Ik vind het echt erg grappig, een plee in je garagequote:Op vrijdag 9 november 2012 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
Was 't maar zo'n feest
Nee, deze is echt daar aangelegd voor het klussenEr zit dus ook een onderhouds pit in de garage zodat je onder je auto kunt klussen (of op ooghoogte aan het motorblok van de motor
), dus hij is wel helemaal ingericht op 'vies worden'
Misschien het goedkoopste wat er te krijgen was?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:51 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, en dan ook vooral de kleur ervan niet vergeten![]()
Mooi gezegd!quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
[...] er zaten geen keuken en badkamer in, want dat hadden ze toen niet nodig
Tweedehandsje zeker.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien het goedkoopste wat er te krijgen was?
Idd. Afgrijselijk was het eerste wat in me opkwamquote:
Spetterschotquote:
Dayum...quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
Was 't maar zo'n feest
Nee, deze is echt daar aangelegd voor het klussenEr zit dus ook een onderhouds pit in de garage zodat je onder je auto kunt klussen (of op ooghoogte aan het motorblok van de motor
), dus hij is wel helemaal ingericht op 'vies worden'
Ohquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:06 schreef motorbloempje het volgende:
Tevens met dit op nog geen half uurtje rijden:
[ afbeelding ]
Die verrasten mij ook!quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:11 schreef Seven. het volgende:
Leuk huis! Inderdaad wat TLC en dan wordt het een paleisje! Ik vind je keukenkastjes leukt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |