzou het volgende:
Nog steeds dat Badr Hari heeft het gedaan gedaan ..! ook als hij vrij nu is...
Maar waarom niemand die over Ferhat iets zegt,die is ook verdacht,
en de tapgespreken waar Joost die zegt tegen Everink dat hij moet blijven zegen dat Badr Hari heeft het gedaan,die moet hangen is dat niet ....CRIMINEEL????
ah zo...ja dat heb ik niet gedacht.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Rustig rustig, het is niet voor niets dat Badr (even) vrij is. Er zijn meer coke snuivertjes in het vizier.
En die Everink snoof mee
Voilaquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:12 schreef zouzou het volgende:
[..]
ah zo...ja dat heb ik niet gedacht.
What else is new?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:12 schreef zouzou het volgende:
[..]
ah zo...ja dat heb ik niet gedacht.
Heeft hij geen ballonnenquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:15 schreef MightyMightyM het volgende:
En we hebben het niet over Ferhat omdat we allemaal stikjaloers zijn op Badr, natuurlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |