wat? dombo? jij begrijpt het niet en bepaal geen dingen voor anderen, optyfen met je briefjesquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:53 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nogmaals, dombo.
Doe de deur niet meer open dan, en plak een briefje op je deur: " geen collectes".
Nee, juist de niet tokkies zijn vrijgevig. De normale mensen dus.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Ligt er net aan wat je definitie van aso is natuurlijk, maar tokkies zijn juist best vrijgevig.
en de abnormale bellen aan voor geldquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:55 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, juist de niet tokkies zijn vrijgevig. De normale mensen dus.
Robijn is dubbel jullie leeftijd, en denkt: bekiek het maar, jullie komen er nog wel achter.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Robijn geeft nooit antwoord als je reactie haar niet zint.
dubbel zo koppig,jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:56 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Robijn is dubbel jullie leeftijd, en denkt: bekiek het maar, jullie komen er nog wel achter.
quote:
Die ervaring deel ik niet. Mensen die 3 uur 's middags de deur open doen in een boxershort en hemd.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:55 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, juist de niet tokkies zijn vrijgevig. De normale mensen dus.
Jammer dat je maar de helft van het IQ hebt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:56 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Robijn is dubbel jullie leeftijd,
Leeftijd zegt helaas, en je bewijst het maar weer een keer, niks over verstand.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:56 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Robijn is dubbel jullie leeftijd, en denkt: bekiek het maar, jullie komen er nog wel achter.
Ik woon op mezelf, 2 jaar lang (op een maandje na). Ik krijg callcenters op mijn mobiel/huistelefoon, reclame in de brievenbus, collectes/jehova's,verenigingen aan de deur.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:39 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Maakt me geen bal uit of men het met me eens is of niet.
Alsof Fok en de kids hier representatief zijn.
De meesten wonen nog thuis, en weten er niks van.
Definieer 'normaal'.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:57 schreef Robijn48 het volgende:
Maar goed.
Laat het dus duidelijk zijn dat de meeste mensen wel normaal doen.
nu jij nog, maar gezien je leeftijd is er weinig hoop voor verandering.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:57 schreef Robijn48 het volgende:
Maar goed.
Laat het dus duidelijk zijn dat de meeste mensen wel normaal doen.
hoe ouder, hoe koppigerquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nu jij nog, maar gezien je leeftijd is er weinig hoop voor verandering.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je moet eens in de spiegel kijken, maar dat durf je niet omdat je doodsbang bent voor wat je gaat zien.
Namelijk een ongelofelijke domme kut die alleen maar kan trollen en voor de rest niks in haar lege leventje.
Waar zei hij dat?quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:59 schreef Robijn48 het volgende:
[..]![]()
Een mod die enkel loopt te promoten dat collectanten, die vrijwilllig en gratis en voor niets geld ophalen voor het goede doel debielen en klootzakken zijn, neem ik bepaald niet serieus.
mag die in de OP?quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:59 schreef ChronoVisor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze op mijn deur hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |