Ik haat operettes.quote:
Nee, díe vond ik ook waardeloos.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar dat is gewoon het script, vond dat die dikke van Little Britain het ook goed en grappig deed in het jubileumconcert
Bohnham Carter trok rare gezichten.quote:
10quote:
10, want Colmquote:
Dan is het hem heel goed gelukt, voor de beginscène is hij ook enorm afgevallen.quote:
Je vindt een heel concert beter om een bijdrage van 3 minuten?quote:
Nee, 10 heeft dé beste stemmen. En Colm heeft de dragende hoofdrol! ( barbaarquote:Op maandag 14 januari 2013 13:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je vindt een heel concert beter om een bijdrage van 3 minuten?
Colm Wilkinson zingt de hoofdrol in het 10 jaar jubileumconcert, Stefan.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je vindt een heel concert beter om een bijdrage van 3 minuten?
Ow ik dacht dat hij de pastoor wasquote:Op maandag 14 januari 2013 13:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, 10 heeft dé beste stemmen. En Colm heeft de dragende hoofdrol! ( barbaar)
Oh my badquote:Op maandag 14 januari 2013 13:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Colm Wilkinson zingt de hoofdrol in het 10 jaar concert, Stefan.
http://www.youtube.com/re(...).0.107.1084.9j3.12.0...0.0...1ac.1.DXXVuLfdBM4quote:
Dat geeft niet, maar daarom was het zo leuk dat ie een piepkleine rol had inde film!! Ik adoreer Colm, werkelijk waar!!quote:
Ja zag t maar wil m kijken op mn tv en surroundquote:
Bij een van de Queens Jubilee's concerten zong hij en de 2 andere Jean's ( die van de 25th en die ander waar ik even niet op kan kopen) nog een hele serie uit Les Mis.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat geeft niet, maar daarom was het zo leuk dat ie een piepkleine rol had inde film!! Ik adoreer Colm, werkelijk waar!!
Dat O2 concert zeker, daar zag je idd wat mensen op het eind (ben daar nog niet maar skipte naar achter om te kijken of de subs nog synchroon liepenquote:Op maandag 14 januari 2013 13:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bij een van de Queens Jubilee's concerten zong hij en de 2 andere Jean's ( die van de 25th en die ander waar ik even niet op kan kopen) nog een hele serie uit Les Mis.
Nope French Slaveryquote:Op maandag 14 januari 2013 13:41 schreef Stefan het volgende:
In de Nederlandse 2008 versie speelde een indo Cosette, dat vind ik toch niet passen
Een neger als Javert wel, al zal dat wel niet kloppen een neger in zon hoge functie in 1820
Nee hoor.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:15 schreef ElizabethR het volgende:
[..]![]()
Ben jij naar een andere film geweest ofzo? Russel Crowe heeft maar een klein stemmetje, verre van bombastisch.
Ja dat weet ik ook wel, desalniettemin wel geestig.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar dat is gewoon het script, vond dat die dikke van Little Britain het ook goed en grappig deed in het jubileumconcert
Het is wel een concertante versie! Dus dat je geen scènische musical verwacht!!quote:Op maandag 14 januari 2013 13:38 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja zag t maar wil m kijken op mn tv en surround
Heb gister de 25 jubileum gezien dus ken het conceptquote:Op maandag 14 januari 2013 14:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Het is wel een concertante versie! Dus dat je geen scènische musical verwacht!!
*wants*quote:Op maandag 14 januari 2013 13:31 schreef yvonne het volgende:
25 jaar Les Mis in concert ligt trouwens bij de Blokker voor 4.99
*wants*quote:
Zeker doen! Ik loop er tegenwoordig bijna (bijna...) blindelings heen als ik weer eens in de stad ben.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb de musical zelf nooit gezien, maar ga dat denk ik wel combineren met een bezoek aan Londen.
Geen DVD rip gevonden maar ga zo ff naar de 2e hands dvd zaak kijken of deze bestaatquote:Op maandag 14 januari 2013 15:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*wants*
Cd heb ik al, maar deze is met plaatjes.
Ben benieuwd wat je ervan vindt, het is een heel verschil met de filmversie. ALs je de Mme Thenardier uit dit concert vergelijkt met HBC uit de film dan komt HBC er heeeeeeeeeeeeeel bekaaid vanaf.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:52 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heb gister de 25 jubileum gezien dus ken het concept
En net zo mooi als de speelfilm en ontroerend
Ik vind al dat die dikke uit Little Britain het beter doet in de 25 jubileumquote:Op maandag 14 januari 2013 15:15 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je ervan vindt, het is een heel verschil met de filmversie. ALs je de Mme Thenardier uit dit concert vergelijkt met HBC uit de film dan komt HBC er heeeeeeeeeeeeeel bekaaid vanaf.
Ik heb dus hier op mijn werk de link van Yvonne opgezet (Hoewel ik de DVD heb, maar die ligt thuis) en heb net 'Stars' achter de rug, van Philip Quast. Nou, als er nog iemand durft te zzeggen dat Russel Crowe dat net zo goed doet, dan is ie doof. Of totaal a-muzikaal.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik vind al dat die dikke uit Little Britain het beter doet in de 25 jubileum
Niemand heeft gezegd dat Crowe dat net zo goed doetquote:Op maandag 14 januari 2013 15:30 schreef ElizabethR het volgende:
t. Nou, als er nog iemand durft te zzeggen dat Russel Crowe dat net zo goed doet, dan is ie doof. Of totaal a-muzikaal.
ik ook. Zolang ie zijn mond dichthieldquote:
Ga weg johquote:Op maandag 14 januari 2013 15:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
ik ook. Zolang ie zijn mond dichthield
Mee eens, ik vond hem prima zingen voor Russel Crowe, maar belabberd voor Javert. Juist voor zo'n snap ik niet zo goed dat ze per se grote filmsterren voor de hoofdrol wilden casten.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
ik ook. Zolang ie zijn mond dichthield
Dat dusquote:Op maandag 14 januari 2013 15:43 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Mee eens, ik vond hem prima zingen voor Russel Crowe, maar belabberd voor Javert.
Jawel, anders is het geen musical maar een toneelstuk waarin toevallig een beetje gezongen wordt. Dit is notabene een doorgezongen musical, vergelijkbaar met een opera, het hele libretto staat op muziek. Moeilijker als een opera ook nog, omdat in de meeste opera's amper geacteerd wordt, maar slechts een beetje heen en weer gelopen.quote:Op maandag 14 januari 2013 16:05 schreef clumsy_clown het volgende:
De zang hoeft niet foutloos te zijn
Oh inderdaad, dat was het zeker, behalve bij Russel Crowequote:maar wel vol emotie, en dat was het wmb wel.
Ik ben echt bang voor Crowe... Javert is mijn favoriete rol...quote:Op maandag 14 januari 2013 16:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jawel, anders is het geen musical maar een toneelstuk waarin toevallig een beetje gezongen wordt. Dit is notabene een doorgezongen musical, vergelijkbaar met een opera, het hele libretto staat op muziek. Moeilijker als een opera ook nog, omdat in de meeste opera's amper geacteerd wordt, maar slechts een beetje heen en weer gelopen.
[..]
Oh inderdaad, dat was het zeker, behalve bij Russel Crowe
Jaaaa, dat had ik dus ook!quote:Op maandag 14 januari 2013 12:40 schreef Greys het volgende:
Ik geloof alleen dat ik de Enjolras jongen als Marius had gecast in de film als ik het voor het zeggen had gehad
Kan me veel meer voorstellen dat Colette dáár head over heels van zou gaan dan van deze Marius. Ook al is ie reteschattig met zijn sproeten.
Nou, dames, veel plezier danquote:
Valt toch wel mee?quote:Op maandag 14 januari 2013 17:13 schreef Stefan het volgende:
Vonden jullie niet dat Fantine er op het sterfbed erg raar uitzag, haar gebit was erg raar
Ze had geluk dat ze niet haar voortanden moest laten trekken zoals in het boekquote:Op maandag 14 januari 2013 17:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Valt toch wel mee?![]()
[ afbeelding ]
In een van de featurettes vertelde ze dat ze 'lucky' was omdat ze geen nepgebitje in moest, maar ze haar eigen tanden konden verven.
Om heel eerlijk te zijn viel me dat naderhand pas op. Dus ik had er tijdens de film geeneens erg in. Dus maakt het me denk ik ook niet uit.quote:Op maandag 14 januari 2013 17:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat vond jij van de keus IDAD te verplaatsen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |