Fans van Aston Villa deden dit paar jaar geleden alquote:
Hangt er vanaf wat het is.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:56 schreef Dudeweiser het volgende:
hoe maak ik hier gewonen tekst van?
[ afbeelding ]
ik kan wel geld bij elkaar hacken, maar als ik mijn truck wil upgraden moet ik ook flink hoog level zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:01 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
TampersletProbeer het eens met een HEX editor.
Kun je niet wanneer je levelt dat onderscheppen en verhogen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik kan wel geld bij elkaar hacken, maar als ik mijn truck wil upgraden moet ik ook flink hoog level zijn natuurlijk
ja maar dat is te veel werk, dan moet ik helemaal gaan rijden enzoquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:06 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Kun je niet wanneer je levelt dat onderscheppen en verhogen?
Zoals ik zei: Hex Editor.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja maar dat is te veel werk, dan moet ik helemaal gaan rijden enzoen je zou het ook via game.sii kunnen doen, alleen krijg ik het niet voor elkaar
What the fuck.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja werkt dus niet. ik ga het wel met cheat engine doen
[..]
Omdat ETS2![]()
Help, het is Missingnoquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:56 schreef Dudeweiser het volgende:
hoe maak ik hier gewonen tekst van?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |