quote:Op woensdag 14 november 2012 18:24 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Superleuk kaartje uit Ukraine!!!
Leuk, lekker retro die eerste.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:29 schreef automatic_ het volgende:
Vandaag twee kaarten gehad uit Rusland;
Ik weet niet zo goed wat ik van deze moet vinden
[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/RU-1296513
[ afbeelding ]
http://www.postcrossing.com/postcards/RU-1321266
Ja, dat welquote:Op woensdag 14 november 2012 18:47 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Leuk, lekker retro die eerste.
Wat is de OP?quote:Op woensdag 14 november 2012 14:39 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
Ik ben trouwens rond aan het snuffelen in de lijst met webshops die in de OP staat.
Wat voor tips wil je? Zo moeilijk is het nietquote:Op woensdag 14 november 2012 19:20 schreef Ailuranthrope het volgende:
Dit klinkt best leuk en interessant, misschien begin ik er eens aan!
Iemand tips?
Geen idee, soms zijn er dingen die je moet weten! Bv waar je leuke kaartjes kan vinden etc. Maar ik blijf het wel vreemd te vinden mijn adres aan vreemde te geven etc.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat voor tips wil je? Zo moeilijk is het niet
Er staan diverse kaarten winkeltjes in de OP, dus daar kan je al kijkenquote:Op woensdag 14 november 2012 19:22 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Geen idee, soms zijn er dingen die je moet weten! Bv waar je leuke kaartjes kan vinden etc. Maar ik blijf het wel vreemd te vinden mijn adres aan vreemde te geven etc.
Ja: Doen!quote:Op woensdag 14 november 2012 19:20 schreef Ailuranthrope het volgende:
Dit klinkt best leuk en interessant, misschien begin ik er eens aan!
Iemand tips?
Ja dat is waar, maar dat is veel om door te spitten dacht dat er ergens wel hele leuke kaartjes waren op een locatie.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er staan diverse kaarten winkeltjes in de OP, dus daar kan je al kijken![]()
En tja... Dat vond ik in het begon ook, maar dat heb ik snel losgelaten
Kloptquote:Op woensdag 14 november 2012 19:28 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar dat is veel om door te spitten dacht dat er ergens wel hele leuke kaartjes waren op een locatie.
En ja jij hebt technieken om dat lost te laten mevrouw de kinderpsychologe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |