SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
Boots:Is niet zo mijn ding geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh dat geloof ik zekerquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
Docs zijn vrij lompMaar voor wandelingen ideaal
Ik ga gewoon geen 10 km lopenquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben ook meer van de elegante pump maar daar kan ik geen tien kilometer op lopen
Thnxquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
die zijn leuk
En ik ben hier ook heel blij meeStamplaarzen!
heuj, waarvan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb laatst deze in het bordeaux rood gefaald
[ afbeelding ]
Vlak voor ik naar Amerika ging dus heb ze nog nie kunnen dragen
Vanavond maar eens aan doen
Is dat zo?quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:04 schreef Loqi het volgende:
[..]
thnxzien er uit als fijne dansschoenen
Ik heb er wel halve zooltjes in nodig aan de voorkant, maar dat heb ik altijd nodig want ik schiet uit alle pumps. Maar met die zooltjes zitten ze inderdaad helemaal goedquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:05 schreef Loqi het volgende:
[..]
voor ballroom lijken ze me wel fijn, als ze helemaal goed aansluiten
Eeeeuuuuhmm, neequote:Op vrijdag 9 november 2012 16:07 schreef Loqi het volgende:
want hier ga ik dus niet op lopen he![]()
[ afbeelding ]
Oh ik vind die wel tofquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:07 schreef Loqi het volgende:
want hier ga ik dus niet op lopen he![]()
[ afbeelding ]
Goeden redenquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:10 schreef Loqi het volgende:
niet dat ik er nieuwe schoenen voor nodig hebmaar ik vind het niet leuk om elke les op dezelfde schoenen te gaan
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh ik vind die wel tofQua dansschoen dan
shut uuuuuuuupquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En nu zijn ze maar 30 euro dus kost haast niks
quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:13 schreef Loqi het volgende:
oh ze ehbben ze niet meer in mijn maat, mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beautybay heeft echt een ranzige foto op hun facebook geplaatst.![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:16 schreef Dwyn het volgende:
Gats jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beautybay heeft echt een ranzige foto op hun facebook geplaatst.![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:16 schreef Dwyn het volgende:
'...in a controlled stasis state'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beautybay heeft echt een ranzige foto op hun facebook geplaatst.![]()
![]()
![]()
![]()
lekker syfy
Knoei
Jawel, heel even. En toen kwamen allemaal mensen langsquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nog wel goed kunnen leren?
Actieve kool en klei kunnen ook wel oliën absorberen maar zoals zij het omschrijven is het inderdaad net alsof er 100 mini aliens al het werk klaren terwijl u wachtquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:17 schreef Loqi het volgende:
[..]
'...in a controlled stasis state'![]()
![]()
![]()
![]()
lekker syfy
Ik ging ff boodschappen doen in het winkelcentrum in leiderdorp, daar was het ook echt achterlijk drukquote:
Heidi!quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:31 schreef Mss het volgende:
Ik zie er echt uit als een mongool met twee vlechtjes.
PIC !!quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:31 schreef Mss het volgende:
Ik zie er echt uit als een mongool met twee vlechtjes.
Ja, als ik straks helemaal aangekleed dit dat alles ben komt er een pic!quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
PIC !!
Boeit niet dat ie hetzelfde is als die van vorig jaar; ik wil toch pic want epic boobies![]()
Flauwquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, als ik straks helemaal aangekleed dit dat alles ben komt er een pic!
quote:
Ik geloof 't nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
Of jij moet toevallig in Utrecht moeten zijn in de nabije toekomst. Maar dat betwijfel ik.
Haha precies. Maar dan betaal ik gewoon pakketkosten, want ik heb ook geen zin om te wachten tot december.quote:
Mir snaptquote:
Ik zit ff te denken of ik iemand ken die daar wel eens moet zijn, maar ook niet geloof ikquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha precies. Maar dan betaal ik gewoon pakketkosten, want ik heb ook geen zin om te wachten tot december.
Ja, en mijn nichtje zit wel in Leiden, maar komt voorlopig niet weer deze kant op.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik zit ff te denken of ik iemand ken die daar wel eens moet zijn, maar ook niet geloof ik
kuttnt
Tenminste 1 die ze tof vindtquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goeien laarzen Skjoe.Lompe laarzen.
Zijn ze ook!quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:55 schreef milka82 het volgende:
Them pretties Skjoe! Vind ze nog steeds waanzinnig tof
Gelukkig!quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:00 schreef milka82 het volgende:
Gelukkig heb ik nog twee paar Docs over, wel in de juiste maat!
je bent ook lang en Friesquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:03 schreef milka82 het volgende:
Ik heb een brede maat 40 (en bedankt heit)
Naaah.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
als ik een biertje op heb denk ik ineens weer dat sigaretten lekker zijn
Zijn ze echt niequote:Op vrijdag 9 november 2012 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
als ik een biertje op heb denk ik ineens weer dat sigaretten lekker zijn
Mijn ervaring van gister zegt ook naaaaah.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, als ik dan even mijn verstand laat spreken weet ik ook wel hoe het zit
quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, als ik dan even mijn verstand laat spreken weet ik ook wel hoe het zit
quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mijn ervaring van gister zegt ook naaaaah.En toen had ik wel bier op.
De glazen plaat die rondjes draait deed heel schokkerig. Maar nu er iets zwaars op staat lijkt het beter te gaan. Dus ik weet niet wat het was.quote:
Hij wil dat je alleen veul eten maakt denk ikquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
De glazen plaat die rondjes draait deed heel schokkerig. Maar nu er iets zwaars op staat lijkt het beter te gaan. Dus ik weet niet wat het was.
Denk het.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hij wil dat je alleen veul eten maakt denk ik
heb je gepaft?quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mijn ervaring van gister zegt ook naaaaah.En toen had ik wel bier op.
quote:
niet meer doen!quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Doe ik heel soms. Ik dacht dat ik al over mijn longen rookte. Was heel niet, maar gister dus wel. Over mijn longen vind ik het vies.
In dit geval is cheap zijn niet bepaald ergquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
I know, I know. Ben sowieso te cheap om ooit zelf een pakje te kopen. Dus dat scheelt.
Zal het nu ook niet snel meer doen. Maar als ik het niet over m'n longen deed vond ik het niet vies.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, gewoon niet doen, als je het vies vindt al helemaal niet, het is zo'n risico
Haha, klopt. Maar dat is ook echt zo'n grens waar ik dus niet overheen ga. Heel af en toe roken vind ik niet zo erg, maar ik vertik het om roker te worden. Dus zal nooit een pakje voor mezelf kopen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
In dit geval is cheap zijn niet bepaald erg![]()
Zodra je af en toe rookt kan het al heel snel geen keuze meer zijn, als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, klopt. Maar dat is ook echt zo'n grens waar ik dus niet overheen ga. Heel af en toe roken vind ik niet zo erg, maar ik vertik het om roker te worden. Dus zal nooit een pakje voor mezelf kopen.
Ja, dat snap ik ook wel idd.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zodra je af en toe rookt kan het al heel snel geen keuze meer zijn, als je begrijpt wat ik bedoel
En als je het van iemand mag aannemen ben ik het wel
Dat dachten al die andere 800 miljoen rokers oo-hook!quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook wel idd.
Maar ik weet wel van mezelf dat als ik zo'n grens trek, ik daar ook echt niet overheen ga. Maar gewoon niet doen, klopt.
Doe je dat nou expres?quote:Ziet er goed uit. De kleuren lijken hier al erg levendig en vel!
quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat dachten al die andere 800 miljoen rokers oo-hook!
Over de potloden.quote:
Dit, maar op de site niet.quote:
Braafquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb nu wel bewezen dat ik je blog echt lees
Alles lezen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb nu wel bewezen dat ik je blog echt lees
Vriendliefquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 18:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Zoveeldingen voorbij zien komen dat je niet meer op de simpelste benamingen kan komen.
Diederikquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:02 schreef Stormqueen het volgende:
Vriend, man, dat. Of Fred, piet, Klaas, joppe...
Maar de mijne is nog niks. Het is nauwelijks een date te noemen nog, dus zijn naam ga ik al helemaal niet aan beginnen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:02 schreef Stormqueen het volgende:
Vriend, man, dat. Of Fred, piet, Klaas, joppe...
dan mag je de mannetjessmilie al helemaal niet gebruikenquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar de mijne is nog niks. Het is nauwelijks een date te noemen nog, dus zijn naam ga ik al helemaal niet aan beginnen.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan mag je de mannetjessmilie al helemaal niet gebruiken
ken je m überhaupt wel?quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is hij alledrie nog niet.
Date is dan nog het dichtste bij...
quote:
Geen propjes voor mij.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:19 schreef Dwyn het volgende:
Your name is Marvin?!
Props voor degene die het herkent!
Grace van Will & Grace die gaat trouwen met Leo en die blijkt dan ineens Marvin te heten. En dan zegt iemand ´Have you two met?!´. Daar moest ik aan denken toen SQ zei, ´Ken je hem uberhaupt wel?´quote:
Ik moest aan Hitchhiker's Guide to the Galaxy denken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:25 schreef Stormqueen het volgende:
De enige marvin die ik ken is the martian
Mwehehe.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:26 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Grace van Will & Grace die gaat trouwen met Leo en die blijkt dan ineens Marvin te heten. En dan zegt iemand ´Have you two met?!´. Daar moest ik aan denken toen SQ zei, ´Ken je hem uberhaupt wel?´
Ditquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moest aan Hitchhiker's Guide to the Galaxy denken.
Glitters die overal zitten.quote:
Ik heb wel eens fall out onder mijn ogen met glitter oogschaduwquote:
Glitter. In het badwater.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:40 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb wel eens fall out onder mijn ogen met glitter oogschaduw![]()
Ik had laatst trouwens roze oogschaduw op en toen zeiden twee klanten dat ze het mooi vonden
quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga. Op naar Amersfoort voor wat gezelligheid!
Daaag.
Ik vind ze ook gaafquote:
Geen idee.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:55 schreef Dwyn het volgende:
Komt er nog wat leuks om tv? Ik ben remy vanavond.
Dat soort programma´s kijk ik uit principe niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:00 schreef PriemGirl het volgende:
The voice ga ik kijken... denk ik....
AL DIE MOEITE VOOR NIKSquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:07 schreef Mss het volgende:
Ja godver. En te kleine schoenen, dus PIJN jonge!
Das flink balenquote:
Live and Let Die, Live and Let diiieeeeeeeequote:Op vrijdag 9 november 2012 21:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Welkon James Bond zal ik lakken?
Live and Let Die, On Her Majesty's Secret Service, The World is Not Enough of Tomorrow Never Dies.
Zo heb ik 'm ook steeds in m'n hoofd.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Live and Let Die, Live and Let diiieeeeeeee
bj geen antwoord, immer jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:25 schreef Incantrix het volgende:
Grmbl, ik haat het als mensen niet antwoorden
Jah, alleen zo lullig als ik dan vanavond de oppas bevestig en morgen alsnog af moet bellenquote:
Ja, maar het is niemand zijn schuld ofzo. Ik wil nu gewoon snel naar huis, maar dat is lastig als je uit de krochten van Amsterdam Noord moet komenquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
begrijpelijk, je hebt er toch veel moeite voor gedaan!
Leuk.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:30 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar het is niemand zijn schuld ofzo. Ik wil nu gewoon snel naar huis, maar dat is lastig als je uit de krochten van Amsterdam Noord moet komen.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:57 schreef Mss het volgende:
Ik ben thuis ja, het laatste stukje ben ik naar binnen geschuifeld. Ik snap echt niet dat schoenen die vroeger zo lekker zaten nu zo verrot kunnen voelen. Ik heb velen blaren.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:57 schreef Diconnected het volgende:
Leuk als al je vrienden wat gaan drinken en mij niet meevragen. Al voor de 3e x. Ik word hier zo pissig van.
Heel begrijpelijkquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:09 schreef Diconnected het volgende:
Ja heb het al vaker gezergd van 'goh waarom vragen jullie mij niet mee?' En daar hadden ze niet echt een antwoord op. Dusja. En m'n moeder zegt van ja dan ga je nu toch? Maar nu heb ik zoiets van ja blijkbaar hebben ze geen zin in mij ofzo. Meh. Voel me hier echt kut over
Hangt af van wat je erin mikt, ik had laatst een recept waar ook aardappel in ging en dat was VULLEND.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil pompoensoep maken maar eet je dat als maaltijd met brood enzo of is dat niet vullend genoeg
Damn.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:50 schreef Diconnected het volgende:
En vorige week was ook raar want ik kwam dus de kroeg binnen en toen waren ze lootjes aan het trekken voor sinterklaas. En daar ben ik dus ook niet bij betrokken. Dus had toen al zoiets van oh naja blijkbaar ben ik niet leuk genoeg... En het kutte is dat in die groep 2 hele goede vrienden van me zitten. En sinds die 2 dus een vriendin hebben is het contact veel minder geworden. Ik heb niet veel goede vrienden en dit doet echt pijn gewoon
Ligt er denk ik aan of je er room of wat dan ook allemaal ingooit? Zelf heb ik het nooit gehad, maar het lijkt mij best een vullende soepquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil pompoensoep maken maar eet je dat als maaltijd met brood enzo of is dat niet vullend genoeg
Oja ook zo fijnquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
En meh Dico, best klote
Ik heb dat meegemaakt met m'n groepje op de middelbare school maar dat was ook m'n eigen schuld omdat ik als ze het vroegen altijd nee zei eigenlijkAchja
Nee lag er meer aan dat ik nog met nick was en hij nooit iets mee ging doen en dom deed als ik zelf met vrienden wegging, ah wellquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oja ook zo fijnVragen mensen je mee, kun je niet of heb je die avond even geen zin
Crème fraîche vind ik wel vullendquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit recept dus http://www.ah.nl/allerhan(...)=pittige+pompoensoep
Ooh, gezelligquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee lag er meer aan dat ik nog met nick was en hij nooit iets mee ging doen en dom deed als ik zelf met vrienden wegging, ah well
Nice.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee lag er meer aan dat ik nog met nick was en hij nooit iets mee ging doen en dom deed als ik zelf met vrienden wegging, ah well
Gewoon jankenquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:16 schreef Diconnected het volgende:
En daarom vanwege dit ook wil ik graag richting Amsterdam, omdat het enige wat me thuishoud nog me moeder is. Aangezien er niet echt vrienden nog zijn die nog om me geven heb ik het idee.
En ik wil hier helemaal niet over janken maar ik doe het nu toch
Ja doe ik nu maar want ik moet het kwijt geloof ik... Maar het is gewoon echt zo klote, heb er gewoon buikpijn vanquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Gewoon jankenAnders ga je het alleen maar opkroppen en komt het op een punt naar buiten dat je het helemaal niet kan gebruiken.
Ik heb hier zeker twee jaar mee gezetenSoms moet je huilen en daarna voel je je weer rustiger
quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:43 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga maar serie kijken en slapen.. Trusten chicksen sorry voor mijn 'gezanik'
donker haar, eyeliner en rooie lippen zeker?quote:
Om wat ik aan hadquote:
Nee de Dr. Martens ga ik vandaag bestellen als het lukt. In Eindhoven hadden ze de schoenen schijnbaar al 2 maandenquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
donker haar, eyeliner en rooie lippen zeker?
En Dr. Martens aan?
foto? Of had je die al eerder gepost en heb ik die gemist?quote:
Heb je al gezienquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
foto? Of had je die al eerder gepost en heb ik die gemist?
Dat vind ik juist het grappige, had het gepost in het Wat draag je vandaag en daar vond iedereen het classyquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh die maxi dress?
Da's toch heul geen gothic jurk man!
Stond ook classy!quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat vind ik juist het grappige, had het gepost in het Wat draag je vandaag en daar vond iedereen het classy
vind ik ookquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Stond ook classy!
Ik vond er in ieder geval niks gothics aan hoor haha.
Pff klinkt als een lange dag voor de boeg! Die voorbereidingen heb dan ook nooit zin in.. Als het eenmaal gedaan is, is het fijn dat het huis weer aan kant is en dat je een leuke avond krijgt maar van tevoren..quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:51 schreef BBQ-kip het volgende:
Hehehehe, tof MM!
Ik wil ook lunchen/eten... maar heb geen zin om op te staan van de bank
Had gisteren maar 4 uur geslapen en was toen klaar wakker, superdrukke dag met allemaal hectiek en doodgaande patiënten enzo en stress, dus gisteravond toen we bij vrienden waren was ik echt dood moe
Vannacht heerlijk getukt wel, maar er komen vanavond allemaal mensen eten en ik heb geen zin in de voorbereidingen(opruimen, schoonmaken, boodschappen doen en zulks
)
Ja ik zou ook heel raar opkijken als mijn pa zoiets tegen mij zou zeggen.. Ik zou sowieso verbaasd zijn dat ie het woord kentquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vind ik ook
Beetje vampy is het wel, maar da's juist cool!
Al moet ik zeggen dat ik de term gothic ook niet vervelend op zou pakken hoor
Maar zeker ouders gebruiken natuurlijk standaard verkeerde terminologie voor alles
Vind het meer grunge maar dat zal hij wel niet snappenquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vind ik ook
Beetje vampy is het wel, maar da's juist cool!
Al moet ik zeggen dat ik de term gothic ook niet vervelend op zou pakken hoor
Maar zeker ouders gebruiken natuurlijk standaard verkeerde terminologie voor alles
ja precies. Ik heb wel bedacht dat ik niet ga koken, dat scheelt een hoop. Ik kan dan toch niet iets simpels op tafel zetten, ga me dan toch weer uitsloven en dit zijn niet de mensen die dat waarderenquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Pff klinkt als een lange dag voor de boeg! Die voorbereidingen heb dan ook nooit zin in.. Als het eenmaal gedaan is, is het fijn dat het huis weer aan kant is en dat je een leuke avond krijgt maar van tevoren..
Duizend uren in de keuken staanquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja precies. Ik heb wel bedacht dat ik niet ga koken, dat scheelt een hoop. Ik kan dan toch niet iets simpels op tafel zetten, ga me dan toch weer uitsloven en dit zijn niet de mensen die dat waarderen
Ik heb nu even geen energie daarvoor, dus we gaan pizza/Indonesisch/döner halen
Mijn moeder zou het uitspreken als "kottik" ofzo, net als "coiboys" en "nu jork" en "uuro"quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja ik zou ook heel raar opkijken als mijn pa zoiets tegen mij zou zeggen.. Ik zou sowieso verbaasd zijn dat ie het woord kent
leuk voor mensen die het waarderen (incluis mijzelf) maar anders niet echt tof...quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Duizend uren in de keuken staan
de rotzooi daarna
Dat lijkt me zo kuuuuuutquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
leuk voor mensen die het waarderen (incluis mijzelf) maar anders niet echt tof...
Net als die keer dat ik me zwaar uitgesloofd had voor een oud collega die daarna om zout vroeg en de hele zooi onderstrooide. Ik zat echt zo te kijkenomdat ze heel het eten verneukte en toen vertelde ze dus dat ze na een infectie jaren daarvoor helemaal niets meer rook of proefde
![]()
![]()
![]()
Zeg dat dan eerder muts, dan maak ik iets makkelijks, dacht ik toen![]()
Ik zat uit verveling (lees: opruim ontwijkend gedragquote:
Bij een film avond past dat ook wel toch, lekker simpel eten en snackenquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja precies. Ik heb wel bedacht dat ik niet ga koken, dat scheelt een hoop. Ik kan dan toch niet iets simpels op tafel zetten, ga me dan toch weer uitsloven en dit zijn niet de mensen die dat waarderen
Ik heb nu even geen energie daarvoor, dus we gaan pizza/Indonesisch/döner halen
nee, amajaajaajippiejippiejeequote:Op zaterdag 10 november 2012 12:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zat uit verveling (lees: opruim ontwijkend gedrag) terug te lezen en moest hier aan denken:
[ afbeelding ]
JIPPIE JA JA JIPPIE JIPPIE JEE!!!
Ja dattusquote:
Jij had hoofdgerecht toch?quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:21 schreef bleiblei het volgende:
Ik ben te lui om onder mijn eigen account in te loggen maar ik heb nog een uur om te bedenken wat ik vanavond moet gaan maken voor het running dinner
Procastrinating, yes we can.
soep?quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:21 schreef bleiblei het volgende:
Ik ben te lui om onder mijn eigen account in te loggen maar ik heb nog een uur om te bedenken wat ik vanavond moet gaan maken voor het running dinner
Procastrinating, yes we can.
30-45 min door de weeks vind ik inderdaad ook wel de max hoor. Ik kook ook steeds vaker voor 2 dagen, dan is het dag 2 lekker opwarmen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij een film avond past dat ook wel toch, lekker simpel eten en snacken![]()
Ik kook ook nog het meest uit pakjes hoor
Zou niet weten hoe anders, wil er ook meestal niet teveel tijd aan besteden. Dus inclusief snijden en zo wil ik toch wel dat m'n eten binnen 30-45 min op tafel staat. Als we eters krijgen ligt het wel wat anders, maar voor 'gewoon' vind ik dat toch wel het makkelijkst...
quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:22 schreef bleiblei het volgende:
ik zei al tegen bb, zal ik gewoon twee pakjes Knorr Wereldgerechten Chimichurri maken
quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Knorr
[..]
Knorr wereldgerecht maken en pakje verstoppen?
vullende maaltijdsoep?quote:
Ja dan snap ik het ook wel dat je de pakjes skipt. Maar als je vervolgens weet waar je mee bezig bent kan dat ook wel, dat zou voor mij dus wel een beetje een probleem zijnquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
30-45 min door de weeks vind ik inderdaad ook wel de max hoor. Ik kook ook steeds vaker voor 2 dagen, dan is het dag 2 lekker opwarmen.
Ik krijg vaak jeuk aan mijn neus (slijmvliezen) door pakjes
Ik weet niet welk ingrediënt het is maar als ik halffabrikaten of kant en klaar skip heb ik nergens last van dus da's een mooie motivatie (vrijwel) geen pakjes te gebruiken
ik kook echt niet elke dag hoogstaand ofzo, maar ik vind koken wel leuk en ontspannend, dat scheelt natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dan snap ik het ook wel dat je de pakjes skipt. Maar als je vervolgens weet waar je mee bezig bent kan dat ook wel, dat zou voor mij dus wel een beetje een probleem zijn
Wij maken wel dingen als chili en pastasaus voor 4 personen en dan de helft invriezen in 2 aparte porties. Is wel makkelijk als ik weer eens weg ben en zo
da's heul niet makkelijk! Daar ben je vet lang mee bezig joh!quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:27 schreef Diconnected het volgende:
Maak gewoon bami of nasi SQlekkol makkelok
Moussakaquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:34 schreef bleiblei het volgende:
ik heb nog wel een moussaka recept. En liefst wel in de oven, ik heb geen pannen die groot genoeg zijn voor een zespersoonsgerecht.
Oh dat ziet er lekker uitquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.bbcgoodfood.com/recipes/3086/hobtotable-moussaka
Ik doe dat met gewoon rundergehakt en in dit recept 2 of 3 verse aubergines.
En dan aardappelpuree/rijst ernaast en brood.
Dat past makkelijk, 1 pan puree/rijst en 1 pan groente/vlees/saus.
Is echt superlekker
quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:38 schreef bleiblei het volgende:
Tnx voor de inspiratie!
Ik ga voor gewone moussaka met rijst
Toch wel mooi he, dat ik wat vraag, dat je zegt dat je dat niet hoeft en dat ik het dan toch postquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:38 schreef bleiblei het volgende:
Tnx voor de inspiratie!
Ik ga voor gewone moussaka met rijst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Kip, het meest veelziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijdige stukje kaas, vis!quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Familieleden
Ehm wut? Ik wist niet dat je nu ook al verplicht was om vrienden van vrienden van kennissen verplich toe te voegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Teiltje vullen met heet water (waterkoker/pannetje) en dan met washand aan de slag?quote:
Ik heb uitgelegd dat ik opruimactie hield en misschien helemaal kap ermee. Krijg ik terug "uhm........ ok dan.... vreemd"quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ehm wut? Ik wist niet dat je nu ook al verplicht was om vrienden van vrienden van kennissen verplich toe te voegen![]()
Is alleen voor dat hele lange haar niet zo handigquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Teiltje vullen met heet water (waterkoker/pannetje) en dan met washand aan de slag?
Klote en onhandig, maar in ieder geval soort van schoon
Mooie reden voor een kort pittig kapsel danquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is alleen voor dat hele lange haar niet zo handig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |