Liscannor!!!quote:Op woensdag 21 november 2012 19:11 schreef motorbloempje het volgende:
Leisteen in ieder geval wel. Waar het vandaan komt: geen idee
Schandalig hè? We konden het ook zelf niet echt geloven toen we het zagen. Natuurlijk moet er wel een en ander aan gebeuren, maar niets met ontzettend grote haast.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:08 schreef Individual het volgende:
Mooi huisje moblo.
Niet te geloven wat het prijsverschil is met Londen! Voor die prijs kan je hier net een bedsit krijgen in een slechte buurt of een parkeerplaats in een goede buurt!
De stijl is gewoon Engels, anders dan jij gewend bent. Ik vind het er verzorgd uit zien, benieuwd hoe moblo er haar eigen draai aan gaat geven.quote:
Spannend Moblo!quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
Als het goed is horen we voor woensdag een ja/nee van de hypotheekverstrekker. Als dat een 'ja' is dan kunnen we een datum gaan voorstellen. Hopelijk is dat nog voordat het jaar eindigt
Welke kleur zou je m willen geven dan?quote:Op zondag 6 januari 2013 18:36 schreef motorbloempje het volgende:
Zo 'zeldzaam' zie je ze nie vaak![]()
maar zonder gekheid; heb wel eens vaker zulke kasten gezien met een nieuw laagje verf en wat schuren, ziet er echt super leuk uit dan. Dit is natuurlijk gewoon afzichtelijk
Ben benieuwd hoe dat wordt in wit.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Check deze![]()
Wel even geverfd en alles indenken
staat voor 40gbp op 'marktplaats'. Als hij er nog staat als we de datum/sleutels hebben gaan we 's kijken wat we hier mee kunnen doen! Bierglazen/whisky/drankkast
Kwestie van smaak denk ikquote:Op zondag 6 januari 2013 19:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Moblo, ik snap het verven ook niet zo. Wat voegt dat toe? Zo'n kast als deze is m.i. zo op zijn mooist, met zo'n notenhout-uitstraling. Ik vind sommige grovere kasten wel weer leuk als ze zijn overgeschilderd in bijv. wit.
Maar waar bemoei ik me mee, voor 40 pond kan je je geen buil vallen natuurlijk.
Succes! Hoop dat jullie snel zekerheid hebben en naar de mooie stulp kunnen!
Ik heb zojuist een fapje gepleegd hierop. Wij hebben ook een soort vitrine kast, maar dan iets strakker omdat dat beter in onze woning en dergelijke past. Maar ik ben hier ook echt fan van! Netjes hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Check deze![]()
Wel even geverfd en alles indenken
staat voor 40gbp op 'marktplaats'. Als hij er nog staat als we de datum/sleutels hebben gaan we 's kijken wat we hier mee kunnen doen! Bierglazen/whisky/drankkast
Ha, dat dus, waarom niet gewoon stukje bij beetje alles aanpassen aan het huis en de omgevingquote:
Ja leuk - maak een topic aan over je huis.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:08 schreef motorbloempje het volgende:
Het zal me aan m'n reet roesten wat jullie er van vinden.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:06 schreef motorbloempje het volgende:
Dan nog hoef ik die specifieke kleur toch niet mooi te vinden maar kan ik de kast wel awesome vinden en daar vervolgens wat aan doen?
Ha, het verblijf in de UK heeft je nog niets veranderdquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:08 schreef motorbloempje het volgende:
Het zal me aan m'n reet roesten wat jullie er van vinden.
Niet die kast kopen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:12 schreef motorbloempje het volgende:
Zou trouwens niet weten wat we zouden (moeten) doen als de bank ons 'nee' geeft.
Ten eerste de hypotheekadviseur verrot schelden denk ik, en daarna... een andere zoeken en hopen dat de verkopende partij zich niet terugtrekt?
/zehdrama
Ja, geen idee nog, dat zien we wel weer als de kast er staatquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:13 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
[..]
Ha, het verblijf in de UK heeft je nog niets veranderdHehehe. Ik vind het wel tof, als je juist allemaal een beetje van zulke meubeltjes bij elkaar zoekt, past perfect in zo'n huis
Ben wel benieuwd hoe de kast er uit komt te zien in een whitewash (want dat was de bedoeling toch?)
Oh ja, dat ook ja.quote:
Nou ja, hij is niets aan ons verplicht en kan zomaar beslissen het huis weer volledig op de markt te zetten in de hoop dat hij eerder een andere koper vindt dan dat wij de zaken rond hebben. Op dit moment staat hij verkocht onder voorbehoud van financiering etc.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja leuk - maak een topic aan over je huis.
De verkoper is al lang blij met een koper, vermoed ik.![]()
Het hangt vooralsnog op het bouwkundig rapport. Althans, dat denken we.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:18 schreef IrishBastard het volgende:
Maar waarop hangt het nou precies (heb geen zin om drie pagina's terug te zoeken). Jullie hebben een deel zelf ingelegd, een deel hypotheek/lening ergens anders vandaan, en jullie moeten nu nog een klein deeltje hypotheek van de bank toch? En dat terwijl huizen daar al zoveel goedkoper zijn. Waarom doen ze in godsnaam nog zo moeilijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |