abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:39:37 #271
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_119019199
ik krijg het aan mijn hart, omdat robijn zo dom is, dat ze het na 2 topics nog niet begrijpt!
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:39:44 #272
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_119019203
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:36 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ik kan me die van een paar maanden terug nog wel herinneren. Gelukkig ben ik de details vergeten. Maar wellicht weet Oognip die nog wel O+
En dat topic over het verwerken van rouwgevoelens na de dood van een kind waarin niemand mocht reageren van Robijn behalve zijzelf omdat niemand behalve zijzelf een kind heeft verloren. :')

O ja, en in de F&F SC schijnen ze haar ook al niet te mogen, omdat ze vindt dat haar kat in andermans tuin moet mogen schijten.
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:39:45 #273
351780 Piye
King of Kush
pi_119019205
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:36 schreef bereboot3 het volgende:

[..]

Ik vind het anders behoorlijk asociaal als ze aanbellen rond etenstijd.
Dit heb ik hier vaker langs zien komen. Bedenk hierbij wel dat die mensen soms gewoon van 5 tot 8 langs de deur gaan. Dan tref je inderdaad wat mensen die aan het eten zijn, maar moeten ze dan maar tussen half 6 en half 7 een uurtje op straat rond gaan hangen?

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:36 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Voor de zoveelste keer. Ik heb een paar jaar voor de Hartstichting gecollecteerd, en vrijwel geen negatieve ervaringen.
Dus ja, het ligt echt aan de lui hier op Fok. Maar dat is geen verrassing;
Dat is dus helemaal geen reactie op wat ik zei. Ik zeg dat collecteren niet betekent dat je per definitie geen aso bent en schenken aan een collectant ook niet. Dat jij voor de hartstichting hebt gelopen verandert daar niks aan.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_119019215
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:36 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Voor de zoveelste keer. Ik heb een paar jaar voor de Hartstichting gecollecteerd, en vrijwel geen negatieve ervaringen.
Dus ja, het ligt echt aan de lui hier op Fok. Maar dat is geen verrassing;
Omdat jij wellicht een sympathieke collectant was, betekent dat niet dat elke collectant zo is.

Er zijn er genoeg die je vuil aankijken als je niets geeft. Of zelfs met een "zo weinig?!" komen als je wel iets geeft. Daar komen de negatieve ervaringen vandaan.

Tijdens etenstijd is het ook erg vervelend. Daar heb ik persoonlijk een hekel aan en dan geef ik standaard niets. :{w
  † In Memoriam † vrijdag 9 november 2012 @ 15:40:49 #275
43556 miss_dynastie
pi_119019239
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:38 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

In ieder geval een stuk beter opgevoed.
Hoe voelt dat eigenlijk, het salaris van Manger Cats bij elkaar te hebben geschooid? Denk je echt dat je daar een beter mens van bent geworden? :)
pi_119019301
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:39 schreef Piye het volgende:

[..]

Dit heb ik hier vaker langs zien komen. Bedenk hierbij wel dat die mensen soms gewoon van 5 tot 8 langs de deur gaan. Dan tref je inderdaad wat mensen die aan het eten zijn, maar moeten ze dan maar tussen half 6 en half 7 een uurtje op straat rond gaan hangen?
Mogelijk. :P

Nee, ga langs de deuren vóór etenstijd of na etenstijd. Niet tijdens.
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:42:25 #277
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_119019309
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:40 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Omdat jij wellicht een sympathieke collectant was, betekent dat niet dat elke collectant zo is.

Er zijn er genoeg die je vuil aankijken als je niets geeft. Of zelfs met een "zo weinig?!" komen als je wel iets geeft. Daar komen de negatieve ervaringen vandaan.

Tijdens etenstijd is het ook erg vervelend. Daar heb ik persoonlijk een hekel aan en dan geef ik standaard niets. :{w
Nee. En dit geloof ik dus niet. Ik heb het zelf nog nooit gezien, terwijl ik toch dubbel zo oud ben als de meesten van jullie. En ik ken Fok wel een beetje, inmiddels. Erg betrouwbaar is het allemaal niet.
Leef en Laten Leven
pi_119019316
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:35 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Zei het joch van 20.
Ik ben normaal gesproken een hele rustige jongen, en onmogelijk kwaad te krijgen. Maar jouw onterechte minderwaardigheid wegens leeftijdsklasse laten toch echt mijn vuisten jeuken.

Typisch zo'n vieze 50er die van alles misbruik gemaakt heeft in haar tijd, waardoor onze generatie nu moet bloeden. En als dat nog niet genoeg is wil je ook nog eens duidelijk maken hoe ondergeschikt wij wel niet zijn aan jou. En heb je nog niet genoeg..

Karma is een bitch, you will feel it someday.
pi_119019327
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:42 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Nee. En dit geloof ik dus niet. Ik heb het zelf nog nooit gezien, terwijl ik toch dubbel zo oud ben als de meesten van jullie. En ik ken Fok wel een beetje, inmiddels. Erg betrouwbaar is het allemaal niet.
En FOK! kent jou wel een beetje, inmiddels... :X
pi_119019328
Robijntje robijntje,
wat ben je toch een dreintje.
Nog nooit in je leven nagedacht,
toch neerkijken op andermans nageslacht.
Ik zeg het je voor eens en altijd,
je bent en blijft een puberale meid.
Dat je oud bent daar blijf je ons mee tergen,
maar dat kan dat chomosoompje extra niet verbergen.
Zielig voor je vind ik het wel,
maar dat is geen excuus voor je kommer en kwel.
Kom een keer langs om het te bespreken,
dan zal ik niet gelijk je nekje breken.

:*
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:44:04 #281
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_119019364
quote:

[..]

je brein is ook dubbel versleten, je collecteert niet meer, dus waar maak je je druk om?
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:44:08 #282
351780 Piye
King of Kush
pi_119019365
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:42 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Mogelijk. :P

Nee, ga langs de deuren vóór etenstijd of na etenstijd. Niet tijdens.
Jullie denken veel te makkelijk. Er zijn genoeg mensen die het niet erg vinden om even snel een euro te pakken tussen het eten door en er zijn er ook genoeg die pas 8 uur gaan eten. Dan gaat zo'n collectant natuurlijk niet een uur pauze nemen alleen om jullie niet voor het hoofd te stoten.

quote:

[..]

Dus eigenlijk zijn alle andere ervaringen dan de jouwe onzin? Overigens geloof ik ook niet dat het vaak voorkomt, maar je zal ze er zeker tussen hebben.
pi_119019373
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:42 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Ik ben normaal gesproken een hele rustige jongen, en onmogelijk kwaad te krijgen. Maar jouw onterechte minderwaardigheid wegens leeftijdsklasse laten toch echt mijn vuisten jeuken.

Typisch zo'n vieze 50er die van alles misbruik gemaakt heeft in haar tijd, waardoor onze generatie nu moet bloeden. En als dat nog niet genoeg is wil je ook nog eens duidelijk maken hoe ondergeschikt wij wel niet zijn aan jou. En heb je nog niet genoeg..

Karma is een bitch, you will feel it someday.
Precies dit alleen ben ik een meisje :+
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:45:32 #284
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_119019407
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:44 schreef Piye het volgende:

[..]

Jullie denken veel te makkelijk. Er zijn genoeg mensen die het niet erg vinden om even snel een euro te pakken tussen het eten door en er zijn er ook genoeg die pas 8 uur gaan eten. Dan gaat zo'n collectant natuurlijk niet een uur pauze nemen alleen om jullie niet voor het hoofd te stoten.
nee, ik wil niet gestoord worden door collectanten of vreemde mensen.
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:45:37 #285
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_119019408
Ik zat er trouwens naast: Robijntje heeft in een topic op F&F zichzelf belachelijk gemaakt, en dat is overgeslagen naar de SC op V&A:

Katten wegdoen of niet?
[SC] #462 oh-oh KUT
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:46:22 #286
351780 Piye
King of Kush
pi_119019436
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:45 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nee, ik wil niet gestoord worden door collectanten of vreemde mensen.
Briefje bij de deur dus, maar jij bent daar principieel op tegen begrijp ik.
pi_119019448
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:44 schreef Oognip het volgende:

[..]

Precies dit alleen ben ik een meisje :+
Vet :D. Daten? :@
pi_119019460
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ik zat er trouwens naast: Robijntje heeft in een topic op F&F zichzelf belachelijk gemaakt, en dat is overgeslagen naar de SC op V&A:

Katten wegdoen of niet?
[SC] #462 oh-oh KUT
Ook zo'n pareltje _O- en een paar dagen geleden nog een in r&p, helaas is dat verwijderd.
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:47:45 #289
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_119019470
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:46 schreef Piye het volgende:

[..]

Briefje bij de deur dus, maar jij bent daar principieel op tegen begrijp ik.
waarom moet ik lelijke briefjes op mijn deur hangen? je bent niet uitgenodigd, dus blijf van mijn terrein af, net zoals in Texas.
pi_119019478
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:47 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Vet :D. Daten? :@
Zou wel perfect matchen denk ik *;
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:48:14 #291
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_119019487
Jongens, al deze onaardigheden van lui van de helft van mijn leeftijd, en nog off topic ook, doen mij niks.
Dat zullen jullie zelf ook zien als jullie eindelijk volwassen zijn.
Dan doet het er allemaal niet meer zo toe wat die jonkies op internet lopen te brallen.

Voorlopig zijn jullie degenen die niet sporen.
Heb eens wat respect voor mensen die zonder enige tegemoetkoming wat voor anderen doen. In plaats van daarop af te geven. Alleen daaraan kan je al zien hoe kinderlijk jullie nog zijn.

:W
Leef en Laten Leven
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:48:59 #292
351780 Piye
King of Kush
pi_119019504
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:47 schreef THEFXR het volgende:

[..]

waarom moet ik lelijke briefjes op mijn deur hangen? je bent niet uitgenodigd, dus blijf van mijn terrein af, net zoals in Texas.
Zo werkt het niet in Texas hoor. Maar je moet jezelf vooral lekker ergeren aan collectanten. ^O^
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:49:56 #293
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_119019531
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:48 schreef Robijn48 het volgende:
Jongens, al deze onaardigheden van lui van de helft van mijn leeftijd, en nog off topic ook, doen mij niks.
Dan doet het er allemaal niet meer zo toe wat die jonkies op internet lopen te brallen.

Heb eens wat respect voor mensen die zonder enige tegemoetkoming wat voor anderen doen. In plaats van daarop af te geven. Alleen daaraan kan je al zien hoe kinderlijk jullie nog zijn.

jarenlang mensen lastig gevallen en nu zielig lopen te doen, jij hebt nooit wat over gehad voor mensen,jij
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:50:15 #294
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_119019546
quote:

Waarom zou ik respect moeten hebben voor jou? Jij bent de meest onaangename persoon die ik ooit op internet en IRL heb ontmoet.
pi_119019547
quote:

toch wel eng voor je dat wij later over jouw lot gaan beslissen als jij in het bejaardentehuis zit en wij het land regeren :P
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_119019549
quote:

Volgens mij ben je met 21 volwassen. Dat zal dus 80% zijn die hier meekletst.

Doei :6
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:50:42 #297
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_119019561
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 15:48 schreef Piye het volgende:

[..]

Zo werkt het niet in Texas hoor. Maar je moet jezelf vooral lekker ergeren aan collectanten. ^O^
de meerderheid ergert zich daaraan,ja
pi_119019565
quote:

Mens, ik DOE vrijwilligerswerk dus zonder enige tegemoetkoming en zie jou daar respect voor hebben :')
En dan nog, beetje een weekje collecteren stelt niks voor. Je had ook vrijwilligerswerk kunnen doen wat echt wat betekend en waar je hele leven voor op z'n kop moet zetten. Pas dan had jij recht van spreken gehad :r
pi_119019593
quote:

_O-
  vrijdag 9 november 2012 @ 15:52:18 #300
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_119019614
Ik heb zojuist alle quotes gesloten.
Val mij niet meer lastig, ik heb mijn zegje gezegd. :)
Leef en Laten Leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')