abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119135608
TS het is niet dat ik je niet geloof hoor, maar moeders die dit wel op een irritante manier doen hebben dit zelden door en doen het vanuit de liefste bedoelingen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_119135780
Ook al is TS haar gedrag (onbedoeld) irritant, dan is het nog goed bedoeld. Dan heb je totaal geen fatsoen in je donder als je tegen je schoonouders zegt dat ze dood kunnen vallen. Sterker nog, dan ben je totaal van lotje getikt. En je zoon moet ballen groeien en die teef bij het grof vuil zetten. Maar ja, dat kan wat tijd kosten. Maar ik zou zeggen blijf het in de gaten houden en waarschuw hem voor zwangerschap, dat je haar voor geen meter vertrouwt.
pi_119135853
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:06 schreef rhubarbje het volgende:
TS het is niet dat ik je niet geloof hoor, maar moeders die dit wel op een irritante manier doen hebben dit zelden door en doen het vanuit de liefste bedoelingen
ja, mijn zusje dr schoonmoeder is er zoeen. :X
Bedoelt het allemaal heel goed, maar zelfs ik stoor me aan dat mens en ik zie haar maar drie keer per jaar ofzo...

Overigens ken ik ook een verhaal waarbij schoonmoeders echt niets verkeerd deed en die schoondochter gewoon jaloers was omdat hij veel van zijn moeder hield. Zij kon echt niets goed doen in schoondochters ogen en loog zelfs tegen haar vriend. Bv dat schoonmoeder geen hallo had gezegd toen ze elkaar in de stad tegenkwamen en haar negeerde, dat soort dingen.
Uiteindelijk heeft zoon voor die vrouw gekozen waarbij hij totaal onder de plak zit ( hij mocht bv niet naar de begrafenis van zijn vader van haar) en heeft zijn ouders nooit meer gezien.

Meestal loopt het natuurlijk niet zo'n vaart, maar als het wel zo is, kun je er verder weinig aan doen.
Wellicht met hem afspreken in de stad om koffie te gaan drinken ofzo en hopen dat ze dat toestaat. Of hopen dat het overwaait, geen idee, hem vertellen wat er mis is met haar zal waarschijnlijk averechts werken..

Nou ja, ik weet het dus niet, heel veel succes.
compact en kleverig.
  † In Memoriam † maandag 12 november 2012 @ 19:13:18 #154
43556 miss_dynastie
pi_119135863
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:11 schreef Henk1056 het volgende:
Ook al is TS haar gedrag (onbedoeld) irritant, dan is het nog goed bedoeld. Dan heb je totaal geen fatsoen in je donder als je tegen je schoonouders zegt dat ze dood kunnen vallen. Sterker nog, dan ben je totaal van lotje getikt. En je zoon moet ballen groeien en die teef bij het grof vuil zetten. Maar ja, dat kan wat tijd kosten. Maar ik zou zeggen blijf het in de gaten houden en waarschuw hem voor zwangerschap, dat je haar voor geen meter vertrouwt.
Da's wel het domste advies eigenlijk. Een garantie om je kind mijlenver van je verwijderd te krijgen.
pi_119137711
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:13 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Da's wel het domste advies eigenlijk. Een garantie om je kind mijlenver van je verwijderd te krijgen.
Niet als je eerst met goede argumenten komt om haar niet te vertrouwen en het verhaal eerst inleidt. Je moeder zou zo maar eens gelijk kunnen hebben en dan ben je in ieder geval gewaarschuwd. Het zou zomaar het type vrouw kunnen zijn dat vriendlief voorhoudt trouw de pil te slikken en OEPS wat raar, opeens is ze zwanger. Dan ben je een stuk verder van huis dan dat je moeder je gewaarschuwd heeft en je het hebt kunnen voorkomen. Dat moeder die 'schoondochter' niet vertrouwt lijkt me niet verwonderlijk gezien het totaal debiele gedrag van die teef. Ik zie dan ook niet in waarom een waarschuwing van je moeder, die als stront behandeld wordt door je vriendin, je per definitie mijlenver zou verwijderen van je moeder. Ligt er maar net aan hoe je het brengt en hoe de situatie is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Henk1056 op 12-11-2012 20:01:28 ]
pi_119147920
Tegen de zoon beginnen over "per ongeluk" zwanger worden, zou ik niet doen als moeder. Dan eerder door de broer of een goede vriend.
En over dat bemoeizuchtige, als mijn moeder te ver zou gaan "ja, mam we weten het nu wel".
Maar nooit, echt nooit zou ik accepteren dat mijn vriend(in) mijn moeder uit zou schelden, laatstaan zeggen dat ze moet doodvallen.
pi_119150890
Hm, ik hoef mijn schoonmoeder nooit meer te zien maar ik zou nooit naar m'n vriend roepen dat hij niet met haar mag telefoneren.

Denk dat het beste advies al wel gegeven is; laat hem los en hij komt vanzelf terug. Kwestie van tijd.
  zondag 18 november 2012 @ 21:52:29 #158
267448 Newahoo
nee, want ja
pi_119362785
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 november 2012 13:51 schreef Seam het volgende:
Borderliner much?
Dit ja
don't fawk abow in mah newahoo
pi_119373159
Zei ze letterlijk dat je kon doodvallen? Niemand zegt dat tegen mijn ouders zonder mij kwijt te raken, het zou een prima aanwijzing zijn dat ze niet echt van me houdt.
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_119373191
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 04:06 schreef Henno het volgende:
Zei ze letterlijk dat je kon doodvallen? Niemand zegt dat tegen mijn ouders zonder mij kwijt te raken, het zou een prima aanwijzing zijn dat ze niet echt van me houdt.
Mijn partner zou een groot probleem hebben en zonder excuses aan mijn moeder en door het stof kruipen al snel ex-partner zijn.

Verder sterkte met de situatie, ik vrees dat het verloop vooral aan je zoon gaat liggen en niet zozeer aan jou.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_119376564
Ik vind dat TS wel goed gehandeld heeft.
Al vraag ik me af waarom, en hoe, ze zo'n weekdier heeft opgevoed.
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:31:52 #162
367167 Poepje-miauw
miauwww, rrrraauw!
pi_119540429
altijd contact blijven houden, want hij komt zeker bij je terug. Niemand houd het uit bij een heks
Poepje miauw, kom eens gauw
bruin substantie lekker rauw
Eet ik snel lekker weg
en andere visjes hebben lekker pech!
pi_119549469
TS, ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe de situatie nu is :)
pi_119564917
Een vriend van mij heeft in een zelfde soort situatie gezeten. Zat gruwelijk onder de plak bij zijn vriendin. Mijn tip: Doe wat je nu doet, hou contact met je zoon al is het minimaal. Probeer hem niet om te praten of je er mee te bemoeien (dan geef je zijn vriendin alleen maar meer voer). Hij komt er vanzelf achter, ook al duurt dat een paar jaar. En op dat moment sta jij weer voor hem klaar om hem op te vangen.
  zaterdag 24 november 2012 @ 02:33:18 #165
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_119564983
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 13:38 schreef mstx het volgende:
Je schoondochter is een kutwijf en je zoon een watje, gefeliciteerd.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_119565899
Een soortgelijke situatie hadden we een tijdje geleden hier in de familie.

Mijn advies: probeer afstand te houden maar blijf wel contact houden met je zoon. Af en toe een sms'je en nodig hem uit bij je langs te komen voor thee / eten / bezoekje. Niet stoken! Ook niet uit bezorgdheid!

Hij moet zelf bezien in hoeverre hij het rare gedrag van z'n vriendin acceptabel vindt en hoe hij daar mee om wil gaan.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_119637919
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 19:48 schreef Oognip het volgende:
TS, ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe de situatie nu is :)
Afgelopen vrijdag hield mijn man het niet meer uit een heeft hem een sms'je gestuurd.
Met ik mis je jongen !
Geen antwoordt op gehad en hem ook niet meer gezien of gesproken .Niemand van de fam
Heb hem net een sms'je gestuurd met gefeliciteerd met je verjaardag
pi_119637991
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:29 schreef ann4 het volgende:

[..]

Afgelopen vrijdag hield mijn man het niet meer uit een heeft hem een sms'je gestuurd.
Met ik mis je jongen !
Geen antwoordt op gehad en hem ook niet meer gezien of gesproken .Niemand van de fam
pi_119640674
Gaat hij nog wel met zijn 'oude vrienden' om, weet je daar iets van?

Nogmaals sterkte, ik vind het echt heel verdrietig zoals het voor jullie loopt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_119661836
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:29 schreef ann4 het volgende:

[..]

Met ik mis je jongen !
Jeetje wat rot zeg :{
pi_119669112
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 15:52 schreef Isabeau het volgende:
Gaat hij nog wel met zijn 'oude vrienden' om, weet je daar iets van?

Nogmaals sterkte, ik vind het echt heel verdrietig zoals het voor jullie loopt.
Nee hij heeft 2 hele goede vrienden en die hebben ook niets van hem gehoord
.Deze wisten niet beter of hij vierden zijn verjaardag gewoon thuis (bij ons) en stonden dan ook gisteren gewoon op de stoep. Heb tegen 1 vriend mijn hele verhaal gedaan en die begreep nu pas waarom hij al 4 weken niets van hem had gehoord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')