Juist, dan kan ik natuurlijk met PHP daar de id laten echoën die relevant is voor mijn zoekactie.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:44 schreef Tijn het volgende:
Nu nergens voor, maar ik kan me voorstellen dat je zoiets nodig hebt om je server te laten weten om welk blokje het gaat.
Hmm... oké. Ik heb er veel werk aan gehad omdat ik meerdere sliders wilde aansturen vanuit één eventhandler (?), Uiteindelijk is het me gelukt, zonder dat er rare glitches zichtbaar zijn. Bovendien bestaat het systeem uit meer dan 50 sliders en werkt het onder alle omstandigheden toch heel snel. Vandaar dat ik jQuery UI ook gelijk geweldig vond.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:47 schreef Tijn het volgende:
Mja, waarschijnlijk wel. Het hangt er natuurlijk vanaf, als er een standaard plugin is die precies doet wat ik wil, dan gebruik ik dat gewoon. Maar als ik er enorm veel werk aan zou hebben om het aan te passen, dan is het waarschijnlijk sneller en beter om zelf te maken wat je hebben wil is mijn ervaring.
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:54 schreef Tijn het volgende:
Ik gebruik ook wel eens een of twee componentjes van jQueryUI hoor. Maar voor zoiets simpels als dit begrijp ik niet waarom je een extra library zou willen includen.
Ik vermoedde het al toen jij het had over includen van componenten die je ook zelf kunt maken. Ik heb gewoon die hele meuk geïnclude.quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:01 schreef Tijn het volgende:
http://jqueryui.com/download/
Hier kun je de componenten kiezen die je wil hebben. Als je alleen de dingen op je website zet die je ook daadwerkelijk gebruikt, scheelt dat zo enkele tientallen kilobytes. Zeker voor mensen met een mobiele verbinding kan dat best wat laadtijd schelen.
Omdat totals een array is. Dus totals[0]==null.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[ code verwijderd ]
waarom levert (totals == null) false op?
1 2 3 | a [style*="color:#0000FF"] { color: green!important; } |
Geloof er niks van.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
was er al achter, toch bedankt voor de moeite!! heb me nu toch wat sjieks gemaakt zeg.
Het is al gelukt.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:41 schreef n8n het volgende:
die kleuren zijn inline gestyled dus dat wordt lastig om te overrulen
1 2 3 | a.username[style*="#0000FF"], a.tag[style*="#0000FF"] { color: #389ABE !important; } |
beterquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is al gelukt.
[ code verwijderd ]
Met dank aan TwyLight.
Wat heb je zelf tot nu toe?quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:30 schreef Laser. het volgende:
Wie kan mij even helpen met javascript?
Ik heb een div met id "content". Deze div moet de achtergrond "img_1.jpg" gebruiken.
Ik heb ergens op de pagina een button. Als je op deze button klikt dan moet de achtergrond naar "img_2.jpg" veranderen. Als je dan nog een keer klikt dan naar img_3 etc. Maar img_4 is de laatste en dan moet ie weer terug naar 1.
Als je op de button klikt roept ie de functie count(); aan.quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 | <script type="text/javascript"> var img = 1; function count() { img = img + 1; document.getElementById("content").style.backgroundImage = "url(content/art/S3/S3_img1.jpg)"; } </script> |
1 | document.getElementById("content").style.backgroundImage = "url(content/art/S3/S3_img" + (img % 4) +".jpg)"; |
Neuh, gewoon %4 en bij 0 beginnen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:41 schreef Catch22- het volgende:
[ code verwijderd ]
zoiets, kan ook % 3 of (img-1)%4 zijn.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:34 schreef Laser. het volgende:
script type="text/javascript">var img = 1;function count() { img = img + 1; document.getElementById("content").style.backgroundImage = "url(content/art/S3/S3_img1.jpg)";}</script>
1 2 3 4 5 6 7 8 | <?php var img = 1; function count() { (img < 4) ? img = img++ : img = 1; document.getElementById("content").style.backgroundImage = "url(content/art/S3/S3_img"+img+".jpg)"; } ?> |
Netter dan de mijne.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:41 schreef Catch22- het volgende:
[ code verwijderd ]
zoiets, kan ook % 3 of (img-1)%4 zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |