Mirjam was verbaasd toen ik zei dat Crowe zo werd afgekraakt overalquote:Op maandag 14 januari 2013 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat het een kwestie van smaak is, ik vond Crowe ook een prima Javert
En de dame met wie ik naar de film was riep als eerste na afloop dat ze hem vooral zo goed vond.
Niet voor mij. Kleine stem, geen emotie erin, vlakke noten. Big nono. Acteren was wel goed.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
Crowe was prima
Het is een combinatie van acteren en zingen en hij kwam over als een goede Javert.
quote:Vond HBC en SBC de tweede keer kijken veel slechter en de bakkebaarden van Cohen lieten los in het riool
Het hielp bij mij juist dat ik de musical al een keer of 15 in diverse uitvoeringen heb gezien, anders had ik de film vreselijk afgekraakt op de belabberde zang van deze en gene. Nu kon ik het los van elkaar zien. Het valt ook niet te vergelijken.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:45 schreef Stefan het volgende:
Het helpt wel dat ik nooit de musical had gezien
Je had niet door dat 24601 ook door Hugh Jackman werd gespeeldquote:Op maandag 14 januari 2013 13:17 schreef summer2bird het volgende:
Ik vond 'm niet zo leuk.
Ik kon het verhaal niet zo goed volgen, zoals toen ze ineens die man die Jan valJan () speelde in het begin, ineens werd vervangen door Hugh Jackman.
Oh!quote:Op maandag 14 januari 2013 13:19 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je had niet door dat 24601 ook door Hugh Jackman werd gespeeld
Ja, dat is de musical, heb je je niet ingelezen of een trailer gezien?quote:Op maandag 14 januari 2013 13:17 schreef summer2bird het volgende:
Er werd naar mijn mening veels te veel in gezongen. Ik dacht dat er nog wel een paar dialogen in waren, maar alleen maar zang. Moet je van kunnen houden.
Ja, maar ik heb vele musicals gezien die wel dialogen hadden, dit was alleen nieuw voor mijquote:Op maandag 14 januari 2013 13:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, dat is de musical, heb je je niet ingelezen of een trailer gezien?
Dat klopt, dat waren hoogtepunten, daarnaast heb je nog 2 uur en 18 minuten zangquote:Op maandag 14 januari 2013 13:21 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb vele musicals gezien die wel dialogen hadden, dit was alleen nieuw voor mij
En ik heb een trailer gezien, maar ik dacht dat zo'n beetje de hoogtepunten van de zangstukken waren
OMG, dat moet toch een troll zijn!! Niet?quote:Op maandag 14 januari 2013 13:19 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je had niet door dat 24601 ook door Hugh Jackman werd gespeeld
Ga maar nooit naar een operaquote:Op maandag 14 januari 2013 13:21 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb vele musicals gezien die wel dialogen hadden, dit was alleen nieuw voor mij
En ik heb een trailer gezien, maar ik dacht dat zo'n beetje de hoogtepunten van de zangstukken waren
Op IMDB zei iemand dat Fauntain een stupid whore wasquote:Op maandag 14 januari 2013 13:22 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
OMG, dat moet toch een troll zijn!! Niet?
Jan Val Jan!!
Of een Operettequote:
Neequote:Op maandag 14 januari 2013 13:22 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
OMG, dat moet toch een troll zijn!! Niet?
Jan Val Jan!!
Ik heb met Crowe wel regelmatig gehad van; met welk lied zijn we in godsnaam bezig, dit ken ik niet'quote:Op zondag 13 januari 2013 21:24 schreef Cee het volgende:
Ik ga het gewoon even reinigen met een clipje
Dat is ook de bedoeling, want Javert zag het ook nietquote:
En je zag z'n nep wenkbrauwen.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
Crowe was prima
Het is een combinatie van acteren en zingen en hij kwam over als een goede Javert.
Vond HBC en SBC de tweede keer kijken veel slechter en de bakkebaarden van Cohen lieten los in het riool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |