SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
Neutraal, ik laat het over aan de politiek
Ik ben Tegen, er zijn alternatieven.
Tegen, geld inzetten voor anderen dingen
Ik ben 100% Tegen, onacceptabel in de crisis
Overige... (leg zelf uit)
Tussenstand:
Meer info? zie = http://www.regiotram.nl of http://groningertram.com
De OPbitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
Als ik zeg dat ik dan in het goeie deel van Hoogezand, waar dus geen tokkies wonen, is het dan goed?quote:
zelfs het "goede" deel valt van ellende uit elkaar, en dan over de gebouwen nog maar te zwijgenquote:Op vrijdag 9 november 2012 19:37 schreef einschtein het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik dan in het goeie deel van Hoogezand, waar dus geen tokkies wonen, is het dan goed?![]()
Ik zie elke dag genoeg van de tokkies die wél in Hoogezand wonen.
Dat valt ook alweer mee.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:45 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
zelfs het "goede" deel valt van ellende uit elkaar, en dan over de gebouwen nog maar te zwijgen
Mooiste deel van Hoogezand:quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:37 schreef einschtein het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik dan in het goeie deel van Hoogezand, waar dus geen tokkies wonen, is het dan goed?![]()
Ik zie elke dag genoeg van de tokkies die wél in Hoogezand wonen.
het komt zelfs in liedjes voor dat hij het niet altijd bij het juiste eind heeftquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:40 schreef GrunnigsTrots het volgende:
nee, het weer voorspellen is ie goed in zeker
Ben jij echt 19 en praat je over vroeger?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:28 schreef westside1993 het volgende:
Mag je de stad Groningen ook in als je zonder klompen het station binnenstapt, of is dat nog echt zoals vroeger dat je eerst langs die keur poortjes moet lopen, nou ja beter keur poortjes dan die ov chipkaart poortjes die in het westen van het land staan.
Ja, dus blijf maar mooi wegquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:28 schreef westside1993 het volgende:
Mag je de stad Groningen ook in als je zonder klompen het station binnenstapt, of is dat nog echt zoals vroeger dat je eerst langs die keur poortjes moet lopen, nou ja beter keur poortjes dan die ov chipkaart poortjes die in het westen van het land staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |