Nee, nu. Iets zeikerigs Nederlandstaligs met kopstem van ten minste enkele decennia oud.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kou tijdens vakantie is nooit leuk, tenzij wintersport. Tijdens de kou door Sandy ook nieuwe leren All Stars met Thinsulate voering gekocht, heerlijk.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:24 schreef LadyBlack het volgende: [..] Het is nu nog koud ja, maar het schijnt na dit weekend ook weer wat warmer te worden, en dan zitten we nog 2 dagen in Toronto
Hier in Ottawa was het trouwens lekker zonnig, dus een stuk beter te doen dan
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:29 schreef iamredleader het volgende:
Mooie TTbeter dan wat ik in gedachten had
Thnx...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make love, not war ☮
Generatiekloofje...quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:29 schreef B.ertha het volgende:
Woei @ TT
[..]
Nee, nu. Iets zeikerigs Nederlandstaligs met kopstem van ten minste enkele decennia oud.
Dokter Bernhard, u moet me zeggen, hoe gaat het met hem, nu. Hééééél mijn leven, was altijd, alleen maar voor hem, aaaaalles geven, wil ik, maar hou hem bij mijhij...quote:
Mja, het zorgt er vooral voor dat je niet al te lang buiten wilt zijn, want dan verkleum je wat. En ik kan niet meer een hele dag lopen... dus ik doe nu halve dagjes, en dan tussendoor lekker even relaxen op de hotelkamerquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kou tijdens vakantie is nooit leuk, tenzij wintersport. Tijdens de kou door Sandy ook nieuwe leren All Stars met Thinsulate voering gekocht, heerlijk.
Veel plezier nog daar!
De eerste keren vond ik wel leuk, maar nu is het echt een zeiknummer geworden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Generatiekloofje...![]()
Skyfall vind ik echt een zeiknummer, ook al is het van Adele.
ik ookquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:35 schreef B.ertha het volgende:
Potverdorie, ninja-editIk wilde net bijdehand uit de hoek komen
quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:35 schreef B.ertha het volgende:
gister ook weer even mijn zoetigheden voorraad bijgevuld. Van niks naar iets, dat wil zeggen, want ik had niks meer en had al zelf koekjes moeten bakken eerder deze weekquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:36 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga chocolade kopen
En brood en ham. En ik moet pinnen. Maar vooral chocolade
Ik weet een nog veel irritanter nummer... mag ik?quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hoe krijg ik dit nu weer uit mijn hoofd
quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:35 schreef B.ertha het volgende:
Boodschappen doen als je honger hebt... levensgevaarlijkquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:36 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga chocolade kopen
En brood en ham. En ik moet pinnen. Maar vooral chocolade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |