SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Vriendje voor Appelcakequote:Op vrijdag 9 november 2012 16:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoi Ik ben Knut Ik ben 14 en ik zit in 3 havo. Tevens hou ik van korfbal, msn en FM.![]()
Oh ja, en niet van meisjes
Niet in 7 sloten tegelijk fietsen he?quote:
Meisjes zijn bah.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoi Ik ben Knut Ik ben 14 en ik zit in 3 havo. Tevens hou ik van korfbal, msn en FM.![]()
Oh ja, en niet van meisjes
Maak dan eindelijk een kleuter sc aan Steven. Deze leeftijdsgroep is enige wat we hebbenquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:03 schreef stevenmac26 het volgende:
Gaan jullie eens terug naar de vbl-sc stelletje kutkleuters
Alleen jij nog weg.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Mooi, de rust is weer wedergekeerd.
inderdaad fijn, nieuwe users die alles komen verpestenquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Mooi, de rust is weer wedergekeerd.
Over 6 maanden in het Ziggodome, maar de tickets waren mij iets te prijzig.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kunnen we het eindelijk weer over one direction hebben
Jij bent echt een grappige troll johquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kunnen we het eindelijk weer over one direction hebben
Ik ben toch maar weer gegaan voor de bieberfeever hihiquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Over 6 maanden in het Ziggodome, maar de tickets waren mij iets te prijzig.
De gayclub laatst was je ook goed bevallen en dat kon je ook betalen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Over 6 maanden in het Ziggodome, maar de tickets waren mij iets te prijzig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |