Ik geloof je niet.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:26 schreef Chewie het volgende:
Aan de deur amper last van collectanten maar erger me de laatste tijd steeds meer aan de collectanten die de toegang tot de supermarkt praktisch onmogelijk maken.
1 bij mijn vaste supermarkt spant wel de kroon, haast een kloon van John "dubbeltje op zijn kant" williams, die haalt het gewoon in zijn hoofd om mensen verder lopen te beletten en reageert ronduit bizar op een normale afwijzing (geen tijd/ interesse), laatste keer dat ik hem rustig vertelde geen tijd te hebben begon die idioot door de straat te schreeuwen dat het schandalig is dat ik geen tijd had voor zielige kindertjes in afrika/oost-europa/of waar ze die dag ook vandaan kwamen.
Nadat ik bij de balie van de supermarkt had gevraagd of ze dit prettig vonden van dit soort agressieve collectanten kreeg ik te horen dat ik die dag al de zoveelste was die hier melding over maakte maar dat ze er helaas niks aan kunnen doen.
Zo'n kerel zou gewoon 1 hoek van me krijgen.. Period.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:26 schreef Chewie het volgende:
Aan de deur amper last van collectanten maar erger me de laatste tijd steeds meer aan de collectanten die de toegang tot de supermarkt praktisch onmogelijk maken.
1 bij mijn vaste supermarkt spant wel de kroon, haast een kloon van John "dubbeltje op zijn kant" williams, die haalt het gewoon in zijn hoofd om mensen verder lopen te beletten en reageert ronduit bizar op een normale afwijzing (geen tijd/ interesse), laatste keer dat ik hem rustig vertelde geen tijd te hebben begon die idioot door de straat te schreeuwen dat het schandalig is dat ik geen tijd had voor zielige kindertjes in afrika/oost-europa/of waar ze die dag ook vandaan kwamen.
Nadat ik bij de balie van de supermarkt had gevraagd of ze dit prettig vonden van dit soort agressieve collectanten kreeg ik te horen dat ik die dag al de zoveelste was die hier melding over maakte maar dat ze er helaas niks aan kunnen doen.
Tuurlijk, internetheld.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:29 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Zo'n kerel zou gewoon 1 hoek van me krijgen.. Period.
En niemand zou het je kwalijk nemen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:29 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Zo'n kerel zou gewoon 1 hoek van me krijgen.. Period.
Robijn welquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
En niemand zou het je kwalijk nemen.
Ik moet er altijd erg om lachen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:30 schreef MichaelScott het volgende:
Waarom zijn er mensen die nog serieus reageren op die troll?
En wie is/zijn in deze de trollen dan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:30 schreef MichaelScott het volgende:
robijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:31 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
En wie is/zijn in deze de trollen dan?
Gelukkig, als ik in dit topic ook nog als troll of kloon word beschuldigd zou ik het wel heel vervelend vinden. hahaquote:
Ah....ja. Ik ben een troll, omdat ik IETS meer van het leven afweet dan jullie.quote:
Mag je alleen een mening hebben hierover als je zelf gecollecteerd hebt volgens Robijn?quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Want chewie heeft zelf nooit gecollecteerd, dus die kan het niet weten.
Oh vertel, en wat zijn jouw ervaringen?quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:33 schreef Chewie het volgende:
[..]
Mag je alleen een mening hebben hierover als je zelf gecollecteerd hebt volgens Robijn?
In dat geval, weet niet of het geldig is natuurlijk, heb ik ongeveer 20 jaar geleden gecollecteerd voor de diabetesfonds.
Voor een inhoudelijke discussie hoeft het niet uit te maken dat het een troll is, maar als de argumenten hem/haar hebben ingehaald wordt het altijd een beetje geschreeuw, dat is wel jammer.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:30 schreef MichaelScott het volgende:
Nee, je bent een troll omdat je andere mensen dom noemt terwijl je het verschil tussen collectant en bewoner niet begrijpt en talloze drogredenen gebruikt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:33 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ah....ja. Ik ben een troll, omdat ik IETS meer van het leven afweet dan jullie.
En die uitspraak maakt je een arrogante troll.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:33 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ah....ja. Ik ben een troll, omdat ik IETS meer van het leven afweet dan jullie.
Maar, Boca_Raton.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Kom mensen, ik kan me best voorstellen dat het bij Robijn wat gevoelig ligt (het wel of niet geven en de deur opendoen) omdat ze zelf actief gecollecteerd heeft.
Ik heb ook een keer gecollecteerd en ook al weet je dat het voor de goede zaak is: ik voelde me toch een bedelaar. En als je merkt dat mensen expres niet opendoen omdat ze de collectebus zien, dan is dat snert-vervelend.
Waarom? Ze reageren toch niet op jou persoonlijk, maar alleen op je doel met de collectebus? (Behalve redbullkid dan).quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:34 schreef Boca_Raton het volgende:
En als je merkt dat mensen expres niet opendoen omdat ze de collectebus zien, dan is dat snert-vervelend.
Klopt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:34 schreef Roerkoning het volgende:
[..]
En die uitspraak maakt je een arrogante troll.
Denken dat je meer weet dan een ander omdat je ouder bent
Nou het is al weer zo'n 13 jaar geleden of zo. Ik kreeg hele positieve reacties dat weet ik wel. Mensen die hun portemonnee omkeerden voor de laatste muntjes.quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:35 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Maar, Boca_Raton.
Zoveel waren dat er toch niet? Ik bedoel: er waren toch veel meer mensen die normaal deden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |