ja, mijn zusje dr schoonmoeder is er zoeen.quote:Op maandag 12 november 2012 19:06 schreef rhubarbje het volgende:
TS het is niet dat ik je niet geloof hoor, maar moeders die dit wel op een irritante manier doen hebben dit zelden door en doen het vanuit de liefste bedoelingen
Da's wel het domste advies eigenlijk. Een garantie om je kind mijlenver van je verwijderd te krijgen.quote:Op maandag 12 november 2012 19:11 schreef Henk1056 het volgende:
Ook al is TS haar gedrag (onbedoeld) irritant, dan is het nog goed bedoeld. Dan heb je totaal geen fatsoen in je donder als je tegen je schoonouders zegt dat ze dood kunnen vallen. Sterker nog, dan ben je totaal van lotje getikt. En je zoon moet ballen groeien en die teef bij het grof vuil zetten. Maar ja, dat kan wat tijd kosten. Maar ik zou zeggen blijf het in de gaten houden en waarschuw hem voor zwangerschap, dat je haar voor geen meter vertrouwt.
Niet als je eerst met goede argumenten komt om haar niet te vertrouwen en het verhaal eerst inleidt. Je moeder zou zo maar eens gelijk kunnen hebben en dan ben je in ieder geval gewaarschuwd. Het zou zomaar het type vrouw kunnen zijn dat vriendlief voorhoudt trouw de pil te slikken en OEPS wat raar, opeens is ze zwanger. Dan ben je een stuk verder van huis dan dat je moeder je gewaarschuwd heeft en je het hebt kunnen voorkomen. Dat moeder die 'schoondochter' niet vertrouwt lijkt me niet verwonderlijk gezien het totaal debiele gedrag van die teef. Ik zie dan ook niet in waarom een waarschuwing van je moeder, die als stront behandeld wordt door je vriendin, je per definitie mijlenver zou verwijderen van je moeder. Ligt er maar net aan hoe je het brengt en hoe de situatie is.quote:Op maandag 12 november 2012 19:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Da's wel het domste advies eigenlijk. Een garantie om je kind mijlenver van je verwijderd te krijgen.
Mijn partner zou een groot probleem hebben en zonder excuses aan mijn moeder en door het stof kruipen al snel ex-partner zijn.quote:Op maandag 19 november 2012 04:06 schreef Henno het volgende:
Zei ze letterlijk dat je kon doodvallen? Niemand zegt dat tegen mijn ouders zonder mij kwijt te raken, het zou een prima aanwijzing zijn dat ze niet echt van me houdt.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:38 schreef mstx het volgende:
Je schoondochter is een kutwijf en je zoon een watje, gefeliciteerd.
Afgelopen vrijdag hield mijn man het niet meer uit een heeft hem een sms'je gestuurd.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:48 schreef Oognip het volgende:
TS, ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe de situatie nu is
quote:Op maandag 26 november 2012 14:29 schreef ann4 het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag hield mijn man het niet meer uit een heeft hem een sms'je gestuurd.
Met ik mis je jongen !
Geen antwoordt op gehad en hem ook niet meer gezien of gesproken .Niemand van de fam
Heb hem net een sms'je gestuurd met gefeliciteerd met je verjaardag
Jeetje wat rot zegquote:Op maandag 26 november 2012 14:29 schreef ann4 het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag hield mijn man het niet meer uit een heeft hem een sms'je gestuurd.
Met ik mis je jongen !
Geen antwoordt op gehad en hem ook niet meer gezien of gesproken .Niemand van de fam
Heb hem net een sms'je gestuurd met gefeliciteerd met je verjaardag
Nee hij heeft 2 hele goede vrienden en die hebben ook niets van hem gehoordquote:Op maandag 26 november 2012 15:52 schreef Isabeau het volgende:
Gaat hij nog wel met zijn 'oude vrienden' om, weet je daar iets van?
Nogmaals sterkte, ik vind het echt heel verdrietig zoals het voor jullie loopt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |