Tuurlijk, jochie.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
een betonnen plaat heb je voor je kop,jij
Geld geven =/= waarderen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:27 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dit topic gaat eerder over de paar mensen die collectanten niet waarderen,.
vrijwillig aso zijn en dan een stichting als excuus gebruiken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:31 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Asociale collectanten bestaan niet. Aangezien ze het allemaal vrijwillig, for free doen.
De mensen die hier reageren zijn asociaal.
Je moet niet zo invullen voor anderen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:32 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Geld geven =/= waarderen.
De meeste mensen geven geld uit schaamte, omdat ze anders bang zijn asociaal genoemd te worden. Daarom hebben ze een hekel aan collectanten: niemand houdt ervan om door schaamte gedwongen te worden iets te doen.
Ze krijg thuis niet genoeg aandachtquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:32 schreef Vlindur het volgende:
En het zoveelste topic wat nu meer draait om Robijn
Jantje beton verzorgt de plaat voor de kop van robijn. Dus daar draag ik niet aan bij.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:33 schreef Vlindur het volgende:
Ik geef alleen aan Nederlandse Stichtingen. Long fonds, astma, Jantje Beton enzovoort.
Oh ja? Welke nog meer dan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:32 schreef Vlindur het volgende:
En het zoveelste topic wat nu meer draait om Robijn
Je moet niet zo invullen voor anderen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:31 schreef Robijn48 het volgende:
Dat is dan weer het andere uiterste. Dat je vrijwillig geld op gaat halen betekent niet dat je geen asociaal gedrag kan vertonen. Net zoals het feit dat je een paar euro in zo'n bus gooit dat ook niet betekent.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:31 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Asociale collectanten bestaan niet. Aangezien ze het allemaal vrijwillig, for free doen.
Zei het joch van 20.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je moet niet zo invullen voor anderen.
Jij hebt geen enkel idee wat volwassenen voor drijfveren hebben.
Jij hebt ook geen idee wat niet-bejaarden voor drijfveren hebben. Staan we lekker quitte dus.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:33 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Blijkbaar is haar eigen kind een idioot, vandaar dat ze zo neerkijkt op jongere mensen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je eigen kind is zelf begin 20. Wat zeik je toch continu over leeftijden?
Ik vind het anders behoorlijk asociaal als ze aanbellen rond etenstijd.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:31 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik kan me die van een paar maanden terug nog wel herinneren. Gelukkig ben ik de details vergeten. Maar wellicht weet Oognip die nog welquote:
Voor de zoveelste keer. Ik heb een paar jaar voor de Hartstichting gecollecteerd, en vrijwel geen negatieve ervaringen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat is dan weer het andere uiterste. Dat je vrijwillig geld op gaat halen betekent niet dat je geen asociaal gedrag kan vertonen. Net zoals het feit dat je een paar euro in zo'n bus gooit dat ook niet betekent.
Mijn zoon is 27, sufferd.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je eigen kind is zelf begin 20. Wat zeik je toch continu over leeftijden?
Jij ook nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:33 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Whoehahahaquote:Op vrijdag 9 november 2012 15:36 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik kan me die van een paar maanden terug nog wel herinneren. Gelukkig ben ik de details vergeten. Maar wellicht weet Oognip die nog wel
waar bemoei je je eigenlijk mee, als je toch niet meer collecteert?quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:36 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer. Ik heb een paar jaar voor de Hartstichting gecollecteerd, en vrijwel geen negatieve ervaringen.
Dus ja, het ligt echt aan de lui hier op Fok. Maar dat is geen verrassing;
Nee, Robijn denkt dat ze met haar hogere leeftijd meer ervaring heeft, en dus meer recht van spreken. Helaas snapt ze niet dat ze helemaal niets heeft meegemaakt in dat beschermde leventje van haar, en dat mensen die wél de deur uit gaan en nieuwe dingen zien en doen hele andere ervaringen hebben.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Blijkbaar is haar eigen kind een idioot, vandaar dat ze zo neerkijkt op jongere mensen.
In ieder geval een stuk beter opgevoed.quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat moet dan net zo'n idioot zijn als wij hier, zo'n beetje. Of is jouw kind 'anders'?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 15:38 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
In ieder geval een stuk beter opgevoed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |