Lees nou goed man.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
ik wil je wel ontmaagdenstuur maar pix via dm
gewoon het zaad in zijn gezicht spugenquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:43 schreef lovely_sunset het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je er een stalker bij
Check je DMquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
Wauw, de liefde, met vertrouwen als goede basis, druipt er vanafquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:43 schreef lovely_sunset het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je er een stalker bij
Ja, maar hij beeldt zich al vanalles in wat er helemaal niet is.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:46 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Wauw, de liefde, met vertrouwen als goede basis, druipt er vanaf.
Vrouwen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:41 schreef lovely_sunset het volgende:
Nu ontmoette ik via een vriend een nieuwe jongen die me wel interessant leek... Hij zag het al gelijk helemaal zitten en ik heb m gelijk gezegd dat ik rustig aan wil doen. De meesten zeggen dan nja, lama. maar hij zegt...Ja okee ik kan wel wachten.
Communiceer dan ook normaal, kut.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:48 schreef lovely_sunset het volgende:
[..]
Ja, maar hij beeldt zich al vanalles in wat er helemaal niet is.
Jawel hij had prima verder mogen gaan. maar ik snap ook wel dat zit er niet echt in voor hem. als hij niet ontmaagd word wordt t er ook nie beter op voor hem. Gaatie steeds wanhopiger doen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vrouwen.
Willen rustig aan doen, dan loopt de man weg is het niet goed. Zegt de man oké is het alsnog niet goed. Wat logica van niets dit ts.
Ontknaap dat ventje maar gewoon, voor jullie allebei beter.
Het gaat om hem mongoolquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
Okee dus jij zegt gewoon netjes zeggen dat hij beter verder kan zoeken?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:00 schreef LittleLady het volgende:
Wel fijn dat jij al helemaal voor hem kan denken, dat die manisch depressief gaat worden, dat het een stalker word en dat die enorm wanhopig gaat worden.
En wat maakt het uit dat iemand nog maagd is op zijn 24ste, ieder mens ontwikkeld zichzelf op zijn eigen manier of had je dat nog niet bedacht gezien je al zoveel van andere mensen weet.
Ja want ik hou er niet van om mensen aan het lijntje te houden, zou jij het leuk vinden als jij een gozer leuk vind, dat hij uit medelijden leuk tegen je blijft doen, want anders word je misschien wel manisch depressief of een stalker of word je wel heel wanhopig.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:06 schreef lovely_sunset het volgende:
[..]
Okee dus jij zegt gewoon netjes zeggen dat hij beter verder kan zoeken?
Ik wil hem niet aan het lijntje houden, ik wil hem juist geen pijn doen. Maar serieus...quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:51 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ja want ik hou er niet van om mensen aan het lijntje te houden, zou jij het leuk vinden als jij een gozer leuk vind, dat hij uit medelijden leuk tegen je blijft doen, want anders word je misschien wel manisch depressief of een stalker of word je wel heel wanhopig.
Kom op zeg wees eerlijk tegen die jongen, een blauwtje lopen we allemaal wel eens, waarschijnlijk zal hij je eerlijkheid meer waarderen dan dit achterbakse gedrag.
Je bedoelt dat je niet wilt dat hij boos op je wordt. Om dat te vermijden ben je lekker vaag en verzin je dat je niet te snel wilt. Bij een Brad Pitt had je vermoedelijk wat minder bedenktijd nodig gehad.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:57 schreef lovely_sunset het volgende:
[..]
Ik wil hem niet aan het lijntje houden, ik wil hem juist geen pijn doen.
Zoveel vervelende mensen op de wereldquote:
Ach, ik heb er verder geen last van.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:20 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Zoveel vervelende mensen op de wereld
Beetje meeleven met de jongen uit de OP kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ach, ik heb er verder geen last van.
Niks doen wat je niet wil hoor. Leuke UI change trouwensquote:
Maar veel goeds ook weer niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:22 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Beetje meeleven met de jongen uit de OP kan geen kwaad.
Ja precies, laat ze maar zelf slikken haha. Dankje dankjequote:Op vrijdag 9 november 2012 21:22 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Beetje meeleven met de jongen uit de OP kan geen kwaad.
[..]
Niks doen wat je niet wil hoor. Leuke UI change trouwens
Je bent altijd zo bijdehandquote:
gadverdamme manquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja precies, laat ze maar zelf slikken haha. Dankje dankje
Als jij me pijpt heb ik dat ervoor over.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:25 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Een echte man drinkt zijn eigen sperma op
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En jij zo waarderen. Ik zie het wel.
Wat ik dan ook wel weer een beetje begrijp.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:30 schreef kingtoppie het volgende:
Dus je knapt erop af dat een man nog maagd is op zijn 24e eigenlijk?
Ik zal dus nooit een meissie kunnen hosselen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat ik dan ook wel weer een beetje begrijp.
Dat is het bennarde als je nog maagd bent op je 24e,quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat ik dan ook wel weer een beetje begrijp.
Dat is een conclusie die jij trekt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik zal dus nooit een meissie kunnen hosselen.
Wie niet waagt, blijft maagd. Zeggen ze weleens.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is het bennarde als je nog maagd bent op je 24e,
Je durft ook gelijk geen reet meer als iedereen er zo moeilijk om doet.
En zo is het, voor mannen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wie niet waagt, blijft maagd. Zeggen ze weleens.
Voor vrouwen net zo goed. Veel van ze zijn nogal angstig.quote:
Ach, dat merk je toch wel als hosselbaas? Als je dan wilt kun je iemand echt wel een beetje tijd geven oid... Care.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Voor vrouwen net zo goed. Veel van ze zijn nogal angstig.
Meh, ze verliezen nogal gauw interesse.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach, dat merk je toch wel als hosselbaas? Als je dan wilt kun je iemand echt wel een beetje tijd geven oid... Care.
Volgens mij heb jij er niet bijzonder veel verstand van hoe het werkt allemaal.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
misschien loog hij wel in de hoop dat jij hem begon te ontmaagden
maar eigenlijk was hij al ontmaagd
hij hoopte gewoon dat jullie gelijk konden neuken, maar jij begreep de hint niet!
Damn, wat een dom wijf ben jij!
Hmm, dat zou best kunnen frank. Moet me verstand nog aanscherpen wegens geheugenverlies door 1 aanrijdingquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij er niet bijzonder veel verstand van hoe het werkt allemaal.
Door een jongen van 18 uiteraard.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:00 schreef G.R.S. het volgende:
Gooi jezelf weg TS
Jij bent vast op je 13de al ontmaagd he
Want? Wees blij dat die eer je te beurt valt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:41 schreef lovely_sunset het volgende:
maar toen die zei ik ben maagd was t echt een no-go
natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:01 schreef lovely_sunset het volgende:
Doe nie es niet zo onaardig. Jullie geloven me niet en dat moet je ook lekker zelf weten. Maar goed ik wil hem juist niet te veel pijn doen als t niet hoeft.
Hij is btw 28 ipv 24.
Wat had ik dan moeten doen volgens jullie?
Btw ik was 18 toen ik ontmaagd werd. zie niet waarom dat relevant is, maar goed.
veel plezier fokkertjes.
Haha je zei 'trekt'.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is een conclusie die jij trekt.
Muhaha jij bent echt triestquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:41 schreef lovely_sunset het volgende:
TS heeft het net een maand uit en dacht ik ga rustig aan eens rondkijken wat er allemaal rondloopt.
Nu ontmoette ik via een vriend een nieuwe jongen die me wel interessant leek... Hij zag het al gelijk helemaal zitten en ik heb m gelijk gezegd dat ik rustig aan wil doen. De meesten zeggen dan nja, lama. maar hij zegt...Ja okee ik kan wel wachten.![]()
Hij wilde wel als vrienden afspreken in de tussentijd dus 2 keer wat gaan doen.. dus na die date bracht hij me braaf thuis en toen zei die: ja ik moet je wat vertellen...
ik ben nog maagd...
en hij is 24!!! Zit ik mooi mee. maar nu moet ik m gaan zeggen dat t niks wordt. en vind t nogal kut deze situatie allemaal. Eerst was ik er nog niet eens over uit, maar toen die zei ik ben maagd was t echt een no-go..
Als ik hem afwijs wordt hij vast manisch depressief en dat is dan mijn schuld.
GVD
rot op, hij geeft mij zelfs de schuld datie maagd is...ja kom op he.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:11 schreef Yodaiam het volgende:
[..]
Muhaha jij bent echt triestmisschien is het de liefde van je leven en dan dump je hem omdat ie maagd is.
Ooit weleens aan gedacht dat je hem dan kan maken zoals jij wilt? Niet dat simpleminded ho's als jij dat verdienen maar toch
komt toch ook door jou?quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:15 schreef lovely_sunset het volgende:
[..]
rot op, hij geeft mij zelfs de schuld datie maagd is...ja kom op he.
More, give me more!quote:
Ik wil helemaal geen ontdekkingstocht met hem....en hij beschuldigd mij dat hij maagd is omdat ik hem niet wil ontmaagden, wtf hij is gewoon een freak en als je er toch aan begint kom je er nooit meer vanaf. hij is nu al half aan het stalken. hij is een engerd en jullie zeggen neuk hem toch gewoon want hij is so sieluggg huilie huiliequote:Op donderdag 3 januari 2013 15:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Oud topic, doch vind ik het behoorlijk kortzichtig van de TS. Had een mooie seksuele ontdekkingstocht kunnen worden. En die jongen zegt het ook gewoon eerlijk.
Kortom: laat die jongen gaan. Jij verdient hem niet eens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |